0012.jpg

Протягом травня до виконавчого комітету Сумської міської ради надійшло 48 запитів на отримання публічної інформації.

Про це повідомили у Департаменті комунікацій та інформаційної політики.

За результатами розгляду задоволено 33 запити. Ще чотири відповідно до законодавства надіслано належним розпорядникам інформації.

Станом на 4 червня на опрацюванні перебувають 25 запитів. З їх числа 14 очікують оплати рахунку на відшкодування фактичних витрат за копіювання документів, а ще по трьом строк розгляду продовжено до 20 робочих днів.

У запитах на інформацію порушено 71 питання різної тематики. Їх аналіз свідчить, що найбільш актуальними залишаються питання щодо діяльності органів місцевого самоврядування (21 запит або 29,5% від загальної кількості питань). Запитувачів також цікавлять питання житлово-комунального господарства – 10 запитів (14%), земельних відносин – 5 (7%), фінансової політики та розпорядження бюджетними коштами – чотири (5,6%) та інші.

Протягом травня від Сумської облдержадміністрації надійшли для розгляду, як належному розпоряднику інформації, два запити. Ще один отримано від представників засобів масової інформації.

Слід зазначити, що від фізичних осіб надійшло 30 запитів, що складає 62,5% від їх загальної кількості, від юридичних осіб – 18 (37,5%).

Запитувана інформація надається своєчасно, структурні підрозділи міської ради не порушували терміни розгляду.

Спеціалісти сектору забезпечення доступу до публічної інформації надали особисто та у телефонному режимі понад 40 консультацій.