0012.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (22-29 лютого 2016 року).

Бюджет

Станом на 26 лютого до Загального фонду міського бюджету надійшло 127,9 млн грн. (15,2 % до плану на рік). Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 5,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 11,1 млн грн., земельний податок та орендна плата – 1,6 млн грн.

 Сума перевиконання за розписом становить 6,3 млн грн., в т. ч. по єдиному податку 6,6 млн грн., акцизному податку – 1,5 млн грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшилися на 39,9 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 5,1 млн грн. (8,5 % до плану на рік), що на 1,2 млн грн. більше надходжень за відповідний період

2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 445 тис. грн. (60,9 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 337,8 тис. грн. – кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим, та майна, що перебуває в комунальній власності; 104 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 3,2 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 177 млн грн. (99,2 % до плану на січень-лютий), до Спеціального фонду офіційні трансферти не надходили.

Плата за землю та комунальне майно

Надходження від плати за встановлення особистого строкового сервітуту за тимчасове користування місцями для розташування тимчасової споруди станом на 25 лютого склали 115,6 тис грн.

За тимчасове користування місцями, що знаходяться в комунальній власності, для розташування рекламних засобів, отримано 264,4 тис. грн.

Плати за землю за 19 робочих днів лютого надійшло 8,4 млн грн.

З початку року – 15,9 млн грн. (орендна плата – 10,9 млн грн., земельний податок – 5 млн грн.).

Станом на 29 лютого до міського бюджету перерахували 3,9 млн грн. від оренди та 1,2 млн грн. від відчуження комунального майна.

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж тижня (з 22 по 29 лютого) заборгованість із заробітної плати зменшилась на 12,9 млн грн. за рахунок часткових виплат на трьох підприємствах: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (12,8 млн грн.), ТОВ «Професійний футбольний клуб «Суми» (71,2 тис. грн.), ДП «Сумигеодезкартографія» (6,3 тис. грн.).

Станом на 29 лютого сума загального боргу складає 54,7 млн грн. Заборгованість накопичило 31 підприємство: сім – економічно активні (14,5 млн грн.), 13 – підприємства-банкрути (38,9 млн грн.), шість – економічно неактивні (1,3 млн грн.). 

Питома вага заборгованості – 71 % – належить підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» –44 % та ПАТ «Центролит» – 20,2 %), 26,5 % – економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» –23,5 %), 2,5 % – неактивним.

Серед економічно активних підприємств найбільше боргів має ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 88,5 % від суми заборгованості економічно активних підприємств (в лютому відшкодовано Держбюджетом 14,8 млн. грн. ПДВ, залишається борг у 30,3 млн. грн. КП «Сумижитло» – 3,4 % від суми боргів економічно активних підприємств (рахунки арештовано виконавчою службою по зведеному виконавчому провадженню (14 виконавчих документів на загальну суму 3 млн. грн., з них 2,1 млн. грн. бюджетна позика, повернення якої розстрочено до кінця року);

серед підприємств-банкрутів – ВАТ «Selmi» – 62 % від суми заборгованості підприємств-банкрутів, ПАТ «Центролит» – 28,5 % від суми заборгованості підприємств-банкрутів.

Охорона здоров`я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з`явилось на світ 35 дітей (за попередній тиждень – 35): дівчаток – 14, хлопчиків – 21.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась на 7,5 % : 386 осіб проти 359.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 322 (переломи – 77, травми зв’язок – 62, рани – сім, вивихи – 63, інше – 113).

Вуличних травм – 37 (переломи – 16, травми зв’язок – чотири, рани – дві, вивихи – чотири , інше – 11), виробничих – п`ять, дорожньо-транспортних – одна, кримінальних – одна, інших – 20.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 23 переселенці з Донецької та Луганської областей, у тому числі 21 дорослий (18 – з приводу лікування, троє – щодо медогляду) та двоє дітей (усі щодо лікування).

Медичної допомоги потребували й 20 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО (троє лікувались стаціонарно). Зареєстрували одне звернення та два телефонні дзвінки до психолога Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни.

За даними щотижневого моніторингу, за останній тиждень у місті зареєстрували 1969 випадків захворювань на ГРВІ, що на 47 випадків менше, ніж за попередній тиждень. Серед тих, хто занедужали, 62,9 % (1239 осіб) – діти до 18 років. Показник захворюваності становить 72,7 на 10 тис. населення, що на 59,9 % нижче порогового рівня.

У пунктах обігріву, які створили при лікувально-профілактичних закладах міста, із 19 по 25 лютого побували дві особи (усього з початку роботи – 219). Містяни з переохолодженнями та обмороженнями до лікувальних закладів не звертались.

Освіта

Навчально-виховний процес у закладах освіти міста відбувався у звичайному режимі.

За підсумками ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад команда учнів міста виборола 102 дипломи, що складає 91% від загальної кількості учасників. 27 учнів посіли перші місця, 45 – другі, 30 – треті.

Лідерами стали школа № 10 (28 дипломів), Олександрівська гімназія

(25 дипломів), школа № 7 (дев`ять дипломів), школа № 17 (вісім дипломів), школа № 27 (семеро переможців), школа № 9 та гімназія № 1 (по шість дипломів).

Закінчились перевірки школи № 3 та навчально-виховного комплексу № 37 у зв’язку з державною атестаційною експертизою.

Тривала реєстрація учнів на зовнішнє незалежне оцінювання.

Педагогів, учнів та вихованців дошкільних закладів запросили на обласну зустріч з волонтерами і військовослужбовцями АТО та на прем’єру фільму «Сталкери Зони АТО» у кінотеатр «Дружба». Колективи сімнадцяти закладів освіти отримали грамоти від 27 Сумської реактивної артилерійської бригади за активну допомогу військовослужбовцям.

Команда учнів 5-х класів школи № 22 посіла призове ІІІ місце в обласному етапі шкільної футзальної ліги України.

П’ять загальноосвітніх шкіл беруть участь у відборі на конкурс по скороченню споживання електричної енергії від проекту USAID.

Відсоток захворюваності на ГРВІ серед учнівського загалу становив 4,3 %, серед вихованців дошкільних навчальних закладів – 7,6 %.

Відбулось 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Працівники галузі «Освіта» отримали заробітну плата за другу половину лютого.

Розроблено проектно-кошторисну документацію на проведення капітальних ремонтів у школах № 1, № 5, № 9, № 24, № 30, що почнуться з березня.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів у лютому з міського бюджету виділили 1,9 млн грн.

Для оперативного зв’язку з батьківською громадою на сайті управління освіти і науки активно працював сервіс «Запитуйте – відповідаємо».

Зворотній зв`язок відбувався й через Телефон довіри.

Ринок праці

За період із 19 по 25 лютого у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 137 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 26 лютого перебували на обліку, складала 3217 осіб, із них 2673 осіб (83 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 164 одиниці: для робітників – 100, службовців – 52, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 12.

З початку року розірвали 219 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 709 осіб особу, з них зареєстрованих безробітних – 346.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 40 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 114 осіб з числа зареєстрованих безробітних: 32 працювали у КП «Зелене будівництво» та 82 – в управління соціального захисту населення (станом на 26 лютого працювали 40 осіб).