Виконавчий комітет Сумської міської ради оголошує конкурс для визначення на конкурсних засадах перевізників, які можуть виконувати необхідні обсяги перевезень і забезпечувати якість надання послуг на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування у межах території Сумської міської територіальної громади.
Об'єктом конкурсу є окремий автобусний маршрут (кілька маршрутів) міського та приміського сполучення загального користування з визначеним режимом руху, перелік об’єктів згідно з рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 18.01.2022 № 20.
№ об’єкта конкурсу | № маршруту | Назва маршруту | Режим роботи | Пасажиро-місткість, не менш, чол.* | Кількість автобусів** | Інтервал руху, хвилин | Періодичність виконання перевезень |
1 | 1 | Роменська – Гамалія | звичайний | 23 | 8 | 6-15 | Щодня |
40 | 5 | 20-45 | |||||
2 | 2 | Ковпака – Прокоф'єва | звичайний | 23 | 10 | 5-12 | Щодня |
40 | 6 | 10-24 | |||||
3 | 3 | Аеропорт – Героїв Крут | звичайний | 23 | 9 | 5-10 | Щодня |
40 | 6 | 12-25 | |||||
4 | 4 | Аеропорт – Хіммістечко | звичайний | 23 | 8 | 7-13 | Щодня |
40 | 5 | 10-25 | |||||
5 | 5 | Роменська – Хіммістечко | звичайний | 23 | 14 | 6-17 | Щодня |
40 | 9 | 10-24 | |||||
6 | 7 | Хіммістечко – Баранівка | звичайний | 23 | 8 | 8-16 | Щодня |
40 | 5 | 13-28 | |||||
7 | 10 | Косівщина – Героїв Крут | звичайний | 23 | 12 | 6-15 | Щодня |
40 | 8 | 10-22 | |||||
8 | 11 | Тепличний – Тепличний | звичайний | 23 | 8 | 8-16 | Щодня |
40 | 5 | 12-25 | |||||
9 | 12 | Тімірязівка – Тімірязівка | звичайний | 23 | 15 | 5-10 | Щодня |
40 | 9 | 8-16 | |||||
10 | 13 | Тепличний - Героїв Крут | звичайний | 23 | 14 | 5-10 | Щодня |
40 | 9 | 8-16 | |||||
11 | 14 | Тімірязівка – Зал. вокзал | звичайний | 23 | 5 | 10-20 | Щодня |
12 | 15 | СНАУ – коледж СНАУ | звичайний | 23 | 10 | 6-12 | Щодня |
40 | 6 | 12-22 | |||||
13 | 16 | Ковпака – Баранівка | звичайний | 23 | 2 | 38 | Щодня |
14 | 17А | Роменська – Хіммістечко | звичайний | 23 | 8 | 8-17 | Щодня |
40 | 5 | 15-30 | |||||
15 | 18 | Веретенівка – Героїв Крут | звичайний | 23 | 15 | 8-16 | Щодня |
40 | 9 | 10-22 | |||||
16 | 19 | Роменська – Ковпака | звичайний | 23 | 10 | 6-12 | Щодня |
40 | 6 | 10-25 | |||||
17 | 20 | Аеропорт – Ковпака | звичайний | 23 | 14 | 6-13 | Щодня |
40 | 9 | 10-22 | |||||
18 | 21 | Прокоф'єва – Прокоф'єва | звичайний | 23 | 8 | 4-10 | Щодня |
40 | 5 | 7-15 | |||||
19 | 22 | Веретенівка – Хіммістечко | звичайний | 23 | 7 | 10-20 | Щодня |
40 | 4 | 20-40 | |||||
20 | 23 | Тепличний – Тепличний | звичайний | 23 | 9 | 7-12 | Щодня |
40 | 5 | 12-25 | |||||
21 | 24 | Баранівка – Баранівка | звичайний | 23 | 5 | 12-20 | Щодня |
40 | 3 | 30 | |||||
22 | 25 | Добровільна – Інтернаціоналістів | звичайний | 23 | 5 | 15-32 | Щодня |
23 | 50 | В.Піщане – Центр | звичайний | 23 | 3 | 17-30 | Щодня |
40 | 2 | 25-50 | |||||
24 | 51 | Піщане – Прокоф'єва | звичайний | 23 | 5 | 20-50 | Щодня |
40 | 3 | 30-60 | |||||
25 | 52 | Ковпака – Прокоф’єва | звичайний | 23 | 10 | 8-16 | Щодня |
40 | 6 | 13-26 | |||||
26 | 53 | Добровільна – Аеропорт | звичайний | 23 | 3 | 30-45 | Щодня |
27 | 55 | Роменська – Героїв Крут | звичайний | 23 | 9 | 10-19 | Щодня |
40 | 6 | 15-30 | |||||
28 | 57 | Роменська – Баранівка | звичайний | 23 | 5 | 18-30 | Щодня |
29 | 61 | Автовокзал – Хіммістечко | звичайний | 23 | 16 | 7-15 | Щодня |
40 | 9 | 10-22 | |||||
30 | 67 | Прокоф’єва – вул. Косівщінська | звичайний | 40 | 3 | 20-65 | Щодня |
26 | Центр – 40-а підстанція | звичайний | 40 | 1 | 60 | Щодня | |
31 | 64А | Добровільна – Центральний ринок | звичайний | 40 | 1 | 44-46 | Щодня |
33 | 156 | Вільшанка – Велика Чернеччина – Суми | звичайний | 28 | 1 | Відповідно до розкладу руху | Щодня |
34 | 172 | Суми – Стецьківка | звичайний | 30 | 2 | Відповідно до розкладу руху | Щодня |
Примітка:
*для об’єктів конкурсу, в яких пасажировмісність запропонована у двох варіантах, пропозиції подаються лише в одному варіанті (від 23 або від 40 місць);
**при наданні пропозицій автобусів пасажировмісністю від 23 місць, допускається використання автобусів класу А для перевезення осіб з інвалідністю.
Конкурс буде проводитись відповідно до умов, що затверджені Рішенням Виконавчого комітету Сумської міської ради від 21.01.2020 №21 «Про організацію проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування у межах території Сумської міської територіальної громади» (зі змінами) та розміщеного на офіційному сайті Сумської міської ради smr.gov.ua.
Засідання конкурсного комітету відбудеться 03.03.2022р. о 09:00 за адресою: м. Суми, майдан Незалежності, 2, каб. 59.
Бланки документів для участі в конкурсі, інформацію про об’єкт конкурсу надає робочий орган – філія «Сумиавтотранссервіс» з 08:00 до 16:00 (перерва з 12:00 до 12:30) щодня, крім вихідних, за адресою: 40009, м. Суми, вул. С. Бандери, 40, каб. 316, 318, тел. (0542) 601777, електронна адреса This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Документи для участі в конкурсі приймаються робочим органом у закритому конверті з позначкою №1 та заява у закритому конверті з позначкою №2 з часу оголошення з 08:00 до 16:00 до 10.02. 2022р. (включно) за адресою: 40009, м. Суми, вул. С. Бандери, 40, каб. 316, щодня, крім вихідних.
Плата за участь у конкурсі становить 4642,94 грн. (за кожний об’єкт), її необхідно перерахувати на р/р UA813375680000026003300982719, код ЄДРПОУ 37868378, Сумське управління АТ «Ощадбанк» з поміткою «За участь у конкурсі 03.03.2022р.».
І. Загальні положення
1.1. Ці Умови розроблені відповідно до вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 43-46 Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (далі – Постанова), постанови Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» і застосовуються для визначення автомобільних перевізників на міських та/або приміських автобусних маршрутах загального користування у межах території Сумської міської об’єднаної територіальної громади.
1.2. Організатором перевезень на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування у межах території Сумської міської об’єднаної територіальної громади є виконавчий комітет Сумської міської ради (далі – Організатор).
1.3. Ці Умови визначають встановлені Організатором (обов’язкові та додаткові) умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об'єкті конкурсу.
Умови застосовуються для регулярного та недискримінаційного доступу до пасажирських перевезень на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування у межах території Сумської міської об’єднаної територіальної громади.
1.4. Терміни, що вживаються в Умовах, мають таке значення:
- конкурсна пропозиція – умови обслуговування пасажирів, що пропонуються перевізником-претендентом, які зазначені у поданих на конкурс документах;
- конкурсний комітет – постійний або тимчасовий орган, утворений Організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;
- місце формування оборотного рейсу – один або обидва кінцеві пункти маршруту, з якого (яких) розпочинається робота на міському чи приміському маршруті;
- оборотний рейс – рух автобуса від початкової до кінцевої зупинки маршруту і у зворотному напрямку до початкової зупинки;
- паспорт маршруту – документ, що містить схему маршруту, розклад руху, таблицю вартості проїзду, графіки режимів праці та відпочинку водіїв тощо;
- перевізник-претендент – автомобільний перевізник, який в установленому порядку подав заяву та документи для участі в конкурсі;
- робочий орган – підприємство (організація), що має фахівців у галузі автомобільного транспорту, матеріальні ресурси та технології, а також досвід роботи не менш як три роки з питань організації пасажирських перевезень, яке у разі потреби залучається Організатором на конкурсних умовах за договором для організації проведення конкурсу.
1.5. Рішення щодо проведення конкурсу приймає Організатор.
1.6. Метою визначення автомобільного перевізника на конкурсних засадах є: реалізація основних напрямів розвитку галузі автомобільного транспорту; створення безпечних умов для перевезення пасажирів автомобільним транспортом; покращення якості та доступності пасажирських перевезень; створення конкурентного середовища; забезпечення оновлення рухомого складу; підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів; забезпечення виконання соціально значущих перевезень.
1.7. Об'єктом конкурсу може бути:
- маршрут (кілька маршрутів) міського чи приміського автобусного сполучення;
- сукупність оборотних рейсів міського чи приміського автобусного сполучення за умови, що кількість таких рейсів на об'єкті конкурсу становить не менш як 50 на день.
Об’єкт конкурсу визначається Організатором відповідно до встановленого порядку як самостійно, так і за зверненням підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань, а також фізичних осіб - підприємців і громадян.
Перелік об’єктів конкурсу із зазначенням режиму руху, кількості, пасажиромісткості та класу автобусів визначається рішенням Організатора про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах загального користування з урахуванням міської та/або приміської маршрутної мережі у межах території Сумської міської об’єднаної територіальної громади. Структура парку автобусів, що працюватимуть на маршрутах загального користування, повинна відповідати вимогам чинного законодавства України за класом, технічними та екологічними показниками, пасажиромісткістю.
На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами.
1.8. У разі коли Організатором прийнято рішення про залучення для організації проведення конкурсу робочого органу, на нього покладаються функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інших, пов’язаних із організацією та проведенням конкурсу, матеріалів. Робочий орган визначається на конкурсних засадах.
Детальний перелік здійснюваних робочим органом функцій визначається умовами договору про виконання функцій робочого органу.
У разі відсутності претендентів на здійснення функцій робочого органу Організатор повинен забезпечити проведення конкурсу самостійно, однак протягом періоду не більш як два роки з моменту оголошення конкурсу з визначення робочого органу. У такому випадку функції, визначені у абзаці першому пункту 1.8 розділу І цих Умов, покладаються на виконавчий орган Сумської міської ради, до повноважень якого входить вирішення зазначених питань (далі – представник Організатора).
ІІ. Кваліфікаційні вимоги до автомобільних перевізників - учасників конкурсу
2.1. У конкурсі можуть брати участь автомобільні перевізники (фізичні особи-підприємці та юридичні особи), які мають ліцензію на право надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, на законних підставах використовують у достатній кількості сертифіковані транспорті засоби (сертифікати відповідності та екологічності) відповідного класу (І, ІІ) та відповідають вимогам статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт».
2.2. Обов’язкові умови конкурсу:
2.2.1. Транспортні засоби, які перевізник-претендент пропонує залучити до перевезень у межах території Сумської міської територіальної громади, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці, державним стандартам, вимогам чинного законодавства, зокрема, в частині реєстрації колісних транспортних засобів та екологічних показників, перебувати в належному технічному і санітарному стані.
Режим руху, кількість, пасажиромісткість (загальна пасажиромісткість/кількість місць для сидіння пасажирів) та клас автобусів для забезпечення перевезень на міських та/або приміських автобусних маршрутах загального користування визначається Організатором з урахуванням міської та/або приміської маршрутної мережі у межах території Сумської міської об’єднаної територіальної громади по кожному об’єкту конкурсу окремо. Інформація про режим руху, кількість, пасажиромісткість та клас автобусів визначається рішенням Організатора відповідно до пункту 1.7 розділу І цих Умов.
2.2.2. Перевізник забезпечує роботу транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, в кількості до 50 відсотків, але не менше одного автобуса з розрахунку на один маршрут.
Транспортні засоби, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, повинні бути пристосовані для користування інвалідами з вадами зору, слуху та з ураженнями опорно-рухового апарату, а також передбачати можливість встановлення зовнішніх звукових інформаторів номера і кінцевих зупинок маршруту, текстових та звукових систем у салоні для оголошення зупинок. Загальний перелік відповідних вимог встановлюється згідно з порядком визначення класу комфортності автобусів, сфери їх використання за видами сполучень та режимами руху, затвердженого Мінінфраструктури.
2.3. Додаткові умови конкурсу:
2.3.1. Перевізник забезпечує роботу рухомого складу на маршруті за затвердженим Організатором розкладом руху, з урахуванням обов’язкового режиму руху відповідно до паспорту маршруту.
2.3.2. Перевізник зобов’язується на умовах, визначених Організатором, встановити на кожний транспортний засіб, що працює на маршруті, GPS обладнання, забезпечити його постійне підключення і працездатність та надати Організатору доступ до GPS-даних для моніторингу роботи автобусів в он-лайн режимі.
2.3.3. Перевізник зобов’язується на умовах, визначених Організатором, приєднатися до єдиної інтегрованої інтелектуальної транспортної системи у складі автоматизованої системи обліку оплати проїзду (далі – АСООП) та автоматизованої системи диспетчерського управління (далі – АСДУ) на території Сумської міської територіальної громади й надати доступ до власних чи орендованих транспортних засобів, що використовуються для перевезення пасажирів на визначеному маршруті(ах), для встановлення обладнання АСООП та АСДУ або встановити зазначене обладнання самостійно, забезпечити належну експлуатацію (безперервну роботу) і збереження обладнання єдиної інтегрованої інтелектуальної транспортної системи у складі АСООП та АСДУ, здійснювати його заміну у випадку умисного пошкодження.
Додаткові умови конкурсу однаково та в повному обсязі застосовуються до всіх об’єктів конкурсу.
2.4. Організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який:
2.4.1. Подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію.
2.4.2. Визнаний банкрутом або щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який перебуває у стадії ліквідації.
2.4.3. Не відповідає вимогам статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт».
2.4.4. Не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, визначеної обов'язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів. Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків необхідної кількості автобусів для виконання перевезень.
2.4.5. Має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансбезпекою, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу).
2.4.6. Подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов'язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт».
2.4.7. Подав до участі в конкурсі більшу кількість автобусів, ніж це передбачено умовами конкурсу.
2.4.8. Передбачає використовувати на маршрутах автобуси, переобладнані з вантажних транспортних засобів.
2.5. Пільгові перевезення пасажирів здійснюються відповідно до чинного законодавства та умов договору про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі – договір).
ІІІ. Утворення та основні засади діяльності конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників
3.1. Персональний склад конкурсного комітету затверджується Організатором, який призначає голову, його заступника та секретаря.
Секретар конкурсного комітету призначається Організатором з числа представників Організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.
3.2. До складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Укртрансбезпеки, Національної поліції, територіального органу з надання сервісних послуг МВС та громадських організацій.
Кількість представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом, повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій.
До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.
3.3. Чисельність складу конкурсного комітету визначається Організатором за поданням наведених у пункті 3.2 розділу ІІІ цих Умов органів та організацій.
Із складу конкурсного комітету 50 відсотків – представники органів виконавчої влади та (або) органів місцевого самоврядування, решта – представники громадських організацій.
3.4. Організатор та робочий орган можуть для здійснення своїх повноважень залучати відповідних фахівців та експертів за їх згодою.
3.5. Члени конкурсного комітету:
3.5.1. Беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки пропозицій за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів на міських автобусних маршрутах і забезпечують прийняття рішення щодо результатів конкурсу на таких маршрутах та подають Організатору перевезень пропозицію щодо переможця конкурсу.
3.5.2. Мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу.
3.5.3. Зобов'язані дотримуватися норм законодавства, цих Умов, об'єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.
IV. Подання документів на конкурс
4.1. Для участі у конкурсі перевізник-претендент подає представнику Організатора або робочому органу (у випадку його залучення Організатором) окремо щодо кожного об’єкта конкурсу документи, визначені статтею 46 Закону України «Про автомобільний транспорт», за формою згідно з додатками 1-4 Постанови, а саме:
- заяву претендента встановленого зразка із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір працювати претендент;
- відомості за підписом суб’єкта господарювання про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті з зазначенням підстав для їх використання перевізником разом з копіями сертифікатів відповідності та екологічності;
- відомості про додаткові умови обслуговування маршруту;
- анкету до заяви про участь у конкурсі з перевезення пасажирів;
- документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі із зазначенням дати проведення конкурсу;
- копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за останній квартал.
4.2. Документи, подані перевізником-претендентом для участі в конкурсі пронумеровуються, прошнуровуються, підписуються автомобільним перевізником або уповноваженою особою автомобільного перевізника-претендента та із зазначенням кількості сторінок цифрами і словами.
Документи для участі в конкурсі подаються перевізником-претендентом у двох закритих конвертах (пакетах).
Конверт (пакет) з позначкою «№ 1», який містить документи для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після закінчення строку їх прийняття.
Конверт (пакет) з позначкою «№ 2», який містить документи з інформацією про те, на який об'єкт конкурсу подає документи перевізник-претендент, відкривається під час засідання конкурсного комітету.
У разі подання перевізником-претендентом документів для участі в кількох конкурсах, що проводяться на одному засіданні, ним робиться однакова відмітка на конвертах № 1 і 2, які стосуються одного і того ж конкурсу, що дасть змогу визначити приналежність їх одне одному.
4.3. Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі визначається Організатором і не може становити менш як 10 робочих днів до дати проведення конкурсу.
4.4. Документи, що безпосередньо стосуються конкурсу, які надійшли до представника Організатора у зазначений в оголошенні про проведення конкурсу строк від підприємств, установ та організацій, які не є перевізниками-претендентами, подаються на розгляд конкурсного комітету.
У випадку залучення Організатором для організації проведення конкурсу робочого органу, документи, що безпосередньо стосуються конкурсу, подаються робочому органу у зазначений в оголошенні про проведення конкурсу строк від підприємств, установ та організацій, які не є перевізниками-претендентами, та надаються на розгляд конкурсного комітету.
4.5. Документи, які надійшли до представника Організатора або робочого органу (у випадку його залучення Організатором) після встановленого строку, не розглядаються.
4.6. Якщо перевізник-претендент бере участь на кількох об’єктах конкурсу на міських та/або приміських автобусних маршрутах, які проводяться на одному засіданні конкурсного комітету, а поданих ним пропозицій достатньо для виконання перевезень тільки на частині об’єктів конкурсів, він повинен визначити пріоритети щодо визнання його переможцем у конкурсі, про що робиться запис в пункті 1 заяви на участь у конкурсі. У разі визнання перевізника-претендента переможцем у конкурсі (конкурсах) з вищим пріоритетом до участі в інших конкурсах він не допускається. При цьому плата за участь у конкурсах не повертається щодо тих об’єктів, щодо яких він не став переможцем конкурсу.
4.7. За роз’ясненнями щодо оформлення документів для участі в конкурсі претендент має право звернутися до представника Організатора або робочого органу, який зобов’язаний надати їх в усній чи письмовій формі (за вибором претендента) протягом трьох днів.
4.8. Інформація про будь-яку зміну умов конкурсу повинна бути доведена до відома всіх перевізників-претендентів не менш як за 20 днів до дати проведення конкурсу шляхом опублікування у засобах масової інформації, в яких було розміщено оголошення про конкурс.
4.9. Достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених пунктом 4.1 розділу IV цих Умов, перевіряється представником Організатора або робочим органом (у випадку його залучення Організатором) не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.
Перевірку поданих документів на відповідність обов’язковим і додатковим умовам конкурсу та наявності усіх документів, передбачених цими Умовами, проводить представник Організатора. У випадку залучення робочого органу - відповідні функції покладаються на цей орган.
4.10. Для підготовки інформації про відповідність технічного стану автобусів претендента умовам перевезень та відповідність претендента вимогам нормативно-правових актів у сфері безпеки дорожнього руху робочий орган, а у випадку його відсутності – представник Організатора не менш як за дев'ять робочих днів до дати проведення конкурсу надсилає список перевізників-претендентів на відповідний конкурс до Національної поліції та територіального органу з надання сервісних послуг МВС України.
Для отримання зазначеної інформації автомобільний перевізник за власним бажанням має право в установленому Мінінфраструктури за погодженням з МВС порядку звернутися до уповноваженого підрозділу Національної поліції та територіального органу з надання сервісних послуг МВС України.
Підготовлена інформація подається відповідно до вимог пункту 5.2 розділу V цих Умов.
4.11. Подані на конкурс документи реєструються робочим органом, а у випадку його відсутності – представником Організатора у журналі обліку. Документи, подані несвоєчасно, не реєструються і повертаються претенденту з повідомленням про спосіб повернення коштів внесених за участь в конкурсі.
4.12. Під час приймання документів представник Організатора або робочий орган повинен створити умови для одержання перевізником-претендентом детальної інформації про характеристики об'єкта конкурсу.
4.13. Усі документи складаються державною мовою.
4.14. У разі відсутності в перевізників-претендентів автобусів, що відповідають умовам конкурсу, вони мають право подавати до конкурсного комітету заяву на участь у конкурсі та документи, що містять характеристику наявних автобусів, які перевізник-претендент пропонує використовувати на даному маршруті, а також інвестиційний проект-зобов'язання щодо оновлення парку автобусів на цьому маршруті на визначений період до п'яти років.
У разі відсутності перевізників-претендентів, які мають автобуси, що відповідають умовам конкурсу, конкурс проводиться серед претендентів, які пропонують використовувати на даному маршруті автобуси, що відповідають вимогам безпеки, але не відповідають умовам конкурсу за класом, пасажиромісткістю, параметрами комфортності, з урахуванням поданих інвестиційних проектів-зобов'язань щодо оновлення парку автобусів, які будуть повністю відповідати всім вимогам, у термін до п'яти років.
V. Проведення конкурсу та визначення переможця
5.1. Під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів на підставі інформації, поданої ними в конвертах № 1 і 2.
5.2. Під час проведення конкурсу представники Організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.
Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.
5.3. У разі коли на один з об’єктів конкурсу з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах претендує два або більше перевізники-претенденти, конкурсний комітет визначає переможця з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів та подає пропозиції Організатору.
Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом на міських та/або приміських автобусних маршрутах, є підставою для подання пропозицій Організатору для визначення переможця конкурсу.
5.4. Під час проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах запрошуються перевізники-претенденти, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції. Перевізникам-претендентам надається право на обґрунтування запропонованих ними конкурсних пропозицій. Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.
5.5. У разі відсутності керівника перевізника-претендента на конкурсі з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах його інтереси може представляти особа, яка має довіреність, видану перевізником-претендентом.
5.6. У разі відсутності на конкурсі представника перевізника-претендента на міських та/або приміських автобусних маршрутах конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.
5.7. Організатор визнає переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом.
Організатор визнає перевізником-претендентом на конкурсі з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах, який посів друге місце, того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом, без урахування показника переможця конкурсу.
У разі коли перевізники-претенденти під час участі у конкурсі з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах набрали однакову кількість балів, переможець конкурсу визначається шляхом голосування.
Перевізника-претендента, визнаного переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах, може бути визнано таким, лише у разі, коли набрана ним за окремим об’єктом конкурсу кількість балів вища ніж нуль.
Якщо перевізником-претендентом на один чи кілька об’єктів конкурсу є тільки один автомобільний перевізник, він визнається переможцем у разі його відповідності вимогам статей 45 і 46 Закону України «Про автомобільний транспорт».
5.8. Рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, в тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.
5.9. Під час проведення засідання конкурсного комітету на міських та/або приміських маршрутах здійснюється аудіозапис.
Аудіоматеріали та протоколи засідань зберігаються в Організатора протягом десяти років.
5.10. Рішення про результати конкурсу оформляється протоколом, який підписується головуючим, секретарем та присутніми членами конкурсного комітету і подається Організатору протягом п’яти робочих днів.
Переможця чи переможців конкурсу визначає Організатор на підставі рішення конкурсного комітету окремо щодо кожного об’єкта конкурсу.
Організатор протягом десяти робочих днів від дати надходження протоколу конкурсного комітету опрацьовує матеріали проведеного конкурсу з перевезення пасажирів та у разі відсутності зауважень до порядку проведення конкурсу приймає рішення окремо за кожним об’єктом щодо переможця чи переможців конкурсу, а також того, хто зайняв друге місце.
За наявності підстав вважати рішення конкурсного комітету про результати конкурсу такими, що прийняті з порушенням законодавства, приймається обґрунтоване рішення із зазначенням змісту порушень про скасування рішення конкурсного комітету щодо результатів конкурсу або скасування свого рішення як за окремими об’єктами конкурсу, так і в цілому всього конкурсу. У разі коли щодо одного чи кількох об’єктів конкурсу встановлено, що рішення конкурсного комітету прийнято з порушенням законодавства, Організатор приймає рішення про скасування такого рішення конкурсного комітету щодо цих об’єктів та виносить його для повторного розгляду на наступному засіданні конкурсного комітету. Скасування рішень Організатора здійснюється з урахуванням вимог чинного законодавства.
5.11. Протокол засідання конкурсного комітету повинен містити інформацію про:
- дату, час та місце проведення засідання конкурсного комітету;
- прізвища, імена та по батькові членів конкурсного комітету, які присутні на засіданні;
- номери та назви об'єктів конкурсу;
- найменування перевізників-претендентів;
- результати поіменного голосування членів конкурсного комітету та/або результати, отримані за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів за кожним критерієм оцінки;
- рішення про результати конкурсу.
5.12. Рішення про результати конкурсу та визначення переможців і протокол засідання конкурсного комітету Організатор опубліковує на офіційному веб-сайті Сумської міської ради.
5.13. Витяги з протоколу засідання конкурсного комітету подаються на підставі письмової заяви перевізника-претендента протягом п'яти днів з дня її надходження. У разі надходження письмової заяви перевізника-претендента до моменту оформлення протоколу строк подання витягів з протоколу засідання конкурсного комітету відраховується з моменту оформлення протоколу відповідно до пункту 5.10 розділу V цих Умов.
5.14. Організатор перевезень на міських та/або приміських автобусних маршрутах не пізніше десяти робочих днів з дня опублікування свого рішення на офіційному веб-сайті укладає з переможцем конкурсу договір згідно з обов’язковими і додатковими умовами конкурсу та додатковими умовами обслуговування маршруту, наданими перевізником-претендентом.
У разі письмової відмови перевізника-претендента, який став переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на міських та/або приміських автобусних маршрутах, від укладення з Організатором договору, такий договір укладається з перевізником-претендентом, який зайняв друге місце. У разі відсутності перевізника-претендента, який зайняв друге місце, рейс (маршрут) включається до об’єкта іншого конкурсу.
У договорі визначаються умови перевезень на рейсі (рейсах) та/або маршруті (маршрутах) відповідно до визначеного об’єкта конкурсу.
У разі коли перевізник-претендент, який став переможцем конкурсу, письмово відмовився від виконання перевезень, Організатор за відсутності на цьому об’єкті перевізника, який зайняв друге місце, приймає рішення щодо проведення нового конкурсу за цим об’єктом.
У разі коли перевізник-претендент, який став переможцем конкурсу, не звернувся за укладенням договору і не відмовився від перевезень, Організатор протягом 20 робочих днів з дня опублікування свого рішення надсилає такому перевізникові попередження. Якщо протягом десяти робочих днів з дати отримання такого попередження перевізник не звернувся за укладенням договору і не розпочав виконання перевезень, Організатор приймає рішення щодо проведення нового конкурсу за цим об’єктом або надає право виконання перевезень перевізникові-претенденту, який зайняв друге місце (за наявності).
Якщо перевізник-претендент, який став переможцем конкурсу, уклав договір і не розпочав виконання перевезень, Організатор протягом десяти робочих днів з дня укладення договору надсилає такому перевізникові попередження. Якщо протягом десяти робочих днів з дати отримання такого попередження перевізник не розпочав виконання перевезень, організатор перевезень розриває договір та приймає рішення щодо проведення нового конкурсу за цим об’єктом і надає право виконання перевезень автомобільному перевізнику-претенденту, який зайняв друге місце (за наявності) з укладенням відповідного договору.
Якщо перевізник-претендент брав участь у конкурсі і визнаний переможцем у кількох конкурсах, договір укладається окремо на кожний об’єкт конкурсу. Строк дії договору, який укладається за результатами конкурсу, становить п’ять років.
За наявності підстав, визначених статтею 44 Закону України «Про автомобільний транспорт», строк дії договору може становити менше, ніж п’ять років.
5.15. Строк дії договору продовжується один раз на п’ять років за рішенням Організатора за наявності вмотивованих підстав вважати зазначеного автомобільного перевізника таким, що здійснював перевезення за цим маршрутом протягом попереднього періоду без порушення умов укладеного попереднього договору та наявності заяви автомобільного перевізника - переможця попереднього конкурсу, яку він подає за формою згідно з додатком 6 Постанови, до якої додається наступна інформація:
- відомості про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті (за формою згідно із додатком 2 до Постанови);
- відомості про додаткові умови обслуговування маршруту (за формою згідно із додатком 3 до Постанови);
- анкета до заяви про участь у конкурсі з перевезення пасажирів або продовження строку дії договору (дозволу) (за формою згідно із додатком 4 до Постанови);
- відомості щодо інвестування коштів на придбання більш нових та/або комфортабельних автобусів (за формою згідно із додатком 7 до Постанови).
У разі продовження строку дії договору з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування автомобільний перевізник не пізніше ніж за 90 календарних днів до закінчення строку дії договору подає Організатору заяву за формою згідно з додатком 6 Постанови.
У разі пропуску автомобільним перевізником зазначеного строку визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється за результатами конкурсу.
5.16. Договір може бути достроково розірвано Організатором у частині відносин щодо обслуговування усього (усіх) маршруту (маршрутів) та/або виконання окремих рейсів з підстав, визначених законодавством.
Організатор зобов’язаний провести конкурс не пізніше ніж за 45 календарних днів до дня закінчення строку дії договору, укладеного з попереднім переможцем конкурсу. У такому разі дія договору, укладеного за результатами конкурсу, починається після закінчення строку дії договору на перевезення укладеного відповідно до результатів попереднього конкурсу на цьому об’єкті.
5.17. Організатор зобов’язаний:
5.17.1. Забезпечити за заявою автомобільного перевізника продовження строку дії договору, але не більше одного разу і не більше ніж на п’ять років у разі виникнення підстав, визначених пунктом 5.15 розділу V цих Умов.
5.17.2. Забезпечити дострокове розірвання договору з автомобільним перевізником - переможцем конкурсу у разі:
1) наявності фактів порушення ним умов договору. Розірвання договору відбувається після невиконання надісланого Організатором попередження такому перевізникові про недопущення порушення умов договору. У такому разі для роботи на міському чи приміському автобусному маршруті призначається автомобільний перевізник, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, на строк до закінчення строку дії договору, який було розірвано, а в разі його відмови чи відсутності - призначається до проведення конкурсу інший автомобільний перевізник, транспортні засоби якого відповідають за параметрами, класом, категорією, комфортністю і пасажиромісткістю вимогам, передбаченим для відповідного виду перевезень, один раз на строк не більш як три місяці;
2) підтвердження інформації про факт подання перевізником-претендентом недостовірних відомостей для участі у конкурсі з перевезення пасажирів.
5.17.3. Укласти договір з автомобільним перевізником, який за результатами проведення конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, у разі:
1) настання обставин, передбачених пунктами 1, 2 підпункту 5.17.2 пункту 5.17 розділу V цих Умов на строк дії договору, який було розірвано;
2) відмови перевізника-претендента, який визнаний переможцем конкурсу, від укладення договору.
5.17.4. У разі зупинення судом рішення щодо результатів конкурсного комітету призначити на строк дії відповідної ухвали суду автомобільного перевізника для виконання перевезень, передбачених об’єктом конкурсу.
5.17.5. У разі скасування судом рішення щодо результатів конкурсного комітету провести новий конкурс за об’єктом (об’єктами), за яким (якими) було прийнято таке рішення суду.
5.17.6. Безоплатно підключити автомобільного перевізника – переможця конкурсу до муніципальної системи моніторингу міського пасажирського транспорту.
5.17.7. Здійснювати контроль за приєднанням автомобільного перевізника – переможця конкурсу до єдиної інтегрованої інтелектуальної транспортної системи у складі АСООП та АСДУ.
5.18. Контроль за виконанням умов договору здійснює Організатор та інші органи виконавчої влади згідно з компетенцією, за наявності відповідного звернення або доручення Організатора.
VI. Фінансування проведення конкурсу та розгляд спорів
6.1. Фінансування проведення конкурсу здійснюється органами місцевого самоврядування за рахунок коштів, внесених перевізниками-претендентами як плата за участь у конкурсі, а також за рахунок власних коштів.
6.2. Розмір плати за участь у конкурсі встановлюється Організатором на підставі кошторису витрат і не може перевищувати 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на дату подання заяви про участь у конкурсі.
Кошторис може розроблятися окремо за видами об'єктів конкурсу з урахуванням таких характеристик:
- кількість рейсів (маршрутів) в одному об'єкті конкурсу;
- наявність в об'єкті конкурсу нових та/або діючих рейсів (маршрутів).
6.3. Перевізник-претендент, який бере участь у кількох конкурсах, вносить плату за участь у кожному конкурсі окремо.
6.4. Кошторис витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсу, включає витрати з:
- підготовки пропозицій щодо об'єктів та умов конкурсу;
- розміщення інформації про об'єкти та умови конкурсу в засобах масової інформації;
- організації приймання документів;
- перевірки достовірності одержаної від перевізника-претендента інформації;
- аналізу та оцінки відповідності пропозицій перевізника-претендента умовам конкурсу;
- підготовки інформаційних матеріалів для членів конкурсного комітету;
- доведення результатів конкурсу до відома перевізників-претендентів;
- подання перевізникам-претендентам інформації про участь у конкурсі;
- технічного забезпечення конкурсу, оренди або утримання приміщень для його проведення;
- виготовлення паспортів автобусних маршрутів.
Кошторис затверджує Організатор.
6.5. Затверджений Організатором кошторис є підставою для визначення суми, яку сплачує перевізник-претендент за участь у конкурсі.
У разі коли сума одержаних від перевізників-претендентів коштів за участь у конкурсі менша ніж сума, передбачена кошторисом, різницю оплачує Організатор.
6.6. Плата за участь у конкурсі вноситься перевізником-претендентом на рахунок Організатора або робочого органу (у випадку його залучення Організатором) у розмірі, встановленому Організатором для відповідного об'єкта конкурсу.
6.7. Кошти, сплачені за участь у конкурсі, повертаються повністю у разі, коли конкурс не відбувся або переможця не було визначено з вини Організатора (робочого органу), а також перевізникам-претендентам, які подали достовірну інформацію, у разі настання обставин, визначених підпунктом 5.17.1 пункту 5.17 розділу V цих Умов.
Для повернення коштів перевізник-претендент подає заяву за формою згідно із додатком до цих Умов.
6.8. Перевізникам-претендентам, які не стали переможцями конкурсу або недопущені до участі у конкурсі, плата за участь у конкурсі не повертається і використовується на покриття витрат, пов'язаних з підготовкою, проведенням конкурсу та підготовкою матеріалів, зазначених у абзаці першому пункту 1.8 розділу І цих Умов.
6.9. У разі коли перевізник-претендент до початку проведення конкурсу офіційно відмовився від участі у конкурсі, йому повертається частина суми, сплаченої за участь у конкурсі:
1) за умови відкликання заяви до завершення приймання документів - 80 відсотків плати;
2) за умови відкликання заяви після завершення приймання документів, але до проведення конкурсу – 60 відсотків.
6.10. Скарги за результатами конкурсу можуть подаватися протягом 10 днів з дати його проведення та розглядатися Організатором протягом 30 днів з дня надходження скарги від перевізника-претендента. Неврегульовані Організатором спори розв'язуються в установленому порядку. Скарги, що надійшли з порушенням установленого строку, не розглядаються.
6.11. Документи та зазначена в них інформація, що подані автомобільними перевізниками-претендентами для участі у конкурсі, повинні бути достовірними станом на дату подання таких документів на конкурс і на дату проведення самого конкурсу.
6.12. Залишок невикористаних коштів, отриманих як плата за участь у конкурсі, перераховується у дохід міського бюджету.