003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (17 – 24 вересня 2018 року).

Бюджет

Станом на 20 вересня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1100,3 млн грн. (67,2% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 79,5 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 52 млн грн.; акцизний податок – 27,8 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 60,6 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 49,2 млн грн.; акцизний податок – 11 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 183,6 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 69,5 млн грн. (83,7% до плану на рік), що на 17,6 млн грн. (34,1%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 6,4 млн грн. що на 1,4 млн грн. більше до плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1 257,3 млн грн. (95,1% до плану за розписом), до спеціального фонду – 35,5 млн грн. (32,1% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом вересня від оренди комунального майна надійшло 98,1 тис. грн. (5,6% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – 495,1 тис. грн. (550,1% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 14,3 млн грн., від відчуження комунального майна – 4,4 млн грн., плати за землю – 116, 5 млн грн., продажу земельних ділянок – 6 тис. гривень.

Станом на 19 вересня вихідний залишок розподільчих рахунків міського бюджету від оренди комунального майна складає 1,4 млн гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня (з 14 по 20 вересня) шістьма підприємствами-боржниками міста було виплачено 4,1 млн. грн. заборгованості із заробітної плати, у тому числі: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 2,8 млн. грн.; ПАТ «Укрхімпроект» – 1,2 млн. грн.; ПрАТ «Інститут «Сумипроект» – 100,4 тис. грн.; ТОВ «Маш-сервіс» – 20,8 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 19,8 тис. грн.; ПАТ «Виробничо-енергетична компанія «Сумигазмаш» – 10,8 тис. гривень.

Згідно з оперативними даними станом на 1 вересня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 212 млн. грн. мають 19 суб’єктів господарювання міста.

Всього у вересні роботодавцями міста виплачено 4,5 млн. грн. заборгованості із заробітної плати, яка склалася на початок місяця, зокрема: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 2,8 млн. грн.; ПАТ «Укрхімпроект» – 1,2 млн. грн.; ПАТ «Виробничо-енергетична компанія «Сумигазмаш» – 182,5 тис. грн.; ТОВ «Маш-сервіс» – 103 тис. грн.; ПрАТ «Інститут «Сумипроект» – 100,4 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 73,9 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 42,3 тис. гривень.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 42 дитини (за попередній тиждень – 47): хлопчиків – 26, дівчаток – 16.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 466 осіб проти 459.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 247, вуличних травм – 165, дорожньо-транспортних – 11, спортивних – 11, інших – 32

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 17 осіб–переселенці з Донецької та Луганської областей: дорослих – 13 (11 – на амбулаторне лікування, двоє – на стаціонарне лікування), діти – чотири (один – на стаціонарне лікування, троє – на амбулаторне).

Медичної допомоги потребували 16 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО, з них четверо лікувались стаціонарно, 12 звернулись за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Освіта

Галузь «Освіта» працювала відповідно до плану роботи.

У всіх дошкільних закладах міста проводились благодійні ярмарки по збору коштів для хворих дітей. У ході такої акції у ДНЗ № 18 «Зірниця» для лікування двох дітей садочка було зібрано 37 510 гривень.

Батьківська громадськість, працівники галузі «Освіта» брали участь у соціологічних дослідженнях з метою підготовки якісної та об'єктивної Стратегії розвитку міста Суми до 2027 року.

Для директорів, кухарів, комірників та медичних сестер шкіл відбулася нарада за участі представників відділу охорони здоров’я та міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області з питання організації харчування учнів у 2018-2019 навчальному році

У рамках відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти проведено тематичні заходи виховного спрямування, організовано роботу виставок, тематичних експозицій у шкільних бібліотеках та музеях. Школи № 7, № 8, № 13, № 17, № 19, № 24, № 29 провели акцію «З добрим ранком, партизане-визволителю!», під час якої діти привітали ветеранів-партизан та підпільників. Учні та педагоги школи № 18 взяли участь у загальноміському заході до Дня партизанської слави біля пам’ятника «Героям Сумщини».

Проведено нараду заступників директорів школи І ступеня щодо здійснення освітнього процесу відповідно до вимог Нової української школи.

Для учасників І (зонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» організовано засідання школи педагогічної майстерності.

На базі Центру науково-технічної творчості молоді пройшла міська виставка-конкурс «Науково-технічна творчість юних «Тобі, український солдате». На виставку-конкурс подані науково-дослідницькі роботи пошукового характеру, що мають практичне значення.

ДНЗ № 13 «Купава» долучився до участі та отримали перемогу в міжнародному проекті «Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні». Керівник закладу запрошена до Німеччина для ознайомлення із основними моделями дошкільних закладів Німеччини.

У рамках проекту Zero Waste School на базі школи № 9 відбувся загальноміський тренінг «День без сміття», у якому були задіяні понад 80 педагогів і лідерів учнівського самоврядування.

Триває підготовка до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років. Станом на 21 вересня 45 закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти і науки, отримали акти готовності до опалювального періоду.

За кошти місцевого бюджету продовжуються капітальні ремонти приміщення харчоблоку ЗОШ № 8, санвузлів у НВК № 37, господарського приміщення ДНЗ № 38, системи опалення НВК № 34, будівлі та покрівлі
ДНЗ № 40.

Завершено капітальний ремонт покрівлі у ДНЗ № 3 та школи № 18, приміщення НВК № 11.

За кошти державного бюджету триває капітальний ремонт будівлі та приміщень ДНЗ № 36, покрівлі з утепленням в ДНЗ № 5 та заміна віконних та дверних блоків у ЦЕНТУМ.

До Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації надано інформацію про використання субвенції з державного бюджету для придбання дидактичного матеріалу, меблів та комп’ютерного обладнання для початкових класів Нової української школи.

До Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності надано заяву-розрахунок для отримання матеріального забезпечення застрахованим особам.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 14 по 20 вересня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 193 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 21 вересня перебували на обліку, складала 2308 осіб із них 1927 (84%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1007 одиниць: для робітників – 558, службовців – 332, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 117. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 400 трудових договорів, укладенихдо 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 4462 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1744.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 231 особу, із числа зареєстрованих безробітних: 122 працювали у КП «Зелене будівництво», 105 – у департаменті соціального захисту населення, чотири особи – у департаменті інфраструктури міста, 37 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

219 осіб проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.