0010.jpg

згідно з роз’ясненнями чинного законодавства з питання надання субсидій Міністерства соціальної політики України

згідно з роз’ясненнями чинного законодавства з питання надання субсидій Міністерства соціальної політики України

згідно з роз’ясненнями чинного законодавства з питання надання субсидій Міністерства соціальної політики України

Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 14 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, якщо розмір плати за житлово-комунальні послуги у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами не перевищував обсягу визначеного Кабінетом Міністрів України обов’язкового відсотка платежу протягом опалювального сезону, субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на наступний період на підставі звернення громадян.
Додаткову інформацію та попередньо записатись на прийом до спеціалістів можна у Інформатора або за телефонами: 63-54-97, 60-45-06 та за місцем проживання громадян.
Громадські приймальні працюють :
- вул. Харківська, б. 35 каб. № 135 (т. 60-46-04, 60-46-01) – в понеділок- четвер з 8:00 до 18:00 та у п’ятницю з 8:00 до 17:00
За місцем проживання – в понеділок-четвер з 8:00 до 17:15 та у п’ятницю з 8:00 до 16:00
- вул. Охтирська, б. 11(т. 79-31-62)
- вул. Інтернаціоналістів, б. 21 (т. 60-44-21)
- вул. Романа Атаманюка, б. 49А (т. 79-31-52)

Відповідно до пункту 14 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, проводиться перерахунок нарахування плати за послугу з централізованого опалення у разі відсутності засобів обліку теплової енергії з урахуванням фактичної температури зовнішнього повітря відповідно до пунктів 40-48 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 № 630.

Відповідно до пункту 14 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, у разі підвищення тарифів і цін на житлово-комунальні послуги, скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо субсидії призначаються протягом трьох місяців з дати їх підвищення.

В зв’язку зі значним збільшенням припинень житлових субсидій мешканцям міста через несплату вартості фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії (у червні 2016 року припинено дію субсидії по 549 домогосподарствам) та з прийняттям змін з 01.05.2016 до пункту 15 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, повідомляємо, що:

  • громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов’язані щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії. У разі коли вартість фактично використаної послуги менша ніж обов’язкова частка витрат на оплату цієї послуги, громадяни сплачують її фактичну вартість.

Сплата обов'язкової частки витрат на оплату житлово-комунальних послуг відмінена!
Просимо мешканців міста звернути увагу на вищезазначені зміни та вчасно і правильно проводити оплату за користування житлово-комунальними послугами, враховуючи вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії, з метою уникнення подання їх організаціями-надавчами послуг в списках неплатників для припинення житлової субсидії.

З початку 2016 року до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради на телефон «гарячої» лінії звернулося 6766 особи з питання оформлення житлової субсидії та інших видів соціальної допомоги.
Питання, з якими найчастіше звертаються громадяни до департаменту:

  • порядок надання субсидії на новий термін;
  • соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, на які надається субсидія, та порядок розрахунку житлової субсидії;
  • види доходів, які враховуються для призначення субсидії;
  • правильність оплати житлово-комунальних послуг з урахуванням розміру призначеної субсидії;
  • порядок призначення та методика обчислення сукупного доходу сім’ї для допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.

Актуальним залишається питання щодо переліку документів для призначення всіх видів соціальної допомоги. Також проводяться консультації щодо правильності заповнення заяв та декларацій.
Нагадуємо, що для Вас працюють телефони «гарячої» лінії департаменту: 60-46-04, 60-45-01 в робочі дні з 8:00 до 18:00 та щосуботи 60-46-04 з 8:00 до 13:00, 60-44-46 з 8:00 до 12:00.

Додаток

Відповідно до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 №848, зі змінами, у травні 2016 року департаментом соціального захисту населення Сумської міської ради було проведено перерахунки субсидії в межах терміну ії призначення без звернень громадян:

  • без врахування послуги «опалення» на неопалювальний період;
  • по послузі «газопостачання» для будинків без приладів індивідуального обліку за новими нормативами з лютого 2016 року та у зв’язку з підвищенням ціни з 01.05.2016 року;
  • по послузі «вивезення твердих побутових відходів» у зв’язку з підвищенням тарифу ТОВ «А-Муссон» з травня 2016 року;
  • по послузі «утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» у зв’язку з підвищенням тарифів з 01.05.2016 року.


Детальніше з інформацією по виконаним перерахункам отримувачі житлових субсидій можуть ознайомитися за телефонами «гарячих» ліній департаменту: 60-46-04, 60-45-01.

Прийом документів з питань надання соціальної допомоги, в т.ч. житлових субсидій, проводиться спеціалістами управління соціального захисту населення Сумської міської ради за попереднім записом у чотирьох громадських приймальнях управління в понеділок - четвер з 8-00 до 18-00 та у п’ятницю з 8-00 до 17-00 (без перерви на обід):

  • вул. Харківська, б.35, каб. № 135 (тел. 60-46-04, 60-45-01), телефони попеднього запису на прийом : 60-54-97, 60-45-06;
  • за місцем проживання громадян:
  1. вул. Охтирська, б. 11 (т. 79-31-62);
  2. вул. Інтернаціоналістів, б. 21 (т. 60-44-21);
  3. вул. Романа Атаманюка, б.49 А (т. 79-31-52);
  • при консультативних пунктах: