001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (22 – 29 жовтня 2018 року).

Бюджет

Станом на 25 жовтня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1271,1 млн грн. (77,6% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 62,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 50,6 млн грн.; акцизний податок – 11,5 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 43,9 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 40 млн грн.; акцизний податок – 6,8 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 202,1 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 82 млн грн. (98,8% до плану на рік), що на 19,7 млн грн. (31,5%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,8 млн грн. що на 2,2 млн грн. більше до плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1358,4 млн грн. (95,8% до плану за розписом), до спеціального фонду – 40,8 млн грн. (100% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом жовтня від оренди комунального майна надійшло 648,5 тис. грн. (35,1% від планового завдання на місяць), плати за землю – 5032,9 тис. грн. (37,3% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – кошти не надходили.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 16,7 млн грн., від відчуження комунального майна – 5,3 млн гривень.

З початку року надійшло плати за землю 133 млн грн. (що на 4,1% більше надходжень за відповідний період минулого року), від продажу земельних ділянок з початку року надійшло 6 тис. грн. (0,6% від річного плану).

Станом на 24 жовтня вихідний залишок розподільчого рахунку міського бюджету від оренди комунального майна складає 1132,6 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (з 19 по 25 жовтня) чотири підприємства-боржники виплатили 3499,3 тис. грн. простроченої заборгованості із заробітної плати, з них: ПАТ «Сумське НВО» – 3179 тис. грн.; ТОВ «Маш – Сервіс» – 216 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 69,6 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково – дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 34,7 тис. гривень.

Усього з початку поточного місяця заборгованість із заробітної плати на загальну суму 3699,3 тис. грн. зменшили чотири роботодавці, з них: ПАТ «Сумське НВО» – 3179 тис. грн.;       ТОВ «Сумиспортінвест» – 132,1 тис. грн.; ТОВ «Маш – Сервіс» – 293,5 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково – дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 94,7 тис. гривень.

Згідно з оперативною інформацією станом на 1 жовтня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 217621 тис. гривень.

Її накопичили 18 підприємств: сім – економічно активні (188,1 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 183,5 млн грн.; сім – підприємства-банкрути (29,4 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

По дев’яти підприємствах сума заборгованості із заробітної плати протягом поточного року залишається незмінною і становить 2872,5 тис. грн. або 1,3% загальної суми заборгованості на 1 жовтня, з них: 2762 тис. грн. по п’яти підприємствах-банкрутах та 110,5 тис. грн. по чотирьом економічно неактивних підприємствах.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 41 дитина (за попередній тиждень – 44): хлопчиків – 23, дівчаток – 18.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 493 особи проти 538.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 267, вуличних травм – 125, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – 30, інших – 69.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 23 особи–переселенці з Донецької та Луганської областей: дорослих – 21 (17 – на амбулаторне лікування, четверо – на стаціонарне лікування), дітей – двоє (усі на стаціонарне лікування).

Зверталась одна дитина переселенець із АРК за амбулаторною медичною допомогою.

Медичної допомоги потребували 27 військовослужбовців, що перебував у зоні АТО, з них десятеро лікувались стаціонарно, 17 – звернулись за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 141604 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 – 76797, Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 – 64807), що становить 53,1% приписного населення міста.

Освіта

В учнів закладів загальної середньої освіти тривали канікули. Сплановані та проводяться щоденні заходи для дітей різних вікових груп , залучені діти пільгових категорій та груп ризику.

На базі СумДУ відбулося нагородження 90 учнів-переможців конкурсу «Як ІТ змінюють наше життя» у рамках освітнього проекту «Стань ІТ-шником».

Проведено колегію управління освіти і науки з актуальних питань функціонування галузі, нараду із заступниками директорів щодо особливостей проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році, із завідувачами дошкільних навчальних закладів про взаємодію з інклюзивно-ресурсним центром.

Дев’ять закладів освіти міста № 6, № 7, № 9, № 10, № 17, № 15, № 21, № 24, ЦЕНТУМ взяли участь у міському етапі обласного конкурсу фотоматеріалів з дослідження регіональних особливостей приготування та подачі українського борщу «Слобожанський оберіг».

Організовано відбірковий етап міського конкурсу педагогічної майстерності «Територія творчості».

Вихованці закладів позашкільної освіти змагалися у міському квесті-грі «Лідерське орієнтування».

Команди сумських школярів взяли участь у фінальному етапі ХУІ Всеукраїнського турніру юних правознавців, обласних турнірах юних журналістів та юних економістів. За результатами серед юних економістів перше місце за учнями школи № 7.

На базі СумДПУ ім. А. С. Макаренка відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника», де були задіяні 56 учителів-філологів закладів освіти міста.

Для реалізації проекту «Онлайн школа» закладами освіти міста проводиться робота щодо отримання згоди на обробку персональних даних батьків учнів та внесення їх до загальної бази даних для підключення до сервісу.

Організовано 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності освітнього процесу.

Завершено проведення загальноміського місячника та днів толоки з благоустрою на закріплених територіях.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 19 по 25 жовтня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 167 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 26 жовтня перебували на обліку, складала 2299 осіб із них 1916 (83%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 835 одиниць: для робітників – 456, службовців – 277, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 102. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 444 трудових договорів, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 5100 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 2047.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 277 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 145 працювали у КП «Зелене будівництво», 128 – у департаменті соціального захисту населення, чотири особи – у департаменті інфраструктури міста. Також з початку року 42 особа взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

263 особи проходили професійне навчання під замовлення роботодавця.