002.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (14-21 березня 2016 року).

Бюджет

Станом на 18 березня до Загального фонду міського бюджету надійшло 178,2 млн грн. (21,2 % до плану на рік). Перевиконання (пропорційно 1/12): єдиний податок – 7,3 млн грн. (за розписом 6,4 млн грн.), земельний податок та орендна плата – 349,4 тис. грн.( (за розписом 2,4 млн грн.), плата за оренду комунального майна – 1,3 млн грн. (за розписом – 1,9 млн грн.).

Сума перевиконання за розписом по акцизному податку становить – 1,4 млн грн., податку на доходи фізичних осіб – 3,1 млн грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшились на 60,4 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 9,8 млн грн. (16,2 % до плану на рік), що на 2,7 млн грн.більше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 1,3 млн грн. (132,3 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 1,2 млн грн. – кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим, та майна, що перебуває в комунальній власності; 119 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 6,7 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 233 млн грн. (78 % до плану на січень-березень за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Надходження від плати за встановлення особистого строкового сервітуту за тимчасове користування місцями для розташування тимчасової споруди за 11 робочих днів березня склали 49,5 тис грн.

За тимчасове користування місцями, що знаходяться в комунальній власності, для розташування рекламних засобів, отримано 139 тис. грн.

Плати за землю за 12 робочих днів березня надійшло 2,1 млн грн.

З початку року – 23,8 млн грн. (орендна плата – 16,6 млн грн., земельний податок – 7,2 млн грн.).

Станом на 21 березня до міського бюджету перерахували 4,5 млн грн. від оренди та 1,2 млн грн. від відчуження комунального майна.

Заборгованість із заробітної плати

Упродовж тижня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 287,9 тис. грн., в т.ч.: Сумський кооперативний технікум (83,9 тис. грн.), ТОВ «Сумиспортінвест» (76,1 тис. грн.), ТОВ «Технолог» (59,6 тис. грн.), ТОВ «Професійний футбольний клуб «Суми» (34,9 тис. грн.), ТОВ «НВП „Техно“» (33,4 тис. грн.).

Станом на 21 березня сума загального боргу складає 64,7 млн грн. Заборгованість накопичили 36 підприємств: 12 – економічно активні (25,4 млн грн.), 13 – підприємства-банкрути (37,9 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 58,6 % – належить підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» –37,4 % та ПАТ «Центролит» – 15,5 %), 39,3 % – економічно активним підприємствам, 2,1 % – неактивним.

Серед економічно активних підприємств найбільше боргів має ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 22,4 млн грн. (в лютому відшкодовано Держбюджетом 14,8 млн грн. ПДВ, з початку березня погашення ПДВ не проводилось і залишається борг 30,3 млн грн.), ТОВ «Фрунзе-Сервіс» – 464 тис. грн. (ненадходження коштів від ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» за прибирання промислових об’єктів та обслуговування об’єктів соцкультпобуту), ДП «Сумський облавтодор» та його філія «Сумська дорожньо-експлуатаційна дільниця» і «Сумський райавтодор» – 507,9 тис. грн. (несвоєчасне фінансування Службою автомобільних доріг України виконаних робіт по ремонту доріг державного значення); серед підприємств-банкрутів – ВАТ «Selmi» – 24,2 млн грн., ПАТ «Центролит» – 10 млн грн.

Охорона здоров`я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з`явилось на світ 27 дітей (за попередній тиждень – 34): дівчаток – 15, хлопчиків – 12.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась на 8 % : 324 осіб проти 300.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 201 (переломи – 52, травми зв’язок – 51, рани – 27, вивихи – 12, інше – 59).

Вуличних травм – 92 (переломи – 21, травми зв’язок – 19, рани – 16, вивихи – шість, інше – 30), виробничих – одна, дорожньо-транспортних – три, кримінальних – одна, інших – 26.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 19 переселенців з Донецької та Луганської областей: 16 дорослих (15 з приводу лікування, один – за медоглядом), та троє дітей (потребували лікування в стаціонарі).

Медичної допомоги потребували й 12 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО. Зареєстрували чотири телефонні дзвінки до психолога Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни.

За даними щотижневого моніторингу, за останній тиждень у місті зареєстрували 1338 випадків захворювань на ГРВІ, що на 295 випадків більше, ніж за попередній тиждень. Серед тих, хто занедужали, 63,9 % (855 осіб) – діти до 18 років. Показник захворюваності становить 49,4 на 10 тис. населення, що на 61 % нижче порогового рівня.

Освіта

Навчально-виховний процес у закладах освіти міста відбувався у звичайному режимі.

Учні 11-х класів мали можливість пройти безкоштовне комп’ютерне тестування у форматі ЗНО з української мови і перевірити якість підготовки до тестування.

Відбувся міський етап Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів «Козацький гарт». У змаганнях взяли участь 264 учні з 22 навчальних закладів.

На базі школи № 22 провели інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу.

25 учнів 10-11 класів змагались у міському конкурсі ораторського мистецтва. Переможцем визнано ученицю школи № 18, гран-прі конкурсу – за Олександрівською гімназією, четверо конкурсантів стали лауреатами.

В інтерактивній грі «Що? Де? Коли?», яка проводилась в УАБС, взяли участь 11 команд закладів освіти міста.

Організували перенавчання старших інструкторів, які будуть залучені до проведення ЗНО-2016.

Для директорів шкіл провели тренінг з питання грантової діяльності, практичних психологів дитячих садочків – міжрайонний семінар, де обговорювалося питання підготовки дітей до школи.

Відбувся конкурс професійної майстерності серед вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів «Секрети мого професійного успіху».

За результатами моніторингу безкоштовним харчуванням забезпечено 142 школяра та 128 вихованців дошкільних закладів із числа дітей, батьки яких брали участь у проведенні АТО.

Проведено державну атестаційну експертизу дошкільного закладу № 30.

Здійснено перевірку діяльності та стану ведення теплового господарства у двох професійно-технічних навчальних закладах.

Завершено капітальний ремонт харчоблоку навчально-виховного комплексу № 37.

Школи № 1, № 5, № 9, № 24, № 30 отримали всі дозвільні документи для початку проведення капітальних робіт.

На виконання Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» на порталі e-data заклади, підпорядковані управлінню освіти і науки, зареєструвалися, створили службові кабінети та внесли інформацію про укладені договори на закупівлю товарів, робіт і послуг за ІІІ та IV квартали 2015 року.

Відбулось 12 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Відсоток захворюваності на ГРВІ серед учнівського загалу становив 3,5 %, серед вихованців дошкільних навчальних закладів – 6,7 %.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів із міського бюджету виділили 1,2 млн грн.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 11 по 17 березня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 158 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 18 березня перебували на обліку, складала 3079 осіб, із них 2534 особи (84 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 217 одиниць: для робітників – 130, службовців – 66, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 21.

З початку року розірвали 286 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1014 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 493.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 56 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 189 осіб з числа зареєстрованих безробітних: 61 працювали у КП «Зелене будівництво» та 124– в управління соціального захисту населення (станом на 18 лютого працювали 39 осіб).