005.jpg

У департаменті комунікацій та інформаційної політики підбили підсумки роботи з розгляду звернень громадян за 2019 рік.

За минулий рік їх надійшло у кількості – 4409. Звернення містили 24,5 тис. запитань, що на 4% менше у порівнянні з 2018 роком. Майже 80% від загальної кількості надійшли у письмовому вигляді.

Також рік був активним у розрізі поданих колективних звернень – за звітний період їх надійшло 772, де поставили свої підписи 13158 сумчан.

Окрім цього, було проведено майже 200 особистих прийомів керівництвом міста, на яких міський голова Олександр ЛИСЕНКО, його заступники та секретар міської ради розглянули 521 проблемне питання, відсоток позитивно вирішених з яких становив 45%.

Актуальним для мешканців Сумської міської ОТГ залишались й звернення у Єдиній системі місцевих петицій (ЄСМП). Зокрема, протягом 2019 було зареєстровано 662 петиції громадян, 150 – набрали необхідну кількість голосів (250). Більша частина петицій отримала відповіді з боку місцевої влади та була винесена на розгляд міської ради та виконавчого комітету. Так, депутатським корпусом було прийнято сім рішень з 15 розглянутих, а виконавчим комітетом було підтримано вісім петицій з 17 винесених на розгляд «міського уряду».

До слова, відсоток позитивно вирішених звернень за аналізований період склав 39,1%, що дозволило отримати «срібло» у Всеукраїнському рейтингу, на I місці Полтава (39,8%).

Разом з тим, показник зведеної кількості на 10 тис. населення становить 167, що майже не відрізняється від минулорічного показника – 174 звернення на 10 тис. осіб населення.

За спектром і характером традиційно на першому місті залишаються питання комунальної сфери – майже 50% із загальної кількості.

Зокрема, наявний приріст на 4,2% звернень щодо поліпшення житлових умов (переважно від учасників АТО). Також приріст звернень на 2% на тему торгівлі і громадського харчування. Зросла й кількість звернень з питань благоустрою прибудинкових територій житлового фонду.

Зменшились показники щодо теми комунального та дорожнього господарства та соціального захисту населення.