006.jpg

У Сумах підбили підсумки роботи опікунської ради при органі опіки та піклування під головуванням заступника міського голови Альони ДМІТРЄВСКОЙ за І квартал поточного року.

З початку року проведено три засідання опікунської ради, на яких розглянуто 12 заяв, що стосуються питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами.

Згідно з наданими пропозиціями прийнято три рішення виконавчого комітету з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, скарг на дії опікунів, укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних тощо.

Прийнято участь у 18 судових засіданнях. Як наслідок, над 11 особами встановлено опіку, надано дозвіл на укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних з метою покращення житлово-побутових умов та захисту майнових прав підопічних 3 опікунам.

Оновлюється та підтримується в актуальному стані реєстр недієздатних повнолітніх осіб, до якого внесено відомості про 446 осіб, відповідна інформація внесена до Централізованого банку даних з проблем інвалідності.

За результатами проведеної роботи з опікунами щодо надання звітів за 2018 рік їх отримано 405, що складає 92,7% від загальної кількості підзвітних осіб (437).

Згідно із затвердженими графіками проведено 152 обстеження житлово-побутових умов проживання недієздатних осіб, 133 громадянам надано методичну допомогу з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, які за станом здоров’я не можуть здійснювати свої права та виконувати обов’язки.

Сформовано архів опікунської ради, до якого з різних підстав внесено 282 особові справи недієздатних осіб та матеріалів, наданих заявниками та судовими органами, в тому числі: 191 – у зв'язку зі смертю підопічних, 70 – залишенням судами без розгляду, 14 – зміною місця проживання, шість – відновленням дієздатності.

Засідання опікунської ради проводяться кожен останній вівторок місяця, допомогу з питань, що входять до компетенції опікунської ради, можна отримати за адресою: вул. Харківська, 35, каб. № 210 та № 211, тел.: 60-45-21, 60-44-48.