- Details
- Hits: 3452
Функція виявлення вільних житлових приміщень у будинках комунальної форми власності, їх облік, контроль рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 09.10.2018 № 526 покладена на департамент інфраструктури міста Сумської міської ради.
Система електронної реєстрації заяв на облік на покращення житлових умов відсутня, оскільки відповідно до п. 18 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР та Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 заява про взяття на квартирний облік подається до виконавчого комітету з визначеними документами, необхідними для розгляду питання постановки на квартирний облік.
- Details
- Hits: 3520
Способи та критерії розподілу житла передбачені Житловим кодексом УРСР, Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в УРСР, затвердженими постановою Ради Міністрів УРСР та Укрпрофради від 11.12.1984 № 470, Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Сумській області, затвердженими постановою виконавчого комітету Сумської обласної Ради народних депутатів та обласної ради профспілок від 26.12.1984 № 383.
- Details
- Hits: 2143
- Видача дубліката свідоцтва про право власності
- Приватизація жилих приміщень, які перебувають в комунальній власності територіальної громади міста Суми
- Одержання довідки про участь/неучасть в приватизації житла
- Прийняття громадян на кооперативний облік при виконавчому комітеті за місцем проживання, внесення змін в облікові справи
- Оформлення обміну житла
- Включення громадян до членів житлово-будівельних кооперативів
- Визнання громадян наймачами жилих приміщень
- Видача охоронного свідоцтва (броні) на жилі приміщення
- Видача довідки про перебування на кооперативному обліку
- Надання службових жилих приміщень
- Надання жилих приміщень
- Затвердження спільного рішення адміністрації підприємства, установи, організації і профспілкового комітету про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем роботи
- Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті
- Зняття з обліку потребуючих поліпшення житлових умов за заявою громадянина
- Видача довідки про не перебування на квартирному обліку у виконавчому комітеті Сумської міської ради
- Видача довідки про перебування на квартирному обліку у виконавчому комітеті Сумської міської ради
- Внесення змін до облікових справ громадян, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті
- Details
- Hits: 3974
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.11 № 238 затверджено порядок ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Для заповнення форми, що затверджена наказом від 17.05.11 № 47 громадянам, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті Сумської міської ради необхідно терміново подати до управління обліку, розподілу та приватизації житла Сумської міської ради за адресою: м.Суми, вул.Горького, 21 в прийомний час: вівторок з 8.00 до 12.00 та четвер з 13.00 до 17.00 наступні документи:
- довідку (виписку з будинкової книги про склад сім’ї та прописку);
- довідки з КП "Сумське міське бюро технічної інвентаризації" (м. Суми, вул. Садова, 33) на всіх членів сім’ї, що перебувають на квартирному обліку про наявність (відсутність) у власності жилих приміщень;
- довідку, що підтверджує пільгу (у разі наявності);
- довідки з місця роботи (навчання) на всіх членів сім’ї;
- копії документів, що підтверджують зміни у складі сім’ї;
- копії паспортів (свідоцтв про народження) на всіх членів сім’ї;
- копії ідентифікаційних кодів на всіх членів сім’ї.
- Details
- Hits: 2861
Кількість громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Сумської міської ради
01.01.09 | 01.01.10 | 01.01.11 | |
Всього: | 16347 | 16409 | 16375 |
загальна черга | 10786 | 10872 | 11140 |
особи, які користуються правом першочергового надання житла | 3763 | 3765 | 3518 |
особи, які користуються правом позачергового надання житла | 1798 | 1772 | 1717 |
- Details
- Hits: 2837
Відповідно до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування" та житлового законодавства власними (самоврядними) та делегованими повноваженнями управління обліку, розподілу та приватизації житла є:
- ведення квартирного і кооперативного обліків, підготовка проектів рішень виконавчого комітету з цих питань;
- перереєстрація облікових справ;
- перевірка стану квартирного обліку на підприємствах міста, які самостійно ведуть квартирний облік;
- підготовка проектів рішень виконавчого комітету з питань надання вільних житлових приміщень громадянам, які перебувають на квартирному обліку як в новозбудованих будинках, так і з вивільненого житлового фонду;
- підготовка для розгляду на засіданнях виконавчого комітету матеріалів з питань надання службових житлових приміщень і виключення житлових приміщень із числа службових;
- оформлення обміну житлових приміщень шляхом видачі ордерів;
- бронювання житлових приміщень за тимчасово відсутніми громадянами міста шляхом видачі їм охоронних свідоцтв на житлові приміщення;
- визнання наймачами житлових приміщень громадян у зв’язку з вибуттям наймачів житлових приміщень на інше місце проживання, у зв’язку зі смертю та іншими причинами;
- оформлення документів по приватизації житлових приміщень за наймачами квартир, які виявили бажання стати власниками цих житлових приміщень.