002.jpg

На черговому засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування Сумської міської ради під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дмітрєвскої А.І., яке відбулося 27.03.2018, поміж інших питань підведено підсумки роботи за І квартал поточного року.
З початку року проведено 3 засідання опікунської ради, на яких розглянуто 17 заяв, що стосуються питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами.

Згідно з наданими пропозиціями прийнято 3 рішення виконавчого комітету Сумської міської ради з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, скарг на дії опікунів, укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних тощо. Прийнято участь у 19 судових засіданнях. Як наслідок, над 7 особами встановлено опіку, надано дозвіл на укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних з метою покращення житлово-побутових умов та захисту майнових прав підопічних 2 опікунам.
У зв'язку зі змінами, що відбулися у чинному законодавстві з питань опіки та піклування, прийнято участь у двох нарадах, які проведені у Зарічному районному суді м. Суми, щодо напрацювання спільних дій між судовими органами, спеціалізованими медичними закладами, органом опіки та піклування Сумської міської ради та правозахисниками.
Оновлюється та підтримується в актуальному стані реєстр недієздатних повнолітніх осіб, до якого внесено відомості про 450 осіб, відповідна інформація внесена до Централізованого банку даних з проблем інвалідності.
За результатами проведеної роботи з опікунами щодо надання звітів за 2017 рік їх отримано 408, що складає 92,5% від загальної кількості підзвітних осіб (441).
Згідно із затвердженими графіками проведено 146 обстежень житлово-побутових умов недієздатних осіб, 168 громадянам надано методичну допомогу з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, які за станом здоров’я не можуть здійснювати свої права та виконувати обов’язки.
Сформовано архів опікунської ради, до якого з різних підстав внесено 243 особові справи недієздатних осіб та матеріалів, наданих заявниками та судовими органами, в т.ч.: 158 в зв'язку зі смертю підопічних, 67 – залишенням судами без розгляду, 12 – зміною місця проживання, 5 – відновленням дієздатності.
Нагадуємо, що засідання опікунської ради проводяться кожен останній вівторок місяця, допомогу з питань, що входять до компетенції опікунської ради, можна отримати за адресою: м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, кабінети 210 та 211, тел. 60-45-21, 60-44-48