005.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (6 – 13 квітня 2020 року).

Бюджет

Станом на 9 квітня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 491,9 млн грн. (24,5% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 57,8 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 39,4 млн грн.; акцизного податку – 4,5 млн грн., земельного податку та орендної плати – 9 млн грн, єдиного податку – 4,3 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 25,3 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 9,3 млн грн.; єдиного податку – 9,4 млн грн., земельного податку та орендної плати – 8,6 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 19,1 млн грн. (23,7% до плану на рік) та на 3,1 млн грн. (або на 14%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 2,3 млн грн. (кошти від продажу земельних ділянок – 1 млн грн.; кошти від відчуження майна – 1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 0,3 млн грн.) що на 1,6 млн грн. (або в 3,1 раза) більше до планових розрахунків на поточну дату за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 155,3 млн грн., що становить 90,9% до плану на січень-квітень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом квітня надійшло: від відчуження комунального майна – 369,1 тис. грн., що становить 134,2% від планового завдання на місяць; плати за землю – 466,6 тис. грн., що складає 3% від планового завдання на місяць; продажу земельних ділянок – 192,8 тис. грн., що становить 96,4% від планового завдання на рік.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 5,8 млн грн. (76,6% від планового завдання на чотири місяці); від відчуження комунального майна – 966,5 тис. грн. (120,8% від планового завдання на чотири місяці); від сплати за землю – 43,5 млн грн. (68,6% від планового завдання на три місяці); від продажу земельних ділянок – 1 млн грн. (в 5,2 раза перевищує планове завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, з початку квітня заборговану заробітну плату виплачували три підприємства міста (загалом на суму 5,5 млн грн.): АТ «Сумське НВО» (4,6 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (788 тис. грн.), ТДВ «Будінмашсервіс» (60 тис. грн.).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 29 дітей: хлопчиків – 21, дівчаток – сім.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 226 осіб проти 232.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 160, вуличних травм – 52, дорожньо-транспортних – одна, інших – 13.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 223195 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 114846, КНП «ЦПМД № 2» – 108349), що становить 84% приписного населення міста.

Освіта

Заклади освіти міста перебували в режимі карантину.

Керівники закладів проводили онлайн-наради з педагогами щодо контролю за впровадженням дистанційного навчання.

Управління освіти і науки здійснювало моніторинг наповнення рубрики «Дистанційне навчання» на веб-сайтах закладів освіти.

Освітяни систематично наповнювали розробками уроків для 1–11 класів розділ «Дистанційне навчання» на веб-сайті та YouTube-канал управління освіти і науки.

Працівники управління брали участь у Всеукраїнських антикризових марафонах, підготовлених МОН України, на яких розглядались питання функціонування закладів освіти під час карантину, оплати праці, діяльності педагогічних працівників.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.

Опрацьовувалась інформація АТ «Укрпошти» щодо 907 субсидіантів, які вчасно не отримали кошти субсидії за лютий. Спеціалісти департаменту проводили роботу з заявниками щодо з’ясування причин не отримання субсидії, визначення подальшого способу виплати державної допомоги. Із загальної кількості отримувачів, які вчасно не отримали кошти субсидії у відділеннях зв’язку, 224 особи – це студенти, які на період карантину виїхали за межі Сумської міської ОТГ.

У повному обсязі забезпечено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за квітень поточного року 14768 мешканцям Сумської ОТГ на 24,1 млн гривень.

КП «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 548,2 тис. гривень.

На виконання програми Сумської міської ОТГ «Милосердя» забезпечено виплату щомісячних соціальних гарантій для 22 мешканців Сумської міської ОТГ за квітень на 60,2 тис. гривень, зокрема, виплачено грошову допомогу семи особам, яким виповнилося 100 і більше років (по 819 грн. або 50 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність); особі з інвалідністю І групи з дитинства, майстру спорту України з пауерліфтингу та армспорту, Чемпіону України та Європи з пауерліфтингу (1,6 тис. грн. або 100 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність), а також 13 дітям з інвалідністю, хворим на фенілкетонурію, та дитині, хворій на бульозний епідермоліз (по 3 тис. грн. кожній). 10 Почесним донорам України виплачено одноразову матеріальну допомогу в розмірі 1 тис. гривень.

За рахунок коштів, передбачених у бюджеті міської ОТГ на виконання виборчих програм і доручень виборців, 123 сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, надано матеріальну допомогу (1,7 млн грн.).

У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» захиснику України, який отримав захворювання під час участі в АТО, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 8 тис. грн., трьом сім’ям загиблих захисників України – матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань по 10 тис. грн. кожній. 28 дітям загиблих (померлих) захисників України перераховано щомісячну грошову допомогу за квітень. 19 добровольцям-захисникам України виплачено щомісячну адресну грошову допомогу на отримання транспортних послуг за поточний місяць на 11,4 тис. гривень.

Розпочато виплату разової грошової допомоги до 5 травня ветеранам війни. У відповідності до переліку осіб, які є пенсіонерами Сумського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області та Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області, перераховано дану допомогу 5437 ветеранам війни на 7,6 млн грн., а також 3,3 млн грн. перераховано на спеціальні рахунки військових частин, установ та організації для виплати допомоги 2337 особам за місцем їхньої служби.

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, на якому розглянуто пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 19 внутрішньо переміщеним особам, та без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Ринок праці

З 3 по 9 квітня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 592 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 10 квітня перебували на обліку, становила 3090 осіб, з яких 2597 (84%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1024 особи, з них зареєстрованих безробітних – 572. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 124 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 35 осіб: 25 – до КП «Зеленбуд», чотирьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення. Ще вісім осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 10 квітня розірвано 94 трудові трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 10 квітня налічувала 374 одиниці: для робітників – 186, службовців – 147, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 41. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило вісім осіб.