004.jpg

Спеціалістами відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради у 2020 році надано 568 усних консультацій з питань захисту прав споживачів, в тому числі телефоном, які зареєстровані належним чином.

Спеціалістами відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради за 8 місяців 2020 року надано 421 усну консультацію з питань захисту прав споживачів, в тому числі телефоном, які зареєстровані належним чином.
В зв’язку з введенням карантину, збільшилось надходження скарг телефоном, які вирішувались спеціалістами відділу в телефонному режимі. З огляду на карантинні заходи, суб’єкти підприємницької діяльності ставились з порозумінням на опрацювання скарг і звернень в телефонному режимі.

Центр Інформаційної Підтримки Бізнесу м. Суми у партнерстві з представниками Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» #ПУЕТ за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС #EU4Business запрошує взяти участь у практичному семінарі «Впровадження системи НАССР для операторів ринку харчових продуктів», який відбудеться 17 червня 2020 року в онлайн-форматі на платформі Zoom.

Захід спрямований на операторів ринку харчових продуктів (агропродовольчі ринки, заклади громадського харчування, торговельні підприємства, виробників) з метою ознайомлення учасників з практичними аспектами впровадження системи НАССР.

Щороку 15 березня відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів.

Захист прав споживачів в Україні – один із пріоритетних напрямків захисту прав людини, ключовий інструмент перебудови економіки та якісного удосконалення здійснюваних реформ.

За рішенням ОНН це свято відзначається у річницю виступу Президента США Джона Ф.Кеннеді в Конгресі 15 березня 1961 року. На цьому виступі були проголошені чотири основних права споживача: на безпеку, на інформацію, на вибір і на право бути почутим, які пізніше лягли в основу Закону про захист прав споживачів. Кеннеді сказав: «Ми всі споживачі. Навіть Президенти». Тому цей день – не просто важлива дата в календарі, але й прекрасна можливість для кожного з нас розширити свої знання, стати поінформованим споживачем.

Шановні споживачі, відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради завжди радий Вам допомагати у вирішенні проблемних питань, які виникають при здійсненні покупок. Не залишайтесь наодинці, будьте поінформованими – звертайтесь до нас за адресою: м. Суми, вулиця Горького, 21. каб. 209, тел. 700-654, email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів запрошує городян на чергову зустріч в рамках проекту «Вас чекають в суді».

Зустріч відбудеться 29 лютого 2020 року о 12:00 за адресою: Зарічний районний суд м. Суми (вул. Академічна, 13, 1 поверх, зал судових засідань № 100).

Питання:

  • права та обов’язки споживачів;
  • захист прав споживачів при онлайн покупках;
  • як діяти особі у разі порушення її прав як споживача;
  • повноваження центрального органу державної влади у сфері захисту прав споживачів;
  • куди звертатися споживачам за захистом порушених прав.

Державний контроль якості лікарських засобів на території області здійснює Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області.

Згідно з Положенням про Службу, її основними завданням є реалізація повноважень Держлікслужби на території Сумської області.

Щороку 15 березня відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів.

Захист прав споживачів в Україні – один із пріоритетних напрямків захисту прав людини, ключовий інструмент перебудови економіки та якісного удосконалення здійснюваних реформ.

Спеціалістами відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради за 9 місяців 2018 року надано 571 усну консультацію з питань захисту прав споживачів, в тому числі телефоном, які зареєстровані належним чином.

Питання захисту прав споживачів регулюються наступною нормативною базою

Закони України:

- Про звернення громадян;

- Про інформацію;

- Про захист прав споживачів;

- Про доступ до публічної інформації

З метою задоволення будь-яких власних побутових потреб кожен з нас майже щодня дня вступає у відносини з різного роду підприємствами, установами, організаціями. Це може стосуватися придбання продуктових і побутових товарів в магазинах роздрібної торгівлі, послуг побутового обслуговування та задоволення будь-яких інших потреб. При цьому багато хто може пригадати негативні випадки, обумовлені наявністю недоліків у придбаних товарах, неможливістю їх використання протягом гарантійного терміну, незадовільною якістю виконаних робіт тощо. У більшості подібних випадків, зважаючи на обмаль часу або низьку вартість товару чи послуги, а також необізнаність громадян щодо можливих шляхів врегулювання таких питань, вони просто не вживають ніяких заходів для захисту свої прав у відповідній ситуації.