Відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 09.10.2018 № 525 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 19.04.2016 № 198 «Про зберігання заяв та протоколів співвласників багатоквартирних будинків та їх оприлюднення» департамент інфраструктури міста передав правовому управлінню для подальшого зберігання заяви та протоколи співвласників багатоквартирних будинків.
На даний час правове управління здійснює перевірку та забезпечує зберігання заяв і протоколів співвласників багатоквартирних будинків з питань визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміни умов договору з управителем, обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем, здійснення контролю за його виконанням, а також розміщення результативних частин вказаних протоколів на Інформаційному порталі Сумської міської ради.
Вищезазначені протоколи співвласників багатоквартирних будинків міста Суми приймаються у відділі документообігу за адресою: майдан Незалежності, 2, каб. № 7.