003.jpg

22 вересня у приміщенні ПАТ КБ «ПриватБанку» по вул. Харківській, 32 відбулося виїзне засідання мобільного соціального офісу, під час роботи якого працівниками департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради було прийнято 11 жителів міста.

Одним з пріоритетних напрямків роботи міської влади є погашення заборгованості із виплати заробітної плати, яка за статистичними даними на 01.08.2017 існувала на 22 підприємствах міста в загальній сумі 103 400,3 тис. грн., що менше до 01.07.2017 на 9 737,8 тис. грн. (8,6%) та більше до 01.01.2017 на 12 129,0 тис. грн. (13,3%), в т.ч.: на 5 економічно активних підприємствах – 73 512,9 тис. грн., до попереднього місяця зменшилась на 10 009,4 тис. грн. (12,0 %), до початку року збільшилась на 13 103,9 тис. грн. (21,7%).

Шановні мешканці міста Суми нагадуємо, що заяви для відшкодування витрат на оплату послуг з газо-, електропостачання для індивідуального опалення (на «монетизацію»), приймаються до 1 вересня 2017 року.
Більше того ті, хто не встигне в зазначений термін написати заяву, монетизувати свої субсидії не зможуть.

В Сумському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області існує певна система заходів для боротьби з недобросовісними платниками. Насамперед, це постійна співпраця із правоохоронними органами, Державною виконавчою службою.За цифрами боргів перед Пенсійним фондом стоїть своєчасна виплата пенсій, а також долі тисяч людей та їх забезпеченість в старості.

Відповідно до Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу» від 12.12.1991 № 1975-ХІІ громадяни України мають право на альтернативну службу, якщо виконання військового обов’язку суперечить їхнім релігійним переконанням і вони належать до діючих відповідно до законодавства релігійних організацій, віровчення яких не допускає користування зброєю.

В місті Суми діє міська комісія у справах альтернативної (невійськової) служби, яка забезпечує реалізацію прав громадян на альтернативну службу.
Для вирішення питання про направлення на альтернативну службу громадянам необхідно не пізніше ніж за два календарні місяці до початку встановленого законодавством періоду призову на строкову військову службу особисто звернутися з письмовою заявою та документами, що підтверджують істинність релігійних переконань, копією документа про освіту, довідкою про склад сім’ї, довідкої з місця роботи або навчання, іншими документами в разі потреби, до міської комісії у справах альтернативної (невійськової) служби за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, каб. 212, тел. 60-44-48.

Звертаємо увагу, що відповідно до статті 11 вищезазначеного закону, однією з підстав для відмови в направленні на альтернативну службу є несвоєчасне подання заяви про направлення.
Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2017 № 44/2017 визначено строки проведення осіннього призову громадян України на строкову військову службу жовтень – листопад 2017 року.
Враховуючи вищевикладене, заяву про направлення на альтернативну службу необхідно подати в термін до 01.08.2017.

У 2017 році наказом Міністерства соціальної політики України від 27.03.2017 № 475 встановлено середню вартість санаторно-курортної путівки для виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування в розмірі 440 гривень.

Одним із основних пріоритетів соціального захисту населення в місті Суми є формування та забезпечення подальшого виконання завдань міської програми «Місто Суми – територія добра та милосердя», відповідно до якої надаються додаткові соціальні гарантії окремим категоріям мешканців міста Суми. На 2017 рік до програми включено видатки на загальну суму 31 748,2 тис. грн.

Так, в 2017 році як і в попередніх роках планується надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги 1 054 сімям на загальну суму 1 748,5 тис. грн., або 5,5% від загальної суми (Почесний громадянин міста Суми, 649 Почесних донорів, 123 сім’ї інвалідів по зору, 33 сім’ї онкохворих дітей, 232 сім’ї інвалідів ДЦП, 15 сімей загиблих в Афганістані та сім’я загиблого під час Революції Гідності).

Відповідно до Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу» від 12.12.1991 № 1975-ХІІ та постанови Кабінету Міністрів України від 10.11.1999 № 2066 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу», громадяни України мають право на альтернативну службу, якщо виконання військового обов’язку суперечить їхнім релігійним переконанням і вони належать до діючих відповідно до законодавства релігійних організацій, віровчення яких не допускає користування зброєю, а саме:
- Адвентисти-реформисти;
- Адвентисти сьомого дня;
- Євангельські християни;
- Євангельські християни - баптисти;
- Покутники;
- Свідки Єгови;
- Харизматичні християнські церкви (та церкви, прирівнені до них згідно із зареєстрованими статутами);
- Християни віри євангельської (та церкви, прирівнені до них згідно із зареєстрованими статутами);
- Християни євангельської віри;
- Товариство Свідомості Крішни.

З 05.05.2016 у порядку перерозподілу повноважень департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради передані функції по вирішенню питань, які стосуються реалізації на території міста державної політики з питань сім'ї, в т.ч. видача посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї. На 01.07.2016 в м. Суми обліковується 864 багатодітні сім'ї, в яких виховується 2 855 дітей, в т.ч. 60 родин, де виховується 5 і більше дітей. Із загальної кількості сімей користуються соціальною допомогою малозабезпеченим сім'ям 230 родин (26,6%), допомогою на дітей одиноким матерям - 66 жінок (7,6%), допомогою при народженні дитини - 43 жінки (5,0%). Крім того, 50% знижкою плати за користування комунальними послугами охоплено 456 багатодітних сімей, 50% знижкою плати за користування житлом - 260, безоплатним проїздом користуються 710 дітей з багатодітних сімей, безоплатним одержанням ліків за рецептами - 20 дітей, скористувались безоплатними послугами з оздоровлення та відпочинку 10 дітей відповідної категорії. З 05.05.2016 43 сім'ям встановлено статус «багатодітна сім'я» вперше, поновлено статус - 21, видано 66 посвідчень дитини з багатодітної сім'ї.
Прийом документів з питання видачі посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї проводиться за адресою: м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, каб. 214, понеділок - четвер з 8.00 - 17.15 год., п'ятниця з 8.00 - 16.00 год., телефон для довідок: 60-45-24.