007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (7-14 березня 2016 року).

Бюджет

Станом на 11 березня до Загального фонду міського бюджету надійшло 164,8 млн грн. (19,6 % до плану на рік). Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 5,8 млн грн., в тому числі: єдиний податок – 8 млн грн. (за розписом 6 млн грн.), земельний податок та орендна плата – 1,5 млн грн.( (за розписом 3,5 млн грн.), плата за оренду комунального майна – 1,1 млн грн. (за розписом – 1,6 млн грн.).

Сума перевиконання за розписом по акцизному податку становить – 2,8 млн грн., податку на доходи фізичних осіб – 5,1 млн грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшилися на 55,9 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 9,8 млн грн. (16,1 % до плану на рік), що на 2,8 млн грн.більше надходжень за відповідний період

2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 1,3 млн грн. (146,4 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 1,2 млн грн. – кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим, та майна, що перебуває в комунальній власності; 104 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 6,7 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 217,6 млн грн. (72,8 % до плану на січень-березень).

Плата за землю та комунальне майно

Надходження від плати за встановлення особистого строкового сервітуту за тимчасове користування місцями для розташування тимчасової споруди з 1 січня по 29 лютого склали 118 тис грн.

За тимчасове користування місцями, що знаходяться в комунальній власності, для розташування рекламних засобів, отримано 266,4 тис. грн. Плати за землю за шість робочих днів березня надійшло 711,6 тис. грн.

За два місяці – 21,7 млн грн. (орендна плата – 15,2 млн грн., земельний податок – 6,5 млн грн.).

Станом на 14 березня до міського бюджету перерахували 3,9 млн грн. від оренди та 1,2 млн грн. від відчуження комунального майна.

Заборгованість із заробітної плати

З початку березня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 14,1 млн грн. за рахунок її погашення в ОКП «Аеропорт Суми» (90,1 тис. грн.), ТОВ «Керуюча компанія «Коменерго-Суми» (5,7 тис. грн.), часткових виплат на чотирьох підприємствах в т.ч.: ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» (12,8 млн грн.), ПАТ «Центролит» (1 млн грн.), ТОВ «Фрунзе-Сервіс» (121,9 тис. грн.), ТОВ Професійний футбольний клуб «Суми» (25 тис. грн. ).

Станом на 14 березня сума загального боргу складає 64,4 млн грн. Заборгованість накопичили 36 підприємств: 12 – економічно активні (25,1 млн грн.), 13 – підприємства-банкрути (37,9 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 58,9 % – належить підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» –37,5 % та ПАТ «Центролит» – 15,6 %), 39 % – економічно активним підприємствам, 2,1 % – неактивним.

Серед економічно активних підприємств найбільше боргів має ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 22,4 млн грн. (в лютому відшкодовано Держбюджетом 14,8 млн грн. ПДВ, з початку березня погашення ПДВ не проводилось і залишається борг 30,3 млн грн.), ТОВ «Фрунзе-Сервіс» – 464 тис. грн. (ненадходження коштів від ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» за прибирання промислових об’єктів та обслуговування об’єктів соцкультпобуту: база відпочинку «Сонячна галявина», їдальні та інше), ДП «Сумський облавтодор» та його філія «Сумська дорожньо-експлуатаційна дільниця» і «Сумський райавтодор» – 507,9 тис. грн. (несвоєчасне фінансування Службою автомобільних доріг України виконаних робіт по ремонту доріг державного значення); серед підприємств-банкрутів – ВАТ «Selmi» – 24,2 млн грн., ПАТ «Центролит» – 10 млн грн.

Охорона здоров`я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з`явилось на світ 34 дітей (за попередній тиждень – 37): дівчаток – 17, хлопчиків – 17.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась на 3,8 % : 300 осіб проти 312.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 225 (переломи – 62, травми зв’язок – 42, рани – 44, вивихи – 16, інше – 61).

Вуличних травм – 54 (переломи – 11, травми зв’язок – вісім, рани – шість, вивихи – два , інше – 27), виробничих – дві, кримінальних – одна, інших – 18.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись чотири дорослі переселенці з Донецької та Луганської областей (всі – з приводу лікування).

Медичної допомоги потребували й п`ятеро військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО. Зареєстрували чотири телефонні дзвінки до психолога Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни.

За даними щотижневого моніторингу, за останній тиждень у місті зареєстрували 1043 випадки захворювань на ГРВІ, що на 377 випадків менше, ніж за попередній тиждень. Серед тих, хто занедужали, 71,2 % (743 особи) – діти до 18 років. Показник захворюваності становить 38,5 на 10 тис. населення, що на 71,1 % нижче порогового рівня.

Освіта

Навчально-виховний процес у закладах освіти міста відбувався у звичайному режимі.

Відбулась декада української мови та літератури, присвячена Шевченківським дням.

Закінчилась реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання. Реєстраційні матеріали випускників загальноосвітніх навчальних закладів міста надіслали до Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти.

Створено електронну базу даних педагогічних працівників, які будуть залучені до проведення пробного ЗНО-2016 в якості старших інструкторів.

Відбулись Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник», міський етап Всеукраїнської виставки-конкурсу технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!».

Нагороджено 54 переможці V міської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового мистецтва «Паперові дива». Найбільше учасників-переможців у школах № 7, № 17, № 23, Центрі науково-технічної творчості молоді.

Завершилась міська благодійна виставка дитячих малюнків «Добро очима дітей». Кошти із благодійної скриньки будуть передані на лікування Софії ШЕВЧЕНКО.

На базі школи № 6 відбувся міський етап Всеукраїнського спортивно-масового заходу «Олімпійське лелеченя. Ти – лідер».

Збірна команда школярів міста стала переможцем у першості області з волейболу серед дівчат у залік XXIV спартакіади школярів.

Команди юнаків та дівчат Олександрівської гімназії, шкіл № 7, № 9, № 23 посіли перші місця у зональних змаганнях чемпіонату України з баскетболу.

Отримано дозвільні документи на проведення капітальних ремонтів шкіл № 24, № 30. Триває розробка проектно-кошторисної документації для шкіл

№ 1, № 5, № 9, документи надіслані на експертизу.

Відсоток захворюваності на ГРВІ серед учнівського загалу становив 3,6 %, серед вихованців дошкільних навчальних закладів – 8,7 %.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів із міського бюджету виділено 1,1 млн грн.

Закінчилась перевірка організації харчування учнів шкіл, яку проводили спільно із представниками батьківської громадськості, Держсанепідслужби та управління ветеринарної медицини. Суттєвих порушень не виявлено.

Відбулось 20 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 1 по 10 березня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 209 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 11 березня перебували на обліку, складала 3159 осіб, із них 2626 осіб (83 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 176 одиниць: для робітників – 100, службовців – 57, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 19.

З початку року розірвали 268 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 893 особи, з них зареєстрованих безробітних – 437.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 52 особи.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 185 осіб з числа зареєстрованих безробітних: 63 працювали у КП «Зелене будівництво» та 122– в управління соціального захисту населення (станом на 11 лютого працювали 40 осіб).