001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (2 – 9 липня 2018 року).

Бюджет

Станом на 1 липня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 773,2 млн грн. (48,6% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 22,7 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 13,5 млн грн.; акцизний податок – 10,5 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 11 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 9,9 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 1,4 млн грн.;

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 140,7 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 52,1 млн грн. (64,6% до плану на рік), що на 15,5 млн грн. (42,4%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 4,7 млн грн. що на 1,7 млн грн. більше до плану на поточну дату за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1022,6 млн грн. (97% до плану на січень-червень), до спеціального фонду – 21,7 млн грн. (100% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом червня від оренди комунального майна – 1,7 млн грн. (103,2% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – 269,8 тис. грн. (259,4% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 10,3 млн грн., від відчуження комунального майна – 3,3 млн гривень.

Станом на 5 липня на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна у сумі 123,8 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Станом на 1 липня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 191,6 млн грн. мають 20 суб’єктів господарювання.

З них: шість – економічно активні (162,4 млн грн.), з них ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 158,8 млн грн.; вісім – підприємства-банкрути (29,1 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 25,5 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

З початку місяця чотирма підприємствами міста було виплачено 187,8 тис. грн. простроченої заборгованості із заробітної плати, у тому числі: ТОВ «Маш-Сервіс» – 85 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 49,7 тис. грн.; Представництво ЗАТ «Объединенные газопромышленные технологии «Искра-Авигаз» – 42,1 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 11 тис. гривень.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 55 дітей (за попередній тиждень – 53): хлопчиків – 30, дівчаток – 25.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 615 осіб проти 573.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 360, вуличних травм – 186, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – чотири, спортивних – шість, інших – 58.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись дев’ять осіб-переселенців з Донецької та Луганської областей: усі на амбулаторне лікування.

Переселенці із АРК за амбулаторною медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували 20 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО. З них вісім лікувались стаціонарно, двоє – на медичний огляд, 10 – за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Освіта

Працівники галузі взяли участь в урочистостях з нагоди Дня Конституції України.

З 5 липня розпочалася ІІ зміна оздоровлення дітей пільгових категорій у оздоровчому дитячому центрі «Чайка» ПАТ «Сумське НВО» (учні шкіл № 5, № 15, № 21, № 24, гімназії № 1, НВК № 9, № 41). На оздоровлення та відпочинок направлено 50 дітей: 24 дитини учасників АТО, дві дитини учасників бойових дій в Афганістані та 24 дитини пільгових категорій (чотири дитини-сироти та позбавленої батьківського піклування, сім дітей-інвалідів, одна дитина, яка взята на облік Службою у справах дітей як така, що перебуває у складних життєвих обставинах, сім дітей з малозабезпечених сімей, п’ять дітей з багатодітних сімей).

З 8 липня на оздоровлення та відпочинок в оздоровчий табір «Зоряний» КП «Шляхрембуд» направлено 36 дітей пільгових категорій (учні шкіл № 3, № 8, Піщанської ЗОШ, В-Піщанської ЗОШ, спеціальної ЗОШ).

Директори шкіл, у яких учні вивчають німецьку як іноземну мову, взяли участь у підписанні угоди про надання «Німецькому Центру СумДУ» статусу офіційної школи-партнера Гете-інституту.

До департаменту соціального захисту населення надана інформація щодо використання бюджетних коштів на оздоровлення та харчування дітей пільгових категорій відповідно до міських програм «Місто Суми – територія добра і милосердя» на 2016-2018 року» та «Соціальна підтримка учасників антитерористичної операції та членів їх сімей» на 2017–2019 роки». За червень 2018 року використано 924 тис. гривень.

Триває підготовка збірників за результатами навчального року та методичних посібників.

Організовано і проведено 10 заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

У закладах освіти міста триває підготовка до нового навчального року. Станом на 5 липня виконано повірку теплообчислювачів у 18 закладах, повірку манометрів у 33 закладах, повірку термометрів у 15 закладах, гідравлічні випробування системи опалення у 7 закладах, промивку системи опалення у трьох закладах, повірку лічильників холодної води у 6 закладах, повірку лічильників гарячої води у п’яти закладах, лабораторні вимірювання контурів заземлення у 27 закладах, повірку системи вентиляції у 14 закладах, повірка вагів та гир у 19 закладах, перезарядка вогнегасників у 23 закладах, повірка та перемотка пожежних кранів та рукавів у 14 закладах.

Загальна сума використаних коштів станом на 5 липня становить близько 417,6 тис. гривень.

За кошти державного бюджету тривають роботи по капітальних ремонтах: покрівлі ДНЗ № 26, будівлі та приміщення ДНЗ № 40, будівлі школи № 8, спортивної зали школи № 24, стрілкового тиру та приміщення
гімназії № 1.

За кошти місцевого бюджету виконано капітальний ремонт спортивної зали ДНЗ № 5 та медичного кабінету ДНЗ № 10; продовжуються капітальні ремонти музичної зали ДНЗ № 15, приміщень (підлоги музичної зали)
ДНЗ № 30, приміщення харчоблоку школи № 5, приміщень першого поверху школи № 13, рекреацій І та частково ІІ поверхів школи № 25; розпочато капітальні ремонти: будівлі ДНЗ № 1, огорожі ДНЗ № 7, cходових клітин
ДНЗ № 12, покрівлі ДНЗ № 20, харчоблоку ДНЗ № 25, будівлі ДНЗ № 26, туалетних приміщень ДНЗ № 27, системи опалення ДНЗ № 30, пральні
ДНЗ № 33, покрівлі ДНЗ № 39, приміщення школи № 2, покрівлі школи № 7, приміщення школи № 10, системи опалення школи № 15, покрівлі школи № 18, приміщень школи № 19, їдальні школи № 20, фойє школи № 22, східцевих маршів НВК № 9.

Підготовлено звіт з праці 1-ПВ до управління статистики.

Працівникам галузі виплачена заробітна плата за червень.

До Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації надано інформацію про стан виплати заробітної плати та про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими потребами за І півріччя 2018 року.

Опрацьовано стан розрахунків закладів освіти за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 23 червня по 5 липня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 304 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 6 липня перебували на обліку, складала 2172 особи із них 1784 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1115 одиниць: для робітників – 620, службовців – 359, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 136. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 295 трудових договорів, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 3256 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1244.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 149 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 70 працювали у КП «Зелене будівництво», 77 – у департаменті соціального захисту населення, двоє – у департаменті інфраструктури міста, 22 особи взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

158 осіб проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.