Print
Hits: 2697

Відповідно до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування" та житлового законодавства власними (самоврядними) та делегованими повноваженнями управління обліку, розподілу та приватизації житла є:

Виконання перелічених завдань тягне за собою велику кількість роботи з документами та іншими діловими паперами: їх обробку, підготовку до розгляду на засідання відповідних комісій та виконавчого комітету, підготовку відповідей на звернення громадян з даних питань, запис відомостей у книги обліку і списки, зведення і формування облікових справ, роботу впродовж року з цими документами та особами, які перебувають на черзі потребуючих поліпшення житлових умов.

 

Таблиця 1. Кількість громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Сумської міської ради

Категорії громадян

Станом на

01.01.07

01.01.08

Всього:

14759

15929

в тому числі:

 

 

- загальна черга

9469

10448

- особи, які користуються правом першочергового надання житла

3494

3677

- особи, які користуються правом позачергового надання житла

1796

1804

 

Таблиця 2 Кількість громадян, які перебувають на кооперативному обліку у виконавчому комітеті Сумської міської ради

Категорії громадян

Станом на

01.01.07

01.01.08

Всього:

15 063

15 200

в тому числі:

 

 

- загальна черга

9 645

9 762

- особи, які користуються правом першочергового надання житла

4 330

4 350

- особи, які користуються правом позачергового надання житла

1 088

1 088

За 2007 рік на розгляд виконавчого комітету Сумської міської ради управлінням було подано 81 проект рішень, серед яких рішення "Про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов", "Про обмін житлових приміщень", "Про надання звільнених житлових приміщень", "Про надання новозбудованих житлових приміщень", "Про службові житлові приміщення", "Про бронювання житлових приміщень", "Про визнання громадян наймачами житлових приміщень", "Про житлово-будівельні кооперативи" та інші рішення з питань, вирішення яких належить до компетенції управління. А за 2006 рік було підготовлено 102 проекти рішень.

Протягом 2007 року було надано 17 квартир особам, які перебували на державній черзі. Переважно квартири надавалися підприємствами, установами та організаціями міста своїм працівникам за рахунок власних коштів. Для порівняння: за 2006 рік було надано 90 квартир з житлово - будівельного кооперативу та 29 квартир особам, які перебували на державній черзі. Причиною цього є те, що впродовж багатьох років не здійснюється будівництво житла за рахунок коштів міського бюджету, а звільненого житлового фонду немає, у зв’язку з чинністю Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду".

Одним з невід’ємних напрямків роботи управління є оформлення документів по приватизації житлових приміщень за наймачами квартир, які виявили бажання стати власниками цих житлових приміщень.

Таблиця 3 Інформація про приватизоване житло у м.Суми

Показники

2006 рік

2007 рік

Приватизовано квартир з видачею свідоцтв про право власності на житло

1876

2369

Виписано платіжних доручень на відкриття депозитних рахунків на житлові чеки

5163

6728

Видано дублікатів свідоцтв про право власності на житло у зв’язку із втратою громадянами оригіналів

57

57