0010.jpg

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО під час апаратної наради вкотре акцентував увагу керівників теплопостачальних підприємств та обслуговуючих організацій на дотриманні та контролі температури подачі теплоносія до сумських домівок.

При розгляді даного питання міський голова поцікавився у керівника відділу «Служба 15-80», чи скаржились останнім часом містяни на температурний режим.

Як повідомив начальник відділу «Служба 15-80» Валерій МАРЮХНА, минулого тижня були скарги від мешканців Хіммістечка.

«Від мешканців Хіммістечка надійшли дзвінки щодо аварійної ситуації – пориву. Аби вирішити ситуацію, створили комісію з представників департаменту інфраструктури міста, обслуговуючих та теплових організацій. Комісія виїхала на місце, обстежила будинки, а аварійна служба виконала налагоджувальні роботи й температурний режим був відновлений, – сказав Валерій Марюхна. – Вчора ввечері виник порив труби у підвалі у будинку по вул. Петропавлівська, 60. Аварійна служба обслуговуючої організації приступає до усунення пориву».

У свою чергу керівники теплопостачальних підприємств міста поінформували, що всі споживачі з опаленням. Температурні й гідравлічні режими витримуються.

Крім того, заступник директора ТОВ «Сумитеплоенерго» Надія ПОКУТНЯ доповіла, що минулого тижня у департаменті інфраструктури міста провели нараду з представниками обслуговуючих організацій, відділом «Служба 15-80», під час якої опрацювали та сформували перелік будинків, по яких надійшло найбільше скарг від містян. Ці будинки обстежені і комісійно прийнято рішення, що вони потребують капітального ремонту мереж опалення та мереж гарячого водопостачання разом із заміною водопідігрівачів. Всі ці списки надані департаменту інфраструктури міста для включення до відповідного титульного списку.

Заслухавши інформацію від підлеглих, міський голова принагідно доручив департаменту інфраструктури міста надати пропозиції щодо здійснення перевірки якості надання послуг обслуговуючими організаціями.

«Кількість скарг від містян каже, що потрібно перевірити наші обслуговуючі організації на якість надання всіх послуг, які вони надають. Тож дайте мені пропозиції щодо здійснення даної перевірки, аби ми у разі необхідності допомогли їм та виокремили ті моменти в роботі, на які потрібно звернути особливу увагу», – сказав Олександр Лисенко.