003.jpg

Щоденна робота з відвідувачами є найбільш вагомим та складним напрямком діяльності управління.
За I півріччя 2016 року до Сумського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області звернулися 34193 громадянина, з них 33424 - на особистому прийомі, 470 - на виїзних прийомах та 299 - письмово, що на 10 звернень більше ніж надійшло письмових звернень за аналогічний період 2015 року.


У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо роз'яснення діючого пенсійного законодавства, правильності призначення та перерахунку пенсії, видачі довідок про доходи, роз'яснення щодо отриманого розміру пенсії, інші.
Усі заяви, пропозиції та скарги розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством.
За звітний період керівництвом та спеціалістами управління на особистих прийомах було прийнято 33424 особи. При цьому, керівництвом управління за цей період було прийнято 844 жителів міста та району.
Із загальної кількості громадян, які звернулися на особистий прийом до керівництва та спеціалістів управління, інваліди ВВв - 132 особи, учасники бойових дій - 282 особи, учасники війни - 153 особи, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 365 осіб, багатодітні сім'ї - 72 особи, наукові працівники - 247 осіб, державні службовці - 686 осіб, інваліди різних категорій - 4685 осіб, інші соціальні категорії громадян - 26802 особи.
З метою заощадження часу громадян, які звертаються на особистий прийом, в управлінні функціонують 8 “гарячих” телефонні лінії - для прийому дзвінків зі стаціонарних телефонів. Прийом телефонних дзвінків здійснюється протягом робочого часу, з початку 2016 року за консультаціями звернулись 229 осіб.
В управлінні активно функціонує приймальна громадян, прийом у якій здійснюється за принципом “єдиного вікна”. Спеціалістами протягом звітного періоду надано роз'яснень, консультацій та послуг 32285 громадянам міста та району.
Робота зі зверненнями громадян, а також дотримання законодавства про звернення громадян, перебуває під постійним особистим контролем керівництва управління. Особлива увага звертається на відкритість у роботі, своєчасне реагування на проблемні питання, які порушуються у зверненнях, виявлення причин, що їх викликають.