005.jpg
  • Видача копій рішень та витягів з рішень Сумської міської ради
  • Видача витягів з протоколів пленарних засідань Сумської міської ради
  • Видача копій протоколів та витягів з протоколів засідань постійних комісій Сумської міської ради
  • Надання інформації та роз'яснень щодо дня, часу та місця прийому депутатами міської ради, з інших питань діяльності міської ради, депутатів, постійних комісій
  • Відправлення (розсилка) рішень Сумської міської ради відповідно до списку розсилання
  • Видача посвідчень помічників депутатів Сумської міської ради на громадських засадах
  • Видача довідок депутатам Сумської міської ради про участь в роботі постійних комісій міської ради, погоджувальних радах, сесіях міської ради
Відповідно до Регламенту роботи Сумської міської ради VIII скликання функції секретаріату та редакційної комісії на сесії міської ради здійснює відділ з організації діяльності ради Сумської міської ради.
На час проведення сесії міська рада утворює секретаріат у складі не менше трьох працівників відділу з організації діяльності ради.
Секретаріат сесії міської ради виконує такі функції:

1) здійснює облік депутатів, які бажають виступити (у разі невикористання електронної системи);
2) надає допомогу головуючому у веденні сесії міської ради;
3) забезпечує передачу документів виконавцям;
4) проводить реєстрацію звернень депутатів, їх запитів, заяв та пропозицій;
5) виконує інші функції.
 
Працівники відділу з організації діяльності міської ради роздають депутатам інформаційні матеріали до початку пленарного засідання за дорученням чи з дозволу головуючого.
Перед початком таємного голосування Секретаріат надає лічильній комісії сесії список усіх депутатів.
Секретаріату ради (працівникам відділу з організації діяльності ради) відводяться персональні робочі місця в залі засідань.
Після закриття пленарного засідання Секретаріат ради під особистий підпис у Табелі приймає у депутатів іменні картки для голосування для відповідального зберігання.
Секретаріат ради реєструє запрошених на сесію.
 
Посада, № кабінету П.І.Б. Номер телефону Електронна пошта
Начальник відділу
(каб. № 43)
БОЖКО
Надія Григорівна
700-615

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Заступник начальника відділу

(каб. № 56)

Конікова

Світлана Анатоліївна

700-617

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Головний спеціаліст

(каб. № 56)

Тараповська

Аліна Володимирівна

700-617 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Головний спеціаліст

(каб. 62а - депутатська кімната)

Пасиленко

Ганна Михайлівна

700-618

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Головний спеціаліст

(каб. № 64)

Лебідь

Ірина Олександрівна

700-616

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Головний спеціаліст

(каб. № 64)

Селешок

Людмила Іванівна

700-616

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Головний спеціаліст

(каб. 62а - депутатська кімната)

Коваленко

Юлія Юріївна

700-618

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Головний спеціаліст

(каб. № 64а)

Сонцева

Світлана Сергіївна

700-616 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Головний спеціаліст

(каб. 64а)

 Авраменко

Тетяна Ігорівна

 700-616 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 Графік прийому керівниками структурного підрозділу

Посада П.І.Б. керівника День тижня Час прийому
Начальник відділу з організації діяльності ради Сумської міської ради Божко Надія Григорівна 1-й понеділок місяця 1500 – 1700
Заступник начальника відділу з організації діяльності ради Сумської міської ради Конікова Світлана Анатоліївна 2-й понеділок місяця 1500 – 1700