004.jpg

Щоденна робота з відвідувачами є найбільш вагомим та складним напрямком діяльності управління.
Протягом 9 місяців 2016 року до Сумського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області звернулися 50701 громадянин, з них 49371 прийнято на особистому прийомі, 904 - на виїзних прийомах. З письмовими заявами звернулося 426 громадян, що на 28 громадян менше, ніж за аналогічний період 2015 року.

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо роз'яснення діючого пенсійного законодавства, правильності призначення та перерахунку пенсії, видачі довідок про доходи, роз'яснення щодо отриманого розміру пенсії, інші.
Усі заяви, пропозиції та скарги розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством.
За звітний період керівництвом та спеціалістами управління на особистих прийомах було прийнято 49371 особа. При цьому, керівництвом управління за цей період було прийнято 1230 жителів міста та району.
Із загальної кількості громадян, які звернулися на особистий прийом до керівництва та спеціалістів управління, інваліди ВВв - 218 осіб, учасники бойових дій - 385 осіб, учасники війни - 196 осіб, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 520 осіб, багатодітні сім'ї - 94 особи, наукові працівники - 308 осіб, державні службовці - 800 осіб, інваліди різних категорій - 6545 осіб, інші соціальні категорії громадян - 40229 осіб.
З метою заощадження часу громадян, які звертаються на особистий прийом, в управлінні функціонують 8 “гарячих” телефонні лінії - для прийому дзвінків зі стаціонарних телефонів. Прийом телефонних дзвінків здійснюється протягом робочого часу, з початку 2016 року за консультаціями звернулись 386 осіб.
В управлінні активно функціонує приймальна громадян, прийом у якій здійснюється за принципом “єдиного вікна”. Спеціалістами протягом звітного періоду надано роз'яснень, консультацій та послуг 46891 громадянам міста та району.
Робота зі зверненнями громадян, а також дотримання законодавства про звернення громадян, перебуває під постійним особистим контролем керівництва управління. Особлива увага звертається на відкритість у роботі, своєчасне реагування на проблемні питання, які порушуються у зверненнях, виявлення причин, що їх викликають.