005.jpg

Директор комунального підприємства «Електроавтотранс» Віталій ОДНОРОГ під час апаратної наради 21 травня доповів про те, як підприємство працювало минулоріч.

Зокрема, Віталій Однорог зупинився на результатах, яких підприємство досягло за вказаний період.

Так, протягом 2016-2017 років було відкрито два тролейбусні маршрути (№ 15 та 15 А), а також пять автобусних – (№ 63, № 64, № 62, № 65, № 58 А).

Станом на кінець 2017 року на балансі підприємства знаходилось 69 тролейбусів та 33 автобуси (у тому числі три перебували в АТО). Протягом року з метою підвищення якості послуг комунальне підприємство закупило чотири тролейбуси на загальну суму 17,5 млн грн., чотири автобуси великої місткості за 15,4 млн грн. та п’ять автобусів середньої місткості за 9,9 млн гривень.

Проте, аби КП «Електроавтотранс» якісно надавало послуг сумчанам, потрібно поповнювати автопарк підприємства новими автомобілями. Для цього потрібно 70 тролейбусів та 150 автобусів.

У 2017 році коштом піприємства капітально відремонтовано дахи на трьох тягових підстанціях № 5, № 6, № 8 площею майже 900 м2, побутові приміщення та санвузли підприємства, проведено косметичний ремонт цехів підприємства, виконано шість середніх ремонтів тролейбусів, проведена заміна освітлення в оглядових ямах № 1, № 2, № 3, № 5, № 6, у виробничих цехах підприємства проведено заміну освітлення з використанням LED-ламп, пофарбовано тролейбуси підприємства, облаштовано майданчик для навчання учнів-водіїв тролейбусів та низка інших робіт.

Для зручності сплати за проїзд у комунальному транспорті запроваджені додаткові сервіси оплати проїзду, а саме – розміщено наклейки з QR кодами та встановлено POS-термінали, за допомогою яких пасажири можуть розрахуватись за проїзд безготівково. Такими послугами за період їх встановлення скористались 22 760 пасажирів.

В. о. міського голови Володимир ВОЙТЕНКО поцікавився думкою Віталія Однорога, що з економічної точки зору є більш доцільним – оновлення рухомого складу підприємства чи капітальний ремонт машин.

У відповідь директор КП «Електроавтотранс» зауважив, що наразі підприємство має дві глобальні проблеми – відсутність водіїв та застарілість рухомого складу.

«Рухомий склад підприємства потребує нагального оновлення та збільшення кількості автомобілів. Адже ті водії, які у нас працювали, а потім поїхали освоювати цю професію закордон, готові нині повернутись знову до нас. Та зупиняє їх зараз не заробітна плата, як то було раніше, а технічний стан автопарку нашого підприємства», – сказав Віталій Однорог.

Принагідно він зауважив, що наразі водії на підприємстві заробляють на місяць близько 9 тис. гривень.