003.jpg

Ми покликані підвищити конкурентоспроможність міста Суми за допомогою маркетингових рішень, промоції культурних подій, введення міської ярмаркової культури, тісного взаємозв’язку із засобам масової інформації всіх рівнів.

Публічним майданчиком «Агенції Промоції «Суми» є Сумська міська галерея.

Місто Суми має стати відомим сумчанам, громадянам нашої держави та за її межами.

Популяризація міста та поширення знань про нього є нашим першочерговим завданням.

Наше завдання – об’єднати зусилля сумчан, громадських організацій, підприємств та засобів масової інформації нашого міста задля реалізації єдиної мети – підвищення іміджу та конкурентоздатності міста Суми.

Агенція створена 29 лютого 2012 року рішенням Сумської міської ради від 29 лютого 2012 року № 1272 – МР.

Відмінною рисою Агенції від інших туристичних установ є її задачі – об’єднати зусилля сумчан, громадських організацій, підприємств та засобів масової інформації нашого міста задля реалізації єдиної мети – підвищення іміджу та конкурентоспроможності міста Суми.

Щорічно Агенція проводить такі фестивалі, як: «Ніч міста» (з 2015 року), «Ніч музеїв» (з 2017 року), «Sumy Rock Fest» (з 2018 року), до яких долучаються тисячі містян та гостей міста. Агенція постійно співпрацює з митцями місцевого, обласного, та всеукраїнського значення, а також має досвід у роботі з іноземними художниками, фотографами та скульпторами, тим самим створюючи можливість для відвідувачів галереї вільно доторкнутись до мистецтва.

Приклади найбільш успішно реалізованих проєктів, попередні гранти

Від початку своєї діяльності у 2012 році організація є партнером безлічі різноманітних творчих, мистецьких чи гуманітарних проєктів у м. Суми:

  • Всеукраїнський театральний фестиваль «ЧеховФест»;
  • Фестиваль органної та камерної музики «Organum»;
  • Міжнародний фестиваль музики Баха та епохи бароко «Бах-фест».

Серед проєктів, які реалізовує у ролі виконавця «Агенція промоції «Суми» за рахунок коштів міського бюджету в рамках виконання своєї діяльності, можна вказати наступні:

  • Щорічну міжнародну акцію «Ніч Музеїв». Приурочений до Дня музеїв захід, що збирає під своєю егідою молодих та креативних перформерів, театралів, митців тощо. Під час фестивалю діють цікаві експозиції у музеях та галереях міста, відбуваються креативні перформанси, театралізовані дійства, екскурсії тощо. Він проводиться з 2014 року і щороку розширює свою діяльність – з’являються нові учасники, локації тощо. Підготовчий етап фестивалю триває до 2 місяців.
  • Щорічний фестиваль «Ніч Міста». Проект приурочено до Дня міста Суми, проводиться з 2017 року. Дійство долучає митців, художників, акторів, перформерів з метою демонстрації мистецького потенціалу міста, завдяки якому розкривають проблеми чи можливості Сум.
  • З 2018 році за сприяння Агенції проводиться фестиваль рок-музики «Sumy Rock Fest». Суми мають великі шанси стати рок-столицею України. Крім того, фестиваль може стати стартовим майданчиком для багатьох талановитих музикантів і груп, які не мають можливості заявити про себе. 2018 року у фестивалі взяли участь 12 команд (переважно із Сум та області).

Станом на 2021 рік в складі Агенції працює 13 осіб, серед яких директор, заступник директора, 4 провідних професіонали, один науковий співробітник, бухгалтер, завідувач господарством, адміністратор, електрик, робітник комплексного обслуговування й ремонту будинків, та прибиральниця. Ці люди забезпечують справну та ефективну роботу, як Агенції, так і галереї.