001.jpg

У суботу, 18 лютого, на базі обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відзначили переможців обласного етапу Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» у номінації «Художнє виконавство» – «Живе слово».

У номінації «Живи, Кобзаре, у пам’яті людській» Анастасія ГОВОРУН (школа № 29) і Дар’я ТАРАСЮК (школа № 29) посіли перші місця; Анна ЛОЗОВА (ПДЮ), Олександр КАЛАНТАЄНКО (школа № 30) – другі місця.

Дмитро МУХА (школа № 15) у номінації «Власні усмішки» став першим, а Антон БАРАБАН (школа № 4) – другим.

У номінації «Посміхнімось щиро Вишні» у Владислави ЄВДОКИМОВОЇ (школа № 30) І місце, у Івана ТОВСТОГО (школа 29) ІІІ місце.

Всеукраїнський фестиваль дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» проводиться з метою виявлення та підтримки талановитих і обдарованих дітей та молоді у різних видах та жанрах мистецтва (театральний, цирковий, хореографічний, фольклорний, етнографічний, вокальний, хоровий, декоративно-ужитковий, образотворчий, інструментальної музики, кіно-, відеотворчості, телебачення, фотографії та комп'ютерної графіки, графіки, скульптури, архітектури, літературної та композиторської творчості, художні ремесла, тележурналістика та інші) та сприяння подальшому розвитку їх обдарувань, залучення до активної участі у мистецькому житті країни та формування творчої еліти України.

Завданнями фестивалю є патріотичне виховання дітей та молоді засобами українського мистецтва; виявлення і підтримка кращих дитячих та молодіжних творчих колективів, окремих виконавців; пропагування, примноження та популяризація надбань національної культури українського народу, художніх засобів і можливостей мистецтва серед дітей та молоді; удосконалення системи науково-методичного та організаційного керівництва процесом художньої творчості, залучення митців, професійних виконавських колективів до творчої співпраці з юними аматорами, надання їм фахової допомоги; підвищення професійного та педагогічного рівня керівників дитячих і молодіжних творчих колективів; узагальнення та поширення кращого досвіду роботи з дитячими та молодіжними творчими колективами та виконавцями, пошук нових форм і методів роботи з ними.