007.jpg

На апаратній нараді при міському голові Олександрові ЛИСЕНКУ обговорили актуальні перспективи розвитку громадського транспорту.

Як повідомив начальник відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сергій ЯКОВЕНКО, міський пасажирський транспорт працює в режимі карантинних обмежень, а працівники відділу проводять регулярні перевірки, в тому числі щоденний моніторинг випуску транспортних засобів, контроль виконання вечірнього графіка руху. Він додав, що разом із перевізниками проводять коригування вечірнього графіку руху, щоб приватний транспорт якісно надавав послуги у вечірній час та узгоджено працював із комунальним.

Активно працюють над впровадженням автоматизованої системи оплати проїзду в транспорті та автоматизованої системи диспетчерського управління.

Окрім того, Сергій Яковенко наголосив на роботі КП «Електроавтотранс» щодо навчання нових кермувальників для електротранспорту: «У нашому комунальному підприємстві завершується навчання групи з підготовки водіїв тролейбусів. Хочу зауважити, що в січні середня зарплата водіїв тролейбусів становила 13,9 тис. грн. За класністю вона розподіляється наступним чином: третій клас – 12– 14 тис. грн, другий клас – 13 – 15 тис. грн, перший клас – більше 16 тис. грн. Зараз продовжується набір нової групи для навчання водіїв тролейбусів. Навчання безоплатне, всім виплачується стипендія за період навчання».

Міський голова зазначив, що потрібно активно запрошувати сумчан проходити навчання та працювати водіями електротранспорту, аби була можливість випустити більше транспортних засобів на лінії, адже наразі відчувається нестача кадрів.

Очільник міста також анонсував ініціативу щодо розробки великого кільцевого транспортного маршруту.

«Поки плануємо, якщо буде така можливість, – то ми його запровадимо. У нас декілька ділянок, де немає тролеї для організації такого кільцевого маршруту: вул. 20 років Перемоги, вул. Чернігівська та вул. Степана Бандери», – сказав Олександр Лисенко.

Окрім того, голова міської територіальної громади наголосив на важливості підготовки нової програми розвитку транспорту.

«Цього року закінчується міська програма розвитку транспорту. Я розумію, що можна просто переписати документ, змінити цифри чи терміни. Але це буде неправильно. Я вам казав, що зробіть це максимально публічно. Зараз можна скористатися онлайн-форматом. Можете до себе у відділі запросити людей, які цікавляться ситуацією з транспортом і можуть надати непогані пропозиції до програми. Ви сьогодні говорили про електронний квиток, про схему руху комунального транспорту. Про це треба розмовляти з усіма. Зробіть опитування, вийдіть на вулицю і запитайте у сумчан. Я зараз можу вам показати свої коментарі та пропозиції – потрібен додатковий транспорт за напрямками: вул. Героїв Крут – вул. Герасима Кондратьєва та вул. Ковпака – вул. Роменська. Це те, що мені пишуть, до мене звертаються. Але ви можете зробити таке опитування по місту, де у нас є проблемні моменти. Андрій Вікторович (Андрій НОВИК – директор КП «Електроавтотранс» – ред.) цим уже займається, але це необхідно дізнатися думку усіх мешканців громади. Давайте ми запитаємо, де нам треба посилити ситуацію, де треба ввести нові маршрути, де, навпаки, завелика кількість тролейбусів. Тобто розробка та прийняття програми розвитку громадського транспорту мають бути максимально публічними», – підсумував очільник Сум.