007.jpg

Директор департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніна КОХАН під час засідання виконавчого комітету 20 березня доповіла про підсумки роботи зі зверненням громадян у 2017 році.

У міській раді, як зазначила посадовиця, вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного та якісного їх розгляду, і прийняття відповідного рішення.

Аналіз кількості звернень громадян свідчить про зменшення їх кількості у порівнянні з 2016 роком. Так, за звітний період, повідомила Антоніна Кохан, до міської ради надійшло 4368 звернень громадян, що на 665 звернень (або 13,2%) менше попереднього року.

Отримані звернення вміщували 4433 питання, що на 13,5% менше ніж за аналогічний період минулого року. Позитивно у звітному періоді вирішено 44,1% питань.

«Із загальної кількості звернень: 432 звернення (9,9%) отримані за допомогою мережі Інтернет («електронне» звернення), 318 (7,3%) – отримані на телефон «гарячої» лінії 700-007 («телефонне» звернення), 593 (13,6%) – звернення на особистих прийомах керівництва, решта 3025 (69%) – письмові», – повідомила Антоніна Кохан.

Найчастіше у зверненнях сумчани порушували питання житлово-комунальної галузі – 2432 питання (55%), транспорту та зв’язку – 396 питань (9%), аграрної політики та земельних відносин – 288 питань (6,5%), соціального захисту – 268, будівництва, містобудування та архітектури – 227, поліпшення житлових умов – 200 питань.

Найбільшу частку у структурі питань, з якими звертались громадяни у 2017 року, як і кілька років поспіль, складали питання житлово-комунального господарства. За звітний період їх надійшло 2432: ремонт житлового фонду – 730, ремонт ліфтів – 365, благоустрій прибудинкової території – 146, ремонт доріг – 584, питання теплопостачання – 195, відновлення належної якості водопостачання – 218, газопостачання – 170, відлов безпритульних тварин – 24.

На фоні зменшення питомої ваги звернень з усіх тематик, зросла питома вага звернень щодо роботи транспорту і зв’язку в загальній структурі звернень на 5%, поліпшення житлових умов – на 1,6%, будівництва, містобудування та архітектури – на 4%.

Посадовиця, нагадала, що набуттям чинності змін до Закону України «Про звернення громадян» мешканці міста мають можливість звернутися до Сумської міської ради з використанням засобів телефонного зв’язку. Для цього у міській раді існує «гаряча» телефона лінія 700-007, за якою можна звернутись зі зверненням не приходячи до приміщення міської ради. За звітній період телефонним зв’язком прийнято 318 звернень.

Не менш зручним для надання електронних звернень з використанням мережі Інтернет. У 2017 році до міської ради надійшло 432 «електронних» звернення.

Електронних петицій у 2017 року через ЄСМП до міської ради надійшло 498. По 267 петиціях тривав збір підписів. Необхідну кількість підписів (250) набрали 90 петиції, по 80 з яких вже надані відповіді, що містили як роз’яснення стосовно порушених у петиціях питань, так і конкретні кроки влади щодо їх вирішення.

Тематика електронних петицій була різноманітною, проте переважали питання громадського транспорту, благоустрою міста, комунального та дорожнього господарства, будівництва та реклами. Разом з тим, були і соціальні проблеми, і питання розбудови інфраструктури міста, петиції загальнодержавного спрямування тощо.

Найбільш резонансні петиції стосувалися громадського транспорт, зокрема: придбання транспортних засобів, повернення зупинок на вимогу, скасування рішень про нову вартість проїзду в автобусах, повернення землі школі № 12 тощо. Їх підтримали за лічені дні.

За звітній період надійшло 675 звернень від громадян, які опинилися в складних життєвих обставинах, у відповідь на ці звернення їм надано матеріальну допомогу на суму 4 158 400 гривень.

Разом із тим директор департаменту комунікацій та інформаційної політики звернула увагу, що важливу роль у посиленні довіри до міської влади відіграє особисте спілкування керівництва міської ради з громадянами.

Прийом мешканців проводиться відповідно до затвердженого графіка, який розміщений на Інформаційному порталі Сумської міської ради та інформаційних стендах.

У 2017 році міським головою та його заступниками проведено 75 прийомів громадян з особистих питань, на яких розглянуто 308 проблемних питань. На даний час позитивно вирішено 32,5% питань, порушених громадянами на особистому прийомі у керівництва міської ради.

Під час свого виступу Антоніна Кохан вкотре акцентувала увагу, що міською радою надалі буде проводитися робота із забезпечення всебічного та якісного розгляду звернень громадян та прийняття відповідних рішень.