005.jpg

Спеціалісти управління документообігу та публічної інформації департаменту комунікацій та інформаційної політики підсумували роботу з розгляду звернень громадян у квітні 2017 року.

Упродовж місяця до виконавчого комітету міської ради надійшло 277 звернень (222 – письмові, 55 – усні), в яких громадяни порушили 280 питань різної тематики.

За спектром і характером традиційно на першому місці питання житлово-комунального господарства За звітний період їх надійшло 140 (50 % від загальної кількості). Найчастіше громадяни порушували питання відновлення належної якості гарячого водопостачання, проведення ремонту покрівлі, видалення дерев, проведення капітального ремонту житлового фонду тощо.

Звернень, в яких ішлось про питання земельних відносин, у звітному періоді надійшло 31 (11 % від загальної кількості питань). Переважно це питання визначення меж земельних ділянок, надання дозволу на розробку проекту землеустрою тощо.

Важливими залишались для містян і питання архітектури та містобудування. Звернень відповідної тематики отримано 21 (8 % від загальної кількості). Здебільшого ці питання перевірки законності ведення будівельних робіт, пропозиції щодо реконструкції міста тощо.

Крім того, жителі міста звертались до влади з питаннями соціального захисту (6 %), транспорту та зв’язку (5 %), поліпшення житлових умов (5 %) та інше.

При розгляді звернень особлива увага зверталась на ті, що надійшли від найменш захищених категорій населення, зокрема інвалідів, пенсіонерів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС.

У квітні від даної категорії громадян отримано 34 звернення. Переважно вони стосувались питань призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання допомоги в проведенні лікування, придбання ліків, відновлення роботи ліфтів тощо.

Третину отриманих у квітні звернень вирішено позитивно. По решті надано роз’яснення або залишено на контролі до виконання.