0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (21–28 січня 2019 року).

Бюджет

Станом на 24 січня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 83,6 млн грн. (4,5% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 27,4 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 17,9 млн грн., акцизного податку – 7,7 млн грн.; земельного податку та орендній платі – 6,3 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становить 9,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 4,9 млн грн.; акцизного податку – 3,5 млн грн.; земельного податку та орендній платі – 5,2 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 19,9 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 3,6 млн грн. (3,2% до плану на рік), що на 0,6 млн грн. (або на 20,3%) більше надходжень за відповідний період 2018 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 0,6 млн грн. що на 0,4 млн грн. (або в 2,6 раза) більше плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 120,3 млн грн. (98,6% на січень за розписом), до Спеціального фонду – офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

З початку січня надійшло коштів від оренди комунального майна – 1338,4 тис. грн., що складає 78,7% від планового завдання на місяць; плати за землю – 4418,4 тис. грн., що складає 32,9% від планового завдання на місяць.

Станом на 23 січня на розподільчому рахунку міського бюджету знаходяться кошти від оренди комунального майна у сумі 435,2 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (з 17 по 23 січня) трьома роботодавцями міста було виплачено 98,8 тис. грн. заборгованої заробітної плати, а саме: ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 77,9 тис. грн.; ТОВ «Маш – Сервіс» – 15,1 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 5,8 тис. гривень.

Усього з початку січня вказаними підприємствами було погашено 304,3 тис. грн. заборгованості із заробітної плати, у тому числі: ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 262,9 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 20,2 тис. грн.; ТОВ «Маш – Сервіс» – 21,2 тис. гривень.

Згідно з оперативною інформацією станом на 1 січня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 247148,9 тис. гривень.

Її накопичили 17 підприємств: шість – економічно активні (217,8 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 212,5 млн грн.; сім – підприємства-банкрути (29,3 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 48 дітей (за попередній тиждень – 39): хлопчиків – 22, дівчаток – 26.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 475 осіб проти 507.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 224, вуличних – 194, виробничих – дві, дорожньо-транспортних – три, спортивних – 18, інших – 34.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись вісім осіб–переселенців із Донецької та Луганської областей: всі дорослі (з них шість на амбулаторне лікування, на стаціонарне лікування – 2). Переселенця із АРК не звертались за медичною допомогою.

Медичної допомоги потребували 16 військовослужбовців, що перебував у зоні АТО, з них 12 звернулися за амбулаторною допомогою, чотири – за стаціонарною допомогою. Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 198380 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 – 102762, Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 – 95618), що становить 74,4% приписного населення міста.

Освіта

Працівники галузі взяли участь в урочистому мітингу «Соборна та єдина – рідна Україна» та покладанні квітів до пам’ятника Т. Шевченку.

Організовано нараду керівників шкіл та заступників директорів з навчально-виховної роботи з актуальних питань функціонування галузі.

У закладах освіти міста провели Тиждень історії. Організовані виховні години, заочні подорожі історичними місцями України, історичні калейдоскопи «Сторінками української державності». Школярі відтворювали різні етапи становлення держави. Старшокласники взяли участь у краєзнавчих турнірах з історії рідного краю.

За результатами міських квестів, присвяченого 80-річчю створення Сумської області та Дню соборності України, І місце вибороли учні шкіл № 19, № 21.

Учителі основ здоров’я, етики та курсів морально-духовного спрямування (всього 18 учителів) були задіяні в інтерактивному занятті «Морально-етичні аспекти формування сучасної особистості».

Відповідно до графіка проводиться ІІІ (обласний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Робочою групою здійснено вивчення стану ведення ділової документації вчителів-логопедів логопедичних пунктів управління освіти і науки.

Організовано 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності освітнього процесу.

Систематично проводився прийом громадян.

Здійснений наглядовий аудит системи енергетичного менеджменту відповідно до міжнародного стандарту. Аудитори відвідали дошкільні заклади № 23, № 33, школи № 2, № 9, № 23. На підсумковій нараді щодо результатів наглядового аудиту повідомлено, що система енергетичного менеджменту в Сумах відповідає вимогам міжнародного стандарту.

За результатами моніторингу станом на 24 січня на ГРВІ хворіли 2112 учнів, що складає 7,9% від загальної кількості школярів.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

З 18 по 24 січня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 168 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 25 січня перебували на обліку, складала 2642 особи із них 2241 (85%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій станом на 25 січня налічувала 614 одиниць: для робітників – 306, службовців – 251, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 57. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило чотири особи.

Станом на 25 січня розірвано 35 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 265 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 132.

На виконання громадських робіт у 2019 році для інформування населення про надання житлових субсидій направлено 14 осіб з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 10 – у КП «Зеленбуд»; чотири – у департамент соціального захисту населення. З початку року п’ять осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

57 осіб проходили професійне навчання під замовлення роботодавця.