Спеціалістами відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради за 8 місяців 2020 року надано 421 усну консультацію з питань захисту прав споживачів, в тому числі телефоном, які зареєстровані належним чином.
В зв’язку з введенням карантину, збільшилось надходження скарг телефоном, які вирішувались спеціалістами відділу в телефонному режимі. З огляду на карантинні заходи, суб’єкти підприємницької діяльності ставились з порозумінням на опрацювання скарг і звернень в телефонному режимі.
Протягом 8 місяців 2020 року відділом отримано 77 письмових скарг на порушення Закону України «Про захист прав споживачів», розглянуто 81 (4 залишок з 2019 року), вирішено на користь споживачів 71 скаргу, або 88 % від розглянутих. Із загальної кількості одержаних звернень, на першому місці скарги на неякісно надані послуги або порушення термінів виконання договорів (проведення гарантійних та не гарантійних ремонтів побутової техніки, мобільних телефонів, виготовлення та встановлення дверей, металопластикових вікон, меблів) – 25 скарг. Друге місце посіли скарги на неналежної якості взуття – 11 скарг. На третьому місці скарги на різні товари побутового призначення – 10 скарг. Четверте місце посіли товари на неналежної якості побутову техніку та мобільні телефони – 9 скарг та 6 відповідно.
В результаті розгляду скарг та звернень, споживачам повернуто кошти за неналежної якості товари та послуги на загальну суму 40,5 тис. грн.
Крім того, згідно зі зверненнями споживачів на неналежну якість товарів або не можливість використання товару за призначенням, проведено обмін товарів на суму 57,4 тис.грн.