- Details
- Hits: 203
Інформаційне повідомлення
про проведення в електронній торговій системі аукціону з передачі в оренду нежитлових приміщень за адресою: м. Суми, вул. Пушкіна, буд. 55, площею 108,9 кв.м
1. Орендодавець:
Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради
адреса: 40009, м.Суми, вул. Садова, 33
код ЄДРПОУ 40456009.
2. Об’єкт оренди:
Вбудовані нежитлові приміщення, які розташовані на першому поверсі п’ятиповерхового житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Пушкіна, 55, загальна площа – 108,9 кв.м, корисна площа – 87,3 кв.м. Приміщення обладнані окремим входом.
3. Характеристика об’єкта:
Поверх – 1
Комунікації – електропостачання, теплопостачання, водопостачання, водовідведення. Угоди із постачальниками комунальних послуг укладаються окремо.
Стан приміщення – добрий.
Проєкт договору оренди – додається.
Поверховий план об’єкта та фотографічні зображення додаються.
4. Умови оренди майна:
Стартова орендна плата:
- для електронного аукціону – 4 837,50 грн;
- для аукціону зі зниженням стартової орендної плати – 2 418,75 грн. (частина одинадцята статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»);
- для аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 2 418,75 грн. (частина одинадцята статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»).
Пропонований строк оренди – 5 років.
5. Додаткові умови:
1) Переможець зобов’язаний відшкодувати Орендодавцю витрати на проведення незалежної оцінки вартості об’єкта – 2000,00 грн.
2) Переможець зобов’язаний укласти окремі угоди на вивіз сміття та утримання будинків, споруд та прибудинкових територій з відповідними обслуговуючими підприємствами.
3) Переможець зобов’язаний виконувати обов’язки, передбачені частиною 2 статті 18 та статтею 36 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», у тому числі укласти з управлінням «Інспекція з благоустрою міста Суми» Сумської міської ради договір про закріплення території міста Суми по утриманню в належному санітарно-технічному стані.
4) Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 10.
6. Об’єкт оренди можливо використовувати за будь-яким цільовим призначенням, не забороненим чинним законодавством.
7. Орендар повинен відповідати вимогам статті 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».
8. Орендар має право передавати в суборенду Об’єкт оренди.
9. Інформація про аукціон
Дата проведення електронного аукціону – 17.11.2020
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною системою для кожного аукціону окремо з 19 год 30 хв;до 20 год 30 хв, що передує дню проведення електронного аукціону.
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною системою для кожного аукціону окремо з 16 год 15 хв до 16 год 45 хв дня проведення електронного аукціону.
10. Умови, на яких проводиться аукціон:
1) Мінімальний крок підвищення стартової орендної плати під час аукціону – 1 % (пункт 70 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483).
2) Гарантійний внесок – 9 675,00 грн. (пункт 58 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483).
3) Реєстраційний внесок – 472,30 грн. (згідно з ЗУ «Про оренду державного та комунального майна» реєстраційний внесок – сума коштів у розмірі 0,1 мінімальної заробітної плати, діючої станом на 1 січня поточного року).
При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища ціна.
11. Додаткова інформація:
Для участі в електронному аукціоні з оренди майна гарантійний та реєстраційний внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь в аукціоні.
Перелік операторів електронних майданчиків та їх банківські реквізити для перерахування гарантійного та реєстраційного внесків доступні за посиланням: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.
Аукціон проводиться відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» № 157-ІХ від 03.10.2019 та Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна» та Регламентом роботи електронної торгової системи «Прозорро.Продажі».
Реквізити для перерахування операторами електронних майданчиків реєстраційних внесків:
в національній валюті:
Одержувач: Сумська міська отг/22080402
Рахунок № UA058999980334159850000018540 (для перерахування реєстраційного внеску)
Банк одержувача: Казначейство України (ел. адм. подат.)
Код згідно з ЄДРПОУ 37970593
Унікальний код, присвоєний об’єкту оренди під час публікації оголошення в електронній торговій системі: UA-PS-2020-10-23-000051-3 ● 7a2cfd5ef5ad4ff289bf893dc4a8a373
Контактні дані Орендодавця з питань оренди:
Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради
Адреса: 40009, м.Суми, вул. Садова, 33
тел./факс (0542) 700-404
е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
web-сайт: dresurs.smr.gov.ua
код ЄДРПОУ 40456009
Відділ орендних відносин управління майна
Сіренко Інна Вікторівна (0542) 700-413
Графік роботи:
Пн-Чт 8:00 – 17:15
Пт 8:00 – 16:00
Обідня перерва 12:00 – 13:00
Інформаційне повідомлення
про проведення в електронній торговій системі аукціону з передачі в оренду нежитлових приміщень за адресою: м. Суми, вул. Романа Атаманюка, буд. 57, площею 114,0 кв.м
- Орендодавець:
Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради
адреса: 40009, м.Суми, вул. Садова, 33
код ЄДРПОУ 40456009.
- Об’єкт оренди:
Прибудовані нежитлові приміщення, які розташовані на першому поверсі дев’ятиповерхового житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Романа Атаманюка, 57, загальна площа – 114,0 кв.м, корисна площа – 88,1 кв.м. Приміщення обладнані окремим входом.
- Характеристика об’єкта:
Поверх – 1
Комунікації – електропостачання, теплопостачання, водопостачання, водовідведення. Угоди із постачальниками комунальних послуг укладаються окремо.
Стан приміщення – добрий.
Проєкт договору оренди – додається.
Поверховий план об’єкта та фотографічні зображення додаються.
- Умови оренди майна:
Стартова орендна плата:
- для електронного аукціону – 3 653,00 грн;
- для аукціону зі зниженням стартової орендної плати – 1 826,50 грн. (частина одинадцята статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»);
- для аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій - 1 826,50 грн. (частина одинадцята статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»).
Пропонований строк оренди – 5 років.
- Додаткові умови:
- Переможець зобов’язаний відшкодувати Орендодавцю витрати на проведення незалежної оцінки вартості об’єкта – 2 250,00 грн.
- Переможець зобов’язаний укласти окремі угоди на вивіз сміття та утримання будинків, споруд та прибудинкових територій з відповідними обслуговуючими підприємствами.
- Переможець зобов’язаний виконувати обов’язки, передбачені частиною 2 статті 18 та статтею 36 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», у тому числі укласти з управлінням «Інспекція з благоустрою міста Суми» Сумської міської ради договір про закріплення території міста Суми по утриманню в належному санітарно-технічному стані.
- Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 10.
- Об’єкт оренди можливо використовувати за будь-яким цільовим призначенням, не забороненим чинним законодавством.
- Орендар повинен відповідати вимогам статті 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».
- Орендар має право передавати в суборенду Об’єкт оренди.
- Інформація про аукціон
Дата проведення електронного аукціону – 19.11.2020
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною системою для кожного аукціону окремо з 19 год 30 хв до 20 год 30 хв, що передує дню проведення електронного аукціону.
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною системою для кожного аукціону окремо з 16 год 15 хв до 16 год 45 хв дня проведення електронного аукціону.
- Умови, на яких проводиться аукціон:
1) Мінімальний крок підвищення стартової орендної плати під час аукціону – 1 % (пункт 70 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483).
2) Гарантійний внесок – 7 306,00 грн. (пункт 58 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483).
3) Реєстраційний внесок – 472,30 грн. (згідно з ЗУ «Про оренду державного та комунального майна» реєстраційний внесок – сума коштів у розмірі 0,1 мінімальної заробітної плати, діючої станом на 1 січня поточного року).
При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища ціна.
- Додаткова інформація:
Для участі в електронному аукціоні з оренди майна гарантійний та реєстраційний внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь в аукціоні.
Перелік операторів електронних майданчиків та їх банківські реквізити для перерахування гарантійного та реєстраційного внесків доступні за посиланням:
https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.
Аукціон проводиться відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» № 157-ІХ від 03.10.2019 та Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна» та Регламентом роботи електронної торгової системи «Прозорро.Продажі».
Реквізити для перерахування операторами електронних майданчиків реєстраційних внесків:
в національній валюті:
Одержувач: Сумська міська отг/22080402
Рахунок № UA058999980334159850000018540 (для перерахування реєстраційного внеску)
Банк одержувача: Казначейство України (ел. адм. подат.)
Код згідно з ЄДРПОУ 37970593
Контактні дані Орендодавця з питань оренди:
Департамент забезпечення ресурсних платежів
Сумської міської ради
Адреса: 40009, м.Суми, вул. Садова, 33
тел./факс (0542) 700-404,
е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,
web-сайт: dresurs.smr.gov.ua,
код ЄДРПОУ 40456009
Відділ орендних відносин управління майна
Сіренко Інна Вікторівна (0542) 700-413
Графік роботи:
Пн-Чт 8:00 – 17:15
Пт 8:00 – 16:00
Обідня перерва 12:00 – 13:00
Інформаційне повідомлення
про проведення в електронній торговій системі аукціону з передачі в оренду нежитлових приміщень за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 140, площею 193,5 кв.м
- Орендодавець:
Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради
адреса: 40009, м. Суми, вул. Садова, буд. 33
код ЄДРПОУ 40456009.
- Об’єкт оренди:
Вбудовані нежитлові приміщення, які розташовані на першому поверсі п’ятиповерхового житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 140, загальна площа – 193,5 кв.м, корисна площа – 138,1 кв.м. Приміщення обладнані окремим входом.
- Характеристика об’єкта:
Поверх – 1
Комунікації – електропостачання, теплопостачання, водопостачання, водовідведення. Угоди із постачальниками комунальних послуг укладаються окремо.
Стан приміщення – добрий.
Проєкт договору оренди – додається.
Поверховий план об’єкта та фотографічні зображення додаються.
- Умови оренди майна:
Стартова орендна плата:
- для електронного аукціону – 8 493,00 грн;
- для аукціону зі зниженням стартової орендної плати – 4 246,50 грн. (частина одинадцята статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»);
- для аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій - 4 246,50 грн. (частина одинадцята статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»).
Пропонований строк оренди – 5 років.
- Додаткові умови:
- Переможець зобов’язаний відшкодувати Орендодавцю витрати на проведення незалежної оцінки вартості об’єкта – 2 000,00 грн.
- Переможець зобов’язаний укласти окремі угоди на вивіз сміття та утримання будинків, споруд та прибудинкових територій з відповідними обслуговуючими підприємствами.
- Переможець зобов’язаний виконувати обов’язки, передбачені частиною другою статті 18 та статтею 36 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», у тому числі укласти з Управлінням «Інспекція з благоустрою міста Суми» Сумської міської ради договір про закріплення території міста Суми по утриманню в належному санітарно-технічному стані.
- Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 10.
- Об’єкт оренди можливо використовувати за будь-яким цільовим призначенням, не забороненим чинним законодавством.
- Орендар повинен відповідати вимогам статті 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».
- Орендар має право передавати в суборенду Об’єкт оренди.
- Інформація про аукціон:
Дата проведення електронного аукціону – 20.11.2020
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні
та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною системою для кожного аукціону окремо з 19 год 30 хв
до 20 год 30 хв, що передує дню проведення електронного аукціону.
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною системою для кожного аукціону окремо з 16 год 15 хв до 16 год 45 хв дня проведення електронного аукціону.
- Умови, на яких проводиться аукціон:
1) Мінімальний крок підвищення стартової орендної плати під час аукціону – 1 % (пункт 70 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483).
2) Гарантійний внесок – 16 986,00 грн. (пункт 58 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483).
3) Реєстраційний внесок – 472,30 грн. (згідно з ЗУ «Про оренду державного та комунального майна» реєстраційний внесок – сума коштів у розмірі 0,1 мінімальної заробітної плати, діючої станом на 1 січня поточного року).
При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища ціна.
- Додаткова інформація:
Для участі в електронному аукціоні з оренди майна гарантійний та реєстраційний внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь в аукціоні.
Перелік операторів електронних майданчиків та їх банківські реквізити для перерахування гарантійного та реєстраційного внесків доступні за посиланням:
https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.
Аукціон проводиться відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» № 157-ІХ від 03.10.2019 та Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна» та Регламентом роботи електронної торгової системи «Прозорро.Продажі».
Реквізити для перерахування операторами електронних майданчиків реєстраційних внесків:
в національній валюті:
Одержувач: Сумська міська отг/22080402
Рахунок № UA058999980334159850000018540 (для перерахування реєстраційного внеску)
Банк одержувача: Казначейство України (ел. адм. подат.)
Код згідно з ЄДРПОУ 37970593
Контактні дані Орендодавця з питань оренди:
Департамент забезпечення ресурсних платежів
Сумської міської ради
Адреса: 40009, м. Суми, вул. Садова, буд. 33,
тел./факс (0542) 700-404,
е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,
web-сайт: dresurs.smr.gov.ua,
код ЄДРПОУ 40456009
Відділ орендних відносин управління майна
Сіренко Інна Вікторівна (0542) 700-413
Графік роботи:
Пн-Чт 8:00 – 17:15
Пт 8:00 – 16:00
Обідня перерва 12:00 – 13:00.
- Details
- Hits: 2214
- Details
- Hits: 6956
№ п/п | Адреса об'єкту | Площа, кв.м |
1 | вул. Троїцька, 26 | 45,1 зал |
2 | пров. Веретенівський, 8 | 37,0 |
3 | вул. Глінки, 11 | 169,7 |
4 | вул. Героїв Сумщини (Героїв Сталінграду), 3 | 2971,20 |
5 | вул. Нахімова, 21 | 56 |
6 | вул. Д.Коротченка, 25 | 8,9 |
7 | вул. Д.Коротченка, 25 | 14,7 |
8 | вул. Романа Атаманюка (40р. Жовтня), 49а | 150,2 підвал |
9 | вул. Романа Атаманюка (40р. Жовтня), 49а | 31,4 |
10 | вул. Романа Атаманюка (40р. Жовтня), 49а | 44,7 |
11 | вул. Романа Атаманюка (40р. Жовтня), 49а | 14,0 |
12 | вул. Романа Атаманюка (40р. Жовтня), 49а | 141,6 |
13 | вул. Білопільський шлях, 38 | 14,2 |
14 | вул. Інтернаціоналістів, 21 | 36,5 підвал |
15 | вул. Іллінська, 12 | 19,3 |
16 | вул. Герасима Кондратьєва, 122 | 540,3 |
17 | вул. Герасима Кондратьєва, 165 (1/31) | 82,0 |
18 | вул. Герасима Кондратьєва, 165 (1/32) | 90,0 |
19 | вул. Герасима Кондратьєва, 165/56, нежитлове приміщення №2 | 225,6 |
20 | вул. Герасима Кондратьєва,165 (1/97) | 40 |
21 | вул. Герасима Кондратьєва, 165 (1/96) | 42,0 |
22 | вул. Ковпака, 15 | 568,5 |
23 | пр-т Курський, 37 | 31,1 |
24 | пр-т Курський, 127 | 47,7 |
25 | пр-т М.Лушпи, 47 (ЦТП) | 47,0 |
26 | вул. Шишкарівська, 2 | 206,7 |
27 | вул. Псільська, 6а | 89,9 |
28 | вул. Псільська, 6а | 59,5 |
29 | вул. Інтернаціоналістів, 21 | 51,8 |
30 | пров. Інститутський, 5 | 44,0 |
31 | приміщення підземного переходу на перехресті вул. Харківська - Героїв Сумщини | 1101,6 |
32 | вул. Супруна, 13 | 46,7 |
33 | пров. Суджанський, 8 | 113,2 |
34 | пров. 9-го Травня, 10 | 28,4 |
35 | вул. Черепіна, 36 | 13,4 |
36 | вул. Харківська, 1 | 140,3 |
37 | вул. Холодногірська, 31 | 161 |
38 | вул. Жукова, 2/1 | 85,9 |
39 | вул. Герасима Кондратьєва, 140 | 93,8 |
40 | вул. Соборна, 46 | 24,3 |
41 | вул. Соборна, 46 | 23,3 |
42 | вул. Іллінська, 12/2 | 44,6 |
43 | вул. Петропавлівська, 72 | 297,2 підвал |
44 | вул. Терезова, 2 | 158,4 |
45 | вул. Тополянська, 11 | 252,2 |
46 | вул. Тополянська, б/н (ПНС) | 198 |
47 | вул. Герасима Кондратьєва, 215 (котельна ЦМК) | 233,9 |
48 | вул. Роменська, 96 (котельна ЦМК) | 362,4 |
49 | пров. Чугуєвський, 1 | 22,6 |
50 | вул. Герасима Кондратьєва, 165/71 (столова) | 836,5 |
51 | вул. Римського-Корсакова, 5 (котельня ЦМК) | 267,6 |
52 | вул. Герасима Кондратьєва, 165 б/н (ангар) | 326 |
53 | Театральна площа | 1155 |
№ п/п | Адреса об'єкту | Площа, кв.м |
1 | пров.Веретенівський, 8 | 37,0 |
2 | вул. Глінки, 11 | 169,7 |
3 | вул. Героїв Сумщини (Героїв Сталінграду), 3 | 2971,20 |
4 | вул. Нахімова, 21 | 56 |
5 | вул. Івана Сірка (Д.Коротченка), 25 | 8,9 |
6 | вул. Івана Сірка (Д.Коротченка), 25 | 14,7 |
7 | вул. Романа Атаманюка (40р. Жовтня), 49а | 13,7 |
8 | вул. Романа Атаманюка (40р. Жовтня), 49а | 96,4 |
9 | вул. Білопільський шлях, 38 | 14,2 |
10 | вул. Інтернаціоналістів, 21 | 36,5 (підвал) |
11 | вул. Герасима Кондратьєва, 122 | 540,3 (підвал) |
12 | вул. Герасима Кондратьєва, 165 (1/31) | 82,0 |
13 | вул. Герасима Кондратьєва, 165 (1/32) | 90,0 |
14 | вул. Герасима Кондратьєва, 165/56, нежитлове приміщення №2 | 225,6 |
15 | вул. Герасима Кондратьєва,165 (1/97) | 40 |
16 | вул. Герасима Кондратьєва, 165 (1/96) | 42,0 |
17 | вул. Ковпака, 15 | 568,5 (підвал) |
18 | пр-т Курський, 37 | 31,1 |
19 | пр-т Курський, 127 | 47,7 (підвал) |
20 | вул. Шишкарівська, 2 | 206,7 |
21 | пров. Інститутський, 5 | 44,0 |
22 | вул. Супруна, 13 | 46,7 |
23 | пров. Суджанський, 8 | 113,2 (підвал) |
24 | пров. 9-го Травня, 10 | 28,4 |
25 | вул. Героїв Крут (Черепіна), 36 | 13,4 |
26 | вул. Харківська, 1 | 140,3 |
27 | вул. Холодногірська, 31 | 161 |
28 | вул. Жукова, 2/1 (цокольне приміщення) | 85,9 |
29 | вул. Соборна, 46 | 24,3 |
30 | вул. Соборна, 46 | 23,3 |
31 | вул. Іллінська, 12/2 | 44,6 |
32 | вул. Петропавлівська, 72 | 297,2 (підвал) |
33 | вул. Терезова, 2 | 158,4 |
34 | вул. Тополянська, 11 | 252,2 |
35 | вул. Тополянська, б/н (ПНС) | 198 |
36 | вул. Герасима Кондратьєва, 215 (котельна ЦМК) | 233,9 |
37 | вул. Роменська, 96 (котельна ЦМК) | 362,4 |
38 | вул. Римського-Корсакова, 5 (котельня ЦМК) | 267,6 |
39 | пр-т М.Лушпи, 12 | 364,6 (підвал) |
40 | вул. Герасима Кондратьєва, 165 б/н (ангар) | 326 |
41 | Театральна площа | 1155 |
- Details
- Hits: 1643
Управління майна комунальної власності Сумської міської ради повідомляє, що станом на 14.03.2016 року до міського бюджету перераховано 5 066,4 тис. грн., з них:
3 900,0 тис. грн. від оренди та 1 166,4 тис. грн. від відчуження комунального майна.
Виконання планових показників у 2016 році
Місяць | Надходження від оренди | Надходження від відчуження | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
План, тис. грн. | Факт, тис. грн. | Виконання, % | План, тис. грн. | Факт, тис. грн. | Виконання, % | |
Січень | 1000,0 | 2 000,0 | 200 | 0,0 | 214,9 | 0 |
Лютий | 1000,0 | 1 900,0 | 190 | 79,0 | 951,5 | 1 191 |
Всього: | 2000,0 | 3 900,0 | 195 | 79,0 | 1 166,4 | 1 460 |
- Details
- Hits: 1678
Управління майна комунальної власності Сумської міської ради повідомляє, що станом на 08.02.2016 року до міського бюджету перераховано 2 214,9 тис. з них: 2 000,0 тис. грн. від оренди та 214,9 тис. грн. від відчуження комунального майна.
Виконання планових показників у 2016 році складає:
Місяць | Надходження від оренди | Надходження від відчуження | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
План, тис. грн. | Факт, тис. грн. | Виконання, % | План, тис. грн. | Факт, тис. грн. | Виконання, % | |
Січень | 1000,0 | 2 000,0 | 200,0 | 0,0 | 214,9 | 0,0 |
Всього: | 1000,0 | 2 000,0 | 200,0 | 0,0 | 214,9 | 0,0 |
- Details
- Hits: 5684
Про наміри передачі в оренду комунального майна
На виконання статті 9 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради повідомляє про намір передати в оренду майно комунальної власності територіальної громади міста Суми, а саме:
- вул. Ковпака, 17 нежитлове приміщення площею 11,0 кв.м (з уточненням площ БТІ);
- пров. Гетьманський, 40/1 нежитлове приміщення площею 24,1 кв.м (з уточненням площ БТІ);
- вул. Харківська, 23 нежитлове приміщення площею 12,9 кв.м (з уточненням площ БТІ);
- вул. Леваневського, 26 нежитлове приміщення площею 9,2 кв.м (з уточненням площ БТІ);
- вул. Прокоф’єва, 27/1 нежитлове приміщення площею 15,3 кв.м (з уточненням площ БТІ);
- вул. Харківська, 22/1 нежитлові приміщення площею 67,9 кв.м (з уточненням площ БТІ);
- вул. Інтернаціоналістів, 4 нежитлове приміщення площею 15,2 кв.м (з уточненням площ БТІ);
- вул. Петропавлівська, 127 нежитлове приміщення площею 10,1 кв.м (з уточненням площ БТІ).
16.01.2020
- Details
- Hits: 1958
Управління майна комунальної власності Сумської міської ради повідомляє, що за 2015 рік до міського бюджету перераховано 20 030,9 тис. грн., з них: 16 660,5 тис. грн. від оренди та 3 370,4 тис. грн. від відчуження комунального майна.
Місяць | Надходження від оренди | Надходження від відчуження | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
План, тис. грн. | Факт, тис. грн. | Виконання, % | План, тис. грн. | Факт, тис. грн. | Виконання, % | |
Грудень | 900,0 | 1 723,1 | 191,5 | 217,0 | 19,2 | 8,8 |
Всього: | 13800,0 | 16660,5 | 120,7 | 2000,0 | 3370,4 | 168,5 |
- Details
- Hits: 2285
1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається найменування юридичної особи, прізвище, ім’я, по-батькові суб’єкта підприємницької діяльності-фізичної особи, юридична адреса або місце проживання, контактний телефон, функціональне використання об’єкта оренди (зазначається відповідно до додатку 2 до рішення від 29 березня 2017 року № 1922-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 01 лютого 2012 року № 1186-МР «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно територіальної громади міста Суми та пропорції її розподілу та Типового договору оренди нерухомого комунального майна» (зі змінами)», яке оприлюднено на інформаційному порталі Сумської міської ради: www.smr.gov.ua).
Заява подається на ім’я директора департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради, за адресою: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33.