006.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (7-14 березня 2016 року).

Бюджет

Станом на 11 березня до Загального фонду міського бюджету надійшло 164,8 млн грн. (19,6 % до плану на рік). Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 5,8 млн грн., в тому числі: єдиний податок – 8 млн грн. (за розписом 6 млн грн.), земельний податок та орендна плата – 1,5 млн грн.( (за розписом 3,5 млн грн.), плата за оренду комунального майна – 1,1 млн грн. (за розписом – 1,6 млн грн.).

Управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» впродовж робочого тижня оформила шість дозволів на проведення земляних робіт.

В одному випадку йшлось про необхідність усунення аварійної ситуації (ФОП Жуков Валерій Володимирович, пров. Терезова, 2), в решті – про планові ремонтні роботи.

14 березня, у зв’язку з ремонтними роботами на повітряних лініях та електрообладнанні, деякі сумські вулиці тимчасово знеструмлять.

Про це Муніципальному інформаційному порталу повідомили в філії «Сумський міський район електричних мереж» ПАТ «Сумиобленерго».

Так, з 8.00 до 13.00 перебої з електропостачанням будуть по вул. Весняна, вул. Мусорського, вул. Новоселівська, вул. Ярова, вул. Героїчна, вул.

Найжближчими тижнями торговельні намети з вулиці Засумської будуть прибрані.

Про це в інтерв`ю одному з місцевих телеканалів повідомив перший заступник міського голови Володимир ВОЙТЕНКО.

У жовтні минулого року рішенням виконавчого комітету розміщення тимчасових споруд торговельного призначення (торгових місць) по вул. Засумській (від вулиці Набережної р. Стрілки до вулиці Пролетарської) продовжили до 1 березня.

Два нежитлових приміщення на території колишнього «військового містечка» отримали нового власника. Їх загальна площа становить більше 2,3 тис. кв. м.

Про це повідомляють в управлінні майна комунальної власності.

Одне з них, що по вул. Г. Кондратьєва, 165/57, має площу 1300,8 кв. м. (частка комунальної власності складає 81%). Інше, розташоване поруч (вул. Герасима Кондратьєва, 165/59), є меншим за площею - 1062,0 кв. м., але частка власності громади більша – 87%.

10 березня фахівці КП «Зеленбуд» видалили сухі дерева вздовж шляхопроводу по проспекту Курський.

Як повідомив головний інженер підприємства, дерева видаляють на підставі відповідних актів, які надали в Департаменті інфраструктури міста.

Такі ж роботи виконають в міському парку ім. Кожедуба. Цього тижня фахівці комунального підприємства також здійснили видалення пеньків раніше спиляних дерев по вул. СКД.

10 березня КП «Шляхрембуд» здійснював поточний ремонт дорожнього покриття на Покровській площі.

Ремонт проводять за допомоги нового реміксера або гарячого генератора.

Як повідомив директор комунального підприємства Олександр ВЕГЕРА, машину придбано коштом комунального підприємства, на що спрямували 118 тис. грн.

10 березня виконавчий комітет Сумської міської ради ухвалив рішення про проведення щорічного загальноміського місячника з благоустрою, наведення належного санітарного стану та озеленення території міста.

Загалом місячник триватиме з 14 березня до 23 квітня.

За пропозицією заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Віктора ВОЛОНТИРЦЯ, днями загальноміської толоки визначено 26-27 березня та 15-16 квітня.

З початку звітного року сумські платники податку з доходів фізичних осіб перерахували до міського бюджету 150,3 мільйона гривень.

У січні, за інформацією ДПІ у м. Сумах, надійшло 68,1 млн. грн., у лютому – 82,2 млн. грн. Зазначена сума на 46,1 млн. грн. або на 44,2 % перевищила показник минулого року.

У загальній сумі цей податок складає 54 % – більшу половину всіх бюджетних надходжень міста.

ТОВ «Компослуги» розрахував вартість своїх послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по житловому будинку №14/6, що по вул. Прокоф’єва. Розмір комірного не відрізняється ввід діючого, навіть при запровадженні нової складової.

Наприкінці минулого року виконавчий комітет у зв’язку з укладанням ТОВ «Компослуги» договору на управління цим багатоквартирним будинком та з метою забезпечення його жителів якісними та безперебійними послугами і своєчасного нарахування пільг та субсидій,