006.jpg

За інформацією АТ «Сумигаз», відповідно до положень пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу ГРМ та пункту 5.5 розділу V Типового договору розподілу споживачі, що є побутовими, які за умовами цього Договору розраховується за показами лічильників газу, зобов’язані щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти календарних днів (до 5 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ в один із таких способів:

1) через особистий кабінет на сайті Оператора ГРМ;

2) телефоном;

3) зазначенням показань у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки) Оператора ГРМ;

4) на електронну адресу.

Разом з тим, протягом останнього часу, за інформацією АТ «Сумигаз», Оператор ГРМ зіштовхується з питанням передачі побутовими споживачами показів лічильників, які не відповідають дійсності, є нелогічними та витрати таких споживачів не відповідають місячним часткам груп споживання (додаток 1 до Кодексу ГРМ), до яких вони віднесенні, згідно з положеннями глави 4 розділу IX Кодексу ГРМ.

Така ситуація була спричинена сезонною зміною ціни природного газу. Тому АТ «Сумигаз» вважає, що побутові споживачі завищували показники лічильників в неопалювальні періоди, коли вартість газу була мінімальною, та занижували показники лічильників у зимовий період. Таким чином, споживачі з опалювальним обладнанням, за їхніми даними, влітку споживали газу значно більше, ніж взимку.

Саме тому, з метою приведення показників до фактичних Оператор ГРМ (АТ «Сумигаз») був змушений вжити низку заходів. Так, починаючи з березня 2021 року, співробітники Товариства проводять масову інвентаризацію показів лічильників споживачів з обов’язковою фотофіксацією. За її результатами покази лічильників будуть відповідати фактичним.

При цьому, Товариство наголошує на тому, що на сьогодні, всі споживачі мають змогу надати показники своїх лічильників в обраний ним спосіб.

Разом з тим, за інформацією АТ «Сумигаз», найближчим часом питання коректності нарахувань за спожитий природний газ буде врегульовано.