004.jpg

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО у середу, 23 серпня, підписав Розпорядження про створення робочої групи з питань перевірки розрахунків тарифу на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання ТОВ «Сумитеплоенерго».

У вівторок, 22 серпня, заступник міського голови Олександр ЖУРБА під час особистого прийому громадян зустрівся із сумчанами, які звернулись по допомогу у вирішенні проблемних питань у сфері житлово-комунального господарства.

28 серпня о 8.00 на Інформаційному порталі Сумської міської ради smr.gov.ua розпочалася онлайн-трансляція апаратної наради при міському голові м. Суми.

О 8.43 трансляцію завершено. 

У рамках громадського (партиципаторного) бюджету м. Суми городяни подали 66 проектів розвитку міста. Про це повідомили у Департаменті комунікацій та інформаційної політики за підсумками опрацювання усіх поданих ініціатив містян.

19 серпня відбулося чергове засідання експертної групи Координаційної ради з питань громадського (партиципаторного) бюджету м. Суми.

Згідно з розпорядженням міського голови Олександра ЛИСЕНКА чергова сесія міської ради відбудеться 27 вересня.

22 серпня о 14.00 на Інформаційному порталі Сумської міської ради smr.gov.ua розпочалась онлайн-трансляція постійної комісії Сумської міської ради з питань архітектури, містобудування, регулювання земельних відносин, природокористування та екології.

О 17.05 трансляцію завершено.

Під час апаратної наради 21 серпня директор департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніна КОХАН доповіла про підсумки роботи зі зверненням громадян у І півріччі 2017 року.

21 серпня о 15.00 на Інформаційному порталі Сумської міської ради smr.gov.ua розпочалась онлайн-трансляція постійної комісії Сумської міської ради з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, науки, культури, туризму, сім’ї, молоді та спорту.

О 16.40 трансляцію завершено.

На апаратній нараді 21 серпня міський голова Олександр ЛИСЕНКО представив керівника новоствореного структурного підрозділу.