007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (27 серпня – 2 вересня 2019 року).

Бюджет

Станом на 29 серпня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 1,1 млрд грн. (60,2% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становила 105 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 100,5 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 2 млн грн.; акцизному податку – 24,3 млн гривень. 

Сума недовиконання за розписом становила 59,9 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 68,3 млн грн.; акцизному податку – 8,6 млн грн., плати за надання інших адміністративних послуг – 3,1 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшились на 107,9 млн грн. (або на 10,6%).

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 68,3 млн грн. (60,3% до плану на рік) та на 3,8 млн грн. (або на 5,9 %) більше надходжень за відповідний період 2018 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,1 млн грн., що на 2,8 млн грн. більше до плану на січень-серпень за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 775,1 млн грн., що становить 97,4% до плану на січень-серпень за розписом, до Спеціального фонду – 52,7 млн грн., що становить 89,5% до плану за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом серпня надійшло плати за землю – 11 млн грн., що складає 67,2% від планового завдання на місяць; від оренди комунального майна – 1,8 млн грн., що складає 112% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 15,8 млн грн., що складає 116,7% від планового завдання на вісім місяців; відчуження комунального майна – 3,7 млн грн., що складє 132% від планового завдання на вісім місяців; плати за землю – 118,9 млн грн., що складає 98% від планового завдання на вісім місяців та перевищує надходження відповідного періоду минулого року на 10,9 млн. грн., або на 10,1%; від продажу земельних ділянок – 593,6 тис. грн, що складає 103,4% від планового завдання на вісім місяців.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією станом на 30 серпня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 267,2 млн грн. мали 11 підприємств міста.

Протягом серпня заборгованість із заробітної плати сплатили три підприємства-боржники: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» сплатило 16,3 млн грн. заборгованості із заробітної плати, ТОВ «Сумиспортінвест» – 111 тис. грн., ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 1,1 млн гривень.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явились на світ 42 дітини: хлопчиків – 18, дівчаток – 24.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 512 осіб проти 506.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 265, вуличних – 208, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – три, спортивних – п’ять, інших – 30.

Медичної допомоги потребували дев’ятеро військовослужбовців, що перебували у зоні АТО, троє з них лікувались амбулаторно, шестеро – стаціонарно.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум уклалио 219465 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 114155, КНП «ЦПМД № 2» – 105310), що становить 82,7% приписного населення міста.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні Святої Зінаїди оздоровили 1163 дитини, у стаціонарі – 693, у денних стаціонарах – 470.

Освіта

У Конгрес-центрі СумДУ відбулась конференція педагогічних працівників освіти міста, де підбили підсумки 2018–2019 навчального року та окреслил орієнтири на новий навчальний рік. Заклади освіти отримали матеріали та методичні збірки для використання в роботі. Кращих педагогічних працівників нагородили відзнаками різних рівнів.

Відбулось методичне об’єднання заступників директорів з виховної роботи – розглянули особливості національно-патріотичного виховання підростаючого покоління, визначили пріоритетні напрями виховної роботи у 2019–2020 навчальному році; нарада для завідувачів закладів дошкільної освіти – обговорили питання методичного та фінансового забезпечення садочків.

У школі № 15 провели засідання методичне об’єднання учителів початкових класів, майстер-класи з новітніми підходами щодо організації освітньої діяльності молодших школярів.

Завершили капітальні ремонти приміщень у школах № 1, № 2, № 3; дитячих садочках № 14, № 26; санітарних кімнат та коридору у школі № 13; санітарних кімнат у школі № 18, дитячому садочку № 40; вестибюлю у школі № 20; холу у школі № 22; водостоку у НВК № 9; харчоблоку у НВК № 41; коридору у НВК № 42.

На виконання Програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017–2019 роки завершили капітальний ремонт будівлі з заміною віконних блоків та капітальний ремонт системи вентиляції у школі № 1.

Станом на 28 серпня року отримали 55 актів готовності до нового опалювального періоду, шо складає 75 % від загальної кількості.

Ринок праці

З 23 по 29 серпня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 154 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 30 серпня перебували на обліку, складала 2205 осіб, з яких 1903 особи (86%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 4238 осіб, із них зареєстрованих безробітних – 1623 особи.

Професійне навчання під замовлення роботодавця пройшли 204 особи.

Станом на 30 серпня розірвали 233 трудових договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.

На виконання громадських робіт у 2019 році направили 151 особу з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 62 – до КП «Зеленбуд»; 15 осіб – до КП «Спеціалізований комбінат»; 69 – до департаменту соціального захисту населення. Також 27 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Актуальна база вакансій станом на 30 серпня налічувала 1248 одиниць: для робітників – 672, службовців – 468 осіб, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 108.

На одне вільне робоче місце претендувало двоє зареєстрованих безробітних.