- Details
- Hits: 3588
- Видача копій рішень та витягів з рішень Сумської міської ради
- Видача витягів з протоколів пленарних засідань Сумської міської ради
- Видача копій протоколів та витягів з протоколів засідань постійних комісій Сумської міської ради
- Надання інформації та роз'яснень щодо дня, часу та місця прийому депутатами міської ради, з інших питань діяльності міської ради, депутатів, постійних комісій
- Відправлення (розсилка) рішень Сумської міської ради відповідно до списку розсилання
- Видача посвідчень помічників депутатів Сумської міської ради на громадських засадах
- Видача довідок депутатам Сумської міської ради про участь в роботі постійних комісій міської ради, погоджувальних радах, сесіях міської ради
На час проведення сесії міська рада утворює секретаріат у складі не менше трьох працівників відділу з організації діяльності ради.
Секретаріат сесії міської ради виконує такі функції:
1) здійснює облік депутатів, які бажають виступити (у разі невикористання електронної системи);
2) надає допомогу головуючому у веденні сесії міської ради;
3) забезпечує передачу документів виконавцям;
4) проводить реєстрацію звернень депутатів, їх запитів, заяв та пропозицій;
5) виконує інші функції.
Перед початком таємного голосування Секретаріат надає лічильній комісії сесії список усіх депутатів.
Секретаріату ради (працівникам відділу з організації діяльності ради) відводяться персональні робочі місця в залі засідань.
Після закриття пленарного засідання Секретаріат ради під особистий підпис у Табелі приймає у депутатів іменні картки для голосування для відповідального зберігання.
Секретаріат ради реєструє запрошених на сесію.
Посада, № кабінету | П.І.Б. | Номер телефону | Електронна пошта |
Начальник відділу(каб. № 43) | БОЖКОНадія Григорівна | 700-615 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Заступник начальника відділу (каб. № 56) | Конікова Світлана Анатоліївна | 700-617 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Головний спеціаліст (каб. № 56) | Тараповська Аліна Володимирівна | 700-617 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Головний спеціаліст (каб. 62а - депутатська кімната) | Пасиленко Ганна Михайлівна | 700-618 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Головний спеціаліст (каб. № 64) | Лебідь Ірина Олександрівна | 700-616 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Головний спеціаліст (каб. № 64) | Селешок Людмила Іванівна | 700-616 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Головний спеціаліст (каб. 62а - депутатська кімната) | Коваленко Юлія Юріївна | 700-618 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Головний спеціаліст (каб. № 64а) | Сонцева Світлана Сергіївна | 700-616 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Головний спеціаліст (каб. 64а) | Авраменко Тетяна Ігорівна | 700-616 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
- Рішення Сумської міської ради від 30.10.2024 року № 5132-МР "Про Положення про відділ з організації діяльності ради Сумської міської ради" (чинне з 01.11.2024 року)
Графік прийому керівниками структурного підрозділу
Посада | П.І.Б. керівника | День тижня | Час прийому |
Начальник відділу з організації діяльності ради Сумської міської ради | Божко Надія Григорівна | 1-й понеділок місяця | 1500 – 1700 |
Заступник начальника відділу з організації діяльності ради Сумської міської ради | Конікова Світлана Анатоліївна | 2-й понеділок місяця | 1500 – 1700 |