003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (7 – 14 травня 2018 року).

Бюджет

Станом на 10 травня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 541,3 млн грн. (34% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 27,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 18,4 млн грн.; акцизний податок – 10,7 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 0,5 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 13,8 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 16,1 млн грн.; плата за надання адміністративних послуг – 2,8 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 96,4 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 33,5 млн грн. (42,7% до плану на рік), що на 8,7 млн грн. (35%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 4,0 млн грн. що 3,5 раза більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 819,1 млн грн. (87,7% до плану на січень-квітень), до спеціального фонду – 0,5 млн грн. (100% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

У квітні від оренди комунального майна надійшло 1,7 млн грн. (115,4% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – 78,3 тис. грн. (85,1% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 7 млн грн., від відчуження комунального майна – 2,9 млн гривень.

Станом на 7 травня на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна в сумі 79,1 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня заборгованість із заробітної плати скоротилась за рахунок часткових виплат на представництві КП «Аеропорт Суми» (23,7 тис. грн.), ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» (32,4 тис. грн.), ТОВ «Машсервіс» (36,5 тис. грн.), ТОВ «Сумиспортінвест» (109 тис. грн.).

Станом на 10 травня сума загального боргу складала 151 млн гривень.

Його накопичили 20 підприємство: вісім – економічно активні (121,6 млн грн.), вісім підприємств-банкрутів (29,1 млн грн.); чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній робочий тиждень з’явилась на світ 48 дітей (за попередній тиждень – 37): хлопчиків – 24, дівчаток – 24.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 605 осіб проти 538.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 284, вуличних травм – 233, дорожньо-транспортних – чотири, спортивних – 15, інших – 69.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись дев’ять переселенців з Донецької та Луганської областей (вісім дорослих та одна дитина, з них : шість – на амбулаторне лікування, троє – на стаціонарне лікування (з них одна дитина). Переселенці із АРК за медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували й 13 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО. Двоє з них лікувались стаціонарно, троє звернулися на медичний огляд.

Освіта

Школи і садочки функціонували у звичайному режимі.

Освітяни міста взяли участь у загальноміських заходах до Дня Перемоги над нацизмом у Другій Світовій війні, долучилися до міської акції «Перша хвилина миру».

Учні закладів освіти привітали учасників бойових дій Другої Світової війни, провівши акцію «З добрим ранком, ветеране».

Вихованці та педагоги школи № 7 святковим концертом, квітами та поробками привітали зі святом ветеранів, які перебувають у геріатричному пансіонаті для людей похилого віку. Учні школи № 22 поздоровляли святковими листівками привітали ветеранів, які проходять лікування в обласному клінічному госпіталі для ветеранів.

Учні шкіл № 12, 13, 25 стали учасниками святкового заходу у сквері Сумсько-Київських дивізій за участі ветеранів Другої Світової війни, учасників АТО та ансамблю «Червона калина».

При заступнику міського голови Вірі МОТРЕЧКО відбулося засідання координаційної ради з питань модернізації мережі навчальних закладів.

Старшокласники завершили вивчення предмета «Захист Вітчизни» навчально-польовими заняттями з розділу «Вогнева підготовка». Допризовники мали змогу ознайомитися із сучасною зброєю (її продемонстрували представники підрозділу поліції особливого призначення КОРД).

У міському етапі обласних екскурсійно-краєзнавчих стартапів перше місце вибороли учні школи № 20. Учасники конкурсу представляли віртуальні екскурсії у форматі мультимедійних презентацій або короткометражних відеофільмів.

Організовано міську виставку-конкурс дизайнерського мистецтва «Сучасна садово-паркова скульптура».

У Палаці дітей та юнацтва проведено зональний етап Всеукраїнського фестивалю дружин юних пожежних.

Для вихователів і практичних психологів дошкільних закладів проведені тренінгові заняття керівника Вінницького осередку «Арт-терапевтична асоціація».

Вивчено стан організації освітнього процесу учнів НВК №37.

Тривав конкурс між закладами освіти від Проекту ДТЕК «Енергоефективні школи: нова генерація» на зменшення споживання електроенергії, в якому беруть участь школи № 1, 3, 4, 5, 9, 10, 13, 15, 17, 18, 21, 22, 23, 26, 27, гімназія №1. За лютий-квітень закладами зекономлено 40714 кВт електричної енергії, що у грошовому еквіваленті становить 103,5 тис. гривень.

Здійснено 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу, проведено майстер-клас по користуванню інтерактивною дошкою, проведеного представниками компанії Inboard.

Через електронну систему ProZorro розпочато закупівлю демонстраційного обладнання на загальну суму 157,9 тис. гривень.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 5 по 10 травня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 122 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 11 травня перебували на обліку, складала 2111 осіб із них 1750 (83%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 987 одиниць: для робітників – 551, службовців – 343, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 93. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 209 трудові договори, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 2348 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 885.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 95 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 32 працювали у КП «Зелене будівництво», 46 – у департаменті соціального захисту населення. 17 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

148 осіб проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.