005.jpg

Спеціалісти управління документообігу та публічної інформації департаменту комунікацій та інформаційної політики підсумували роботу з розгляду звернень громадян у травні 2017 року.

Минулого місяця до виконавчого комітету міської ради надійшло 354 звернення, з них 250 – письмові, 104 – усні.

У своїх зверненнях громадяни порушили 365 питань різної тематики.

За спектром і характером традиційно на першому місті питання житлово-комунального господарства. За звітний період таких надійшло 194 (53 % від загальної кількості). Найчастіше громадяни порушували питання проведення капітального ремонту житлового фонду, видалення аварійних дерев, ремонт прибудинкової території, тощо.

Актуальними у травні були і питання земельних відносин. У звітному періоді їх отримано 38 (10 % від загальної кількості питань). Переважно це питання визначення меж земельних ділянок, надання дозволу на розробку проекту землеустрою, тощо.

Крім того, у своїх зверненнях громадяни порушували питання транспорту та зв’язку (7 %), торгівлі (7 %), поліпшення житлових умов (5 %) та інше.
Зверталась особлива увага на звернення від найменш захищених категорій населення, зокрема інвалідів, пенсіонерів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС.

У травні 2017 році від даної категорії громадян надійшло 46 звернень. У них найчастіше йшлось про призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання допомоги в проведенні лікування, придбання ліків, відновлення роботи ліфтів, тощо.

Близько третини отриманий у травні звернень вирішено позитивно.

По решті надано роз’яснення або залишено на контролі до виконання.