001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (22–29 липня 2019 року).

Бюджет

Станом на 25 липня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 952,4 млн грн. (51,1% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 100,9 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 86,8 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 1,9 млн грн.; акцизному податку – 19 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становить 56,5 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 58,6 млн грн.; акцизному податку – 9,8 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 84,4 млн грн. (або на 9,7%).

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 67,1 млн грн. (59,4% до плану на рік) та на 11,6 млн грн. (або на 20,9 %) більше надходжень за відповідний період 2018 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7 млн грн., що на 3,1 млн грн. більше до плану на січень-липень за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 704,3 млн грн., що становить 97,6% до плану на січень-липень за розписом, до Спеціального фонду – 52,9 млн грн., що становить 89,8% до плану за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом липня надійшло плати від оренди комунального майна – 1,9 млн грн., що складає 111,9% від планового завдання на місяць; плати за землю – 7,5 млн грн., що складає 47% від планового завдання на місяць, продажу земельних ділянок - 13,5 тис. гривень.

З початку надходження склали від: оренди комунального майна – 13,8 млн грн., що складає 116,1% від планового завдання на сім місяців; відчуження комунального майна – 3,7 млн грн., що складає 136,3% від планового завдання на сім місяців; плати за землю – 98,8 млн грн., що складає 90,8% від планового завдання на сім місяців та перевищує надходження відповідного періоду минулого року на 9,1 млн. грн., або на 10,2%; від продажу земельних ділянок – 593,6 тис. грн, що складає 103,4% від планового завдання на сім місяців.

Станом на 24 липня вихідний залишок розподільчого рахунку міського бюджету по оренді комунального майна складав 41,1 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією станом на 26 липня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 270,4 млн грн. мали 12 підприємств міста.

Протягом липгя ПАТ «Сумський авторемонтний завод» зменшило заборгованість із заробітної плати на 22,4 тис. гривень.

За попередній тиждень ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» погасило заборгованість із заробітної плати у сумі 5,6 млн гривень. Загалом з початку липня ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» сплатило заборгованості із заробітної плати на суму 16,3 млн гривень. Протягом липня з ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» було примусово стягнуто згідно з виконавчими листами 334 тис. грн. простроченої заборгованості із заробітної плати.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилось на світ 52 дитини: хлопчиків – 24, дівчаток – 28.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 450 осіб проти 448.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 233, вуличних травм – 175, виробничих – три, спортивних – дві, дорожньо-транспортних – п’ять, інших – 32.

Медичної допомоги потребували й 12 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО, 10 з них лікувались амбулаторно, двоє – стаціонарно.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 218 889 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 113 909, КНП «ЦПМД № 2» – 104 980), що становить 82,4% приписного населення міста.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні Святої Зінаїди оздоровлено 708 дітей, у стаціонарі – 447, у денних стаціонарах – 261.

Освіта

Спеціалістами управління освіти і науки здійснювався огляд готовності закладів освіти міста до нового навчального року та створення нового освітнього середовища для учнів початкової школи.

Розроблений перелік заходів щодо відзначення у вересні поточного року 76-ї річниці визволення міста від фашистських загарбників та 364-ї річниці заснування Сум.

Опрацьовано методичні рекомендацій про викладання навчальних предметів у 2019-2020 навчальних рокв. Підготовлено відповіді на нормативні документи з питань освіти.

Здійснено організацію розподілу гуманітарної допомоги зі Швейцарії «Конвой 2019/2» між підпорядкованими закладами освіти.

До департаменту фінансів, економіки та інвестицій надано інформацію про оплату праці педагогічних працівників відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників закладів і установ освіти і науки» віднесених за групами, для яких встановлено конкретні розміри підвищень за 2018 – 2020 роки.

Проводились розрахунки за спожиті енергоносії, комунальні послуги, отримані продукти харчування.

До департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації надано інформацію про використання субвенції з державного бюджету для придбання дидактичного матеріалу, меблів та комп’ютерного обладнання для початкових класів Нової української школи.

Завершено капітальний ремонт внутрішньої системи опалення В-Піщанської школи; капітальний ремонт приміщень у дитячому садочку № 35 та капітальний ремонт будівлі дитячо-юнацької спортивної школи № 2 по вул. Борова.

Тривала робота з підготовки теплового господарства до осінньо-зимового періоду.

Школа № 7, дитячі садочки № 10 № 24 отримали акти готовності до нового опалювального сезону.

Ринок праці

З 19 по 25 липня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 164 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 26 липня перебували на обліку, складала 2216 осіб із них 1925 осіб (87%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3742 особи, із них зареєстрованих безробітних – 1466 осіб.

Професійне навчання під замовлення роботодавця пройшли 203 особи.

Станом на 26 липня розірвали 208 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.

На виконання громадських робіт у 2019 році направили 139 осіб з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 56 – у КП «Зеленбуд»; 15 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат»; 68 – у департаменті соціального захисту населення. Також 26 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Актуальна база вакансій станом на 26 липня налічувала 1149 одиниць: для робітників – 638, службовців – 393 особи, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 118.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.