005.jpg

У департаменті комунікацій та інформаційної політики підбили підсумки роботи зі зверненнями громадян за I квартал поточного року.

Всього за звітній період до міської ради надійшло 1394 звернення, що на 110 звернень або 7% більше ніж в аналогічному періоді минулого року.

Із загальної кількості звернень: 116 звернень отримані на особистих прийомах керівництва, 84 – звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку, 128 – звернень за допомогою мережі Інтернет («електронне» звернення), решта 1066 – письмові звернення.

Усі звернення громадян, що надійшли до міської ради у І кварталі цього року вміщували 1418 питань різної тематики, з яких у звітному періоді позитивно вирішено 45%.

Аналіз змісту звернень засвідчує, що найбільш актуальними продовжують залишатись питання комунальної сфери, їх кількість у І кварталі 2019 року склала 497 (35% від загальної кількості). Містяни переважно порушували питання, що стосувались відновлення належної якості теплопостачання, проведення капітального ремонту житлового фонду, благоустрою прибудинкових територій, ремонту та утримання доріг і тротуарів.

Актуальними для сумчан залишались питання поліпшення житлових умов. У звітному періоді їх надійшло 414 (29% від загальної кількості питань). Переважно це питання, пов’язані з реалізацією програми щодо забезпечення житлом учасників АТО.

Крім того, мешканці міста у своїх зверненнях порушували питання соціального захисту (8%), торгівлі (7%), будівництва (5%) та інше.

У І кварталі поточного року надійшло 184 колективних звернення (13% від загальної кількості), у порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість колективних звернень збільшилась на 71 (39%), кількість підписів громадян під колективними зверненнями становила 6307. Здебільшого, у колективних зверненнях громадяни порушують питання відновлення благоустрою прибудинкових територій, ремонту покрівель та інженерних мереж.

У міській раді приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються найменш захищені категорії населення, зокрема інваліди, ветерани війни та праці, багатодітні сім’ї, одинокі матері, пенсіонери. Так, у звітному періоді від даної категорії громадян надійшло 464 звернення (33% від загальної кількості), найчастіше звертались з питаннями надання допомоги в поліпшенні житлових умов, проведенні лікування, надання матеріальної допомоги, відновлення роботи ліфтів, ремонту покрівель, комунальних мереж, тощо.

Прийом мешканців проводився відповідно до затвердженого графіка, який розміщений на Інформаційному порталі Сумської міської ради та інформаційних стендах.

У І кварталі 2019 року міським головою та його заступниками проведено 42 особистих прийоми громадян, на яких розглянуто 116 звернень громадян. На даний час позитивно вирішено 38% питань.

З метою підвищення персональної відповідальності посадових осіб за результати розгляду звернень громадян у березні 2019 року на засіданні виконавчого комітету міської ради було заслухано питання по розгляду звернень громадян за 2018 рік, затверджено Положення про порядок роботи зі зверненнями та організації особистого прийому громадян у Сумській міській раді та її виконавчих органах, ухвалені відповідні рішення, затверджені заходи щодо покращення цієї роботи. Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради систематично обговорюється на апаратних нарадах при міському голові.

У міській раді та її виконавчих органах і надалі буде здійснюватися робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях сумчан, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.