0012.jpg

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей», за колишніми працівниками міліції, у тому числі пенсіонерами, а також членами їхніх сімей, іншими особами зберігаються пільги, компенсації і гарантії, передбачені Законом для колишніх поліцейських, членів їхніх сімей, інших осіб.

В той же час, Законом не передбачено пільги на житлово-комунальні послуги для колишніх поліцейських, членів їх сімей, інших осіб.

Додатково повідомляємо, що особа, яка втратила право на пільги, може скористатися допомогою з боку держави шляхом визначення свого права на субсидії.

Для визначення права на призначення субсидії будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (або осіб, які винаймають житло на підставі договору найму або оренди) подає до управління соціального захисту населення Сумської міської ради (далі - управління) наступні документи:

  • заяву про призначення житлової субсидії;
  • декларацію про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії;
  • довідки про доходи – у випадку, якщо за бажанням громадян субсидія призначається на основі середньомісячного доходу за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія, а також у разі зазначення у декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у Державній фіскальній службі України, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом управлінням.

Прийом документів з питань призначення житлових субсидій, проводиться спеціалістами управління за попереднім записом у громадських приймальнях управління з понеділка по четвер з 8-00 до 18-00 та у п’ятницю з 8-00 до 17-00 (без перерви на обід):

  • вул. Харківська, буд. 35, каб. № 135 (тел. 60-46-04, 60-45-01), телефони інформатора для попереднього запису на прийом до спеціалістів: 63-54-97, 60-45-06;
  • за місцем проживання громадян:
    • вул. Охтирська, буд. 11 (тел. 79-31-62);
    • вул. Інтернаціоналістів, буд. 21 (тел. 60-44-21);
    • вул. 40 р. Жовтня, буд. 49 А (т. 79-31-52),
    а також щосуботи з 8-00 до 13-00 в громадській приймальні при управлінні: вул. Харківська, б.35, каб. № 135;
  • у консультативних пунктах при:
    • управлінні «Центр надання адміністративних послуг» (вул. Горького, буд. 21) з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15, у п’ятницю з 8-00 до 16-00, перерва на обід з 12-00 до 13-00;
    • ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр» (вул. Гагаріна, буд. 2) з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 17-15, перерва на обід з 12-00 до 13-00.

Документи можна надіслати до управління поштою за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35.

Телефони «гарячої» лінії для консультацій – 60-46-04, 60-45-01