003.jpg

Департаментом соціального захисту населення Сумської міської ради проводиться виплата компенсацій відповідно до Порядку виплати грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 року № 228.

Компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок призначаються:
- особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, які в установленому порядку забезпечені автомобілем;
- особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, які мають право на забезпечення автомобілем, але не одержали його і користуються автомобілем, придбаним за власні кошти.

Компенсація на транспортне обслуговування призначається особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, які:
- перебувають на обліку для безоплатного забезпечення автомобілями;
- перебувають на обліку для пільгового забезпечення автомобілями;
- мають право на забезпечення автомобілем, але за власним бажанням відмовились від нього і бажають одержувати компенсацію;
- мають право на безоплатне забезпечення автомобілем, але не одержали його у зв’язку з протипоказанням до керування ним, або мають право на пільгове забезпечення автомобілем (за 7 відсотків вартості ), але не одержали його у зв’язку з відсутністю можливості передати члену сім’ї право на керування автомобілем;
- мають право на забезпечення автомобілем (за 30 відсотків вартості ), але не одержали його у зв’язку з протипоказаннями до керування ним.

Компенсації виплачуються рівними частинами двічі на рік – у березні за 1 півріччя та у вересні за 2 півріччя поточного року з дня їх призначення.

Грошові компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування інвалідів та на транспортне обслуговування виплачуються особам з інвалідністю, законним представникам дітей з інвалідністю, що мають автомобілі та мотоколяски, - у розмірі 22 відсотки та 16 відсотків прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, на транспортне обслуговування – у розмірі 29 відсотків прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць.

Якщо при оформленні грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля та на транспортне обслуговування особа з інвалідністю мала групу інвалідності на визначений термін, то вищезазначені компенсації нараховуються лише до встановленої дати закінчення інвалідності.

Для продовження нарахування грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, мотоколясок і на транспортне обслуговування необхідно надати поновлену довідку МСЕК про групу та причину інвалідності до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради, який знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 35, каб. 124, т. 60-44-64.

Одночасно повідомляємо, що з 15 травня департаментом змінено умови прийому осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю. Відтепер, в Громадській приймальні департаменту, яка розташована на 1-му поверсі адмінбудинку по вул. Харківська, 35, організовано 2 робочих місця (№№ 13, 14), на які особи з інвалідністю та законні представники дітей з інвалідністю можуть звертатися для оформлення будь – яких документів: чи то для взяття на облік по санаторно-курортному лікуванню, чи то для оформлення документів на виплату компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, чи то для отримання різних видів матеріальної допомоги, тощо.

Працюють на даних робочих місцях спеціалісти управління у справах інвалідів, людей похилого віку та надання соціальних послуг без перерви на обід (з понеділка по четвер – з 8-00 до 18-00, в п’ятницю – з 8-00 до 17-00).

Прийом здійснюється за попереднім записом, який можна здійснити як безпосередньо в департаменті, так і за телефонами 63-54-97, 60-45-06. Дані зміни в організації прийому забезпечать уникнення черг на прийом та раціональне використання часу як осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю, так і працівників департаменту.