Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.11 № 238 затверджено порядок ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Для заповнення форми, що затверджена наказом від 17.05.11 № 47 громадянам, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті Сумської міської ради необхідно терміново подати до управління обліку, розподілу та приватизації житла Сумської міської ради за адресою: м.Суми, вул.Горького, 21 в прийомний час: вівторок з 8.00 до 12.00 та четвер з 13.00 до 17.00 наступні документи:
- довідку (виписку з будинкової книги про склад сім’ї та прописку);
- довідки з КП "Сумське міське бюро технічної інвентаризації" (м. Суми, вул. Садова, 33) на всіх членів сім’ї, що перебувають на квартирному обліку про наявність (відсутність) у власності жилих приміщень;
- довідку, що підтверджує пільгу (у разі наявності);
- довідки з місця роботи (навчання) на всіх членів сім’ї;
- копії документів, що підтверджують зміни у складі сім’ї;
- копії паспортів (свідоцтв про народження) на всіх членів сім’ї;
- копії ідентифікаційних кодів на всіх членів сім’ї.