0012.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (5 липня – 12 серпня 2019 року).

Бюджет

Станом на 8 серпня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 1 млрд грн. (55,6% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 88,1 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 79,9 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 1,8 млн грн.; акцизному податку – 19,4 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становить 43,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 50,7 млн грн.; акцизному податку – 7,6 млн грн., плати за надання інших адміністративних послуг – 2,8 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 95,9 млн грн. (або на 10,2%).

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 66,2 млн грн. (58,4% до плану на рік) та на 6,1 млн грн. (або на 10,2%) більше надходжень за відповідний період 2018 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7 млн грн., що на 2,9 млн грн. більше до плану на січень-серпень за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 752,1 млн грн., що становить 94,5% до плану на січень-серпень за розписом, до Спеціального фонду – 52,7 млн грн., що становить 89,5% до плану за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом серпня надійшло плати за землю – 1 млн грн., що складає 6,3% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали від: оренди комунального майна – 14 млн грн., що складає 103% від планового завдання на вісім місяців; відчуження комунального майна – 3,7 млн грн., що складає 132% від планового завдання на вісім місяців; плати за землю – 108,7 млн грн., що складає 89,8% від планового завдання на вісім місяців та перевищує надходження відповідного періоду минулого року на 9,6 млн. грн., або на 9,7%; від продажу земельних ділянок – 593,6 тис. грн, що складає 103,4% від планового завдання на вісім місяців.

Станом на 7 серпня вихідний залишок розподільчого рахунку міського бюджету по оренді комунального майна складав 35 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією станом на 9 серпня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 255 млн грн. мали 12 підприємств міста.

З них чотири – економічно активні (226 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 221,4 млн гривень. Серед підприємств - банкрутів найбільшу питому вагу по заборгованості по заробітній платі (26,4 млн грн.) мало ВАТ «Selmi».

Зменшення заборгованості із заробітної плати у серпні відбулось внаслідок зменшення заборгованості ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» - на 1,1 млн грн. та ТОВ «Сумиспортінвест» на 64,9 тис. грн., ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» - на 6 млн гривень.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилось на світ 55 дітей: хлопчиків – 26, дівчаток – 29.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 472 особи проти 511.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 259, вуличних травм – 163, спортивних – чотири, дорожньо-транспортних – одна, інших – 45.

Медичної допомоги потребували дев’ять військовослужбовців, що перебували у зоні АТО, сім з них лікувались амбулаторно, двоє – стаціонарно.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 218 907 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 113 905, КНП «ЦПМД № 2» – 105 002), що становить 82,4% приписного населення міста.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні Святої Зінаїди оздоровлено 935 дітей, у стаціонарі – 588, у денних стаціонарах – 347.

Освіта

Заклади освіти міста функціонували відповідно до плану роботи.

Підготовлені статистичні дані щодо забезпечення дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування шкільною та спортивною формами.

Для 104 дітей пільгових категорій із закладів освіти № 3, № 4, № 8, № 9, № 10, № 12, № 18, № 19, № 24, № 26, гімназія № 1, НВК № 37, № 41 розпочалось літнє оздоровлення та відпочинок в ОТК «Зоряний» (КП «Шляхрембуд»)».

Відбувся семінар для керівників закладів дошкільної, загальної середньої та професійно-технічної освіти за участю заступника директора Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (ДП «Сумистандартметрологія») Олександра ШОВКУНА щодо впровадження систем управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).

У закладах дошкільної освіти тривав оздоровчий період. Станом на 8 серпня оздоровилось 2786 дітей-дошкільнят. Педагоги дитячих садків забезпечували різноманітну діяльність дітей. Активно проводились спортивні ігри, змагання, загартовуючі процедури. Особлива увага приділялась патріотичному вихованню дошкільників, вивченню народних звичаїв та традицій у тісній взаємодії між педагогами і батьками.

Завершено капітальний ремонт харчоблоку ДНЗ № 5.

Ринок праці

З 2 по 8 серпня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 165 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 9 серпня перебували на обліку, складала 2216 осіб із них 1900 осіб (86%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3969 осіб, із них зареєстрованих безробітних – 1529 осіб.

Професійне навчання під замовлення роботодавця пройшли 204 особи.

Станом на 9 серпня розірвали 212 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.

На виконання громадських робіт у 2019 році направили 148 осіб з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 64 – у КП «Зеленбуд»; 15 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат»; 69 – у департаменті соціального захисту населення. Також 26 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Актуальна база вакансій станом на 9 серпня налічувала 1284 одиниці: для робітників – 648, службовців – 520 осіб, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 116.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.