006.jpg

Спеціалістами відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради у 2020 році надано 568 усних консультацій з питань захисту прав споживачів, в тому числі телефоном, які зареєстровані належним чином.

За минулий рік відділом отримано 112 письмових скарг на порушення Закону України «Про захист прав споживачів», розглянуто 117, вирішено на користь споживачів 105 скарг, або 90 % від розглянутих. Із загальної кількості одержаних звернень, на першому місці – скарги на неякісно надані послуги або порушення термінів виконання договорів – 36 скарг, або 32% від одержаних (проведення гарантійних та не гарантійних ремонтів побутової техніки, мобільних телефонів, виготовлення та встановлення дверей, металопластикових вікон, меблів). Друге місце посіли скарги на інші товари побутового призначення – 16 скарг, або 14 % від отриманих. На третьому місці скарги на неналежну якість взуття – 14 скарг, або 12 %. Четверте місце посіли скарги на якість побутової техніки та електротоварів – 12 скарг, або 11 % від отриманих. Крім того, надійшло 10 скарг, або 9 %, на порушення правил торгівлі (відмова у проведенні обміну неналежної якості товарів або повернення коштів).

У результаті розгляду скарг та звернень, споживачам повернуто кошти за неналежної якості товари та послуги на загальну суму 81,0 тис грн.

Крім того, згідно зі зверненнями споживачів на неналежну якість товарів або не можливість використання товару за призначенням, проведено обмін товарів на суму 62,0 тис грн.

Підсумки роботи за 2020 рік