006.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (13 – 21 квітня 2020 року).

Бюджет

Станом на 16 квітня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 515,1 млн грн. (25,7% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 74,4 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 49,3 млн грн.; акцизного податку – 5,3 млн грн., земельного податку та орендної плати – 12,5 млн грн, єдиного податку – 5,4 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 41,5 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 18 млн грн.; єдиного податку – 9,8 млн грн., земельного податку та орендної плати – 12,1 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 19,5 млн грн. (24,2% до плану на рік) та на 4,2 млн грн. (або на 17,7%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 2,3 млн грн. (кошти від продажу земельних ділянок – 1 млн грн.; кошти від відчуження майна – 1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 0,3 млн грн.) що на 1,5 млн грн. (або в 2,8 раза) більше до планових розрахунків на поточну дату за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 170,1 млн грн., що становить 99,5% до плану на січень-квітень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом квітня надійшло: від оренди комунального майна – 235,3 тис. грн., що становить 12,1% від планового завдання на місяць; відчуження комунального майна – 369,1 тис. грн., що становить 134,2% від планового завдання на місяць; плати за землю – 790 тис. грн., що складає 5% від планового завдання на місяць; продажу земельних ділянок – 192,8 тис. грн., що становить 96,4% від планового завдання на рік.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 6,1 млн грн. (79,7% від планового завдання на чотири місяці); від відчуження комунального майна – 966,5 тис. грн. (120,8% від планового завдання на чотири місяці); від сплати за землю – 43,9 млн грн. (68,1% від планового завдання на чотири місяці); від продажу земельних ділянок – 1 млн грн. (в 5,2 раза перевищує планове завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом попереднього тижня заборговану заробітну плату виплачували чотири підприємства міста на загальну суму 2,3 млн грн.: АТ «Сумське НВО» (781 тис. грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (929 тис. грн.), філія «Сумська дорожньо-експлуатаційна дільниця» (527 тис. грн., заборгованість погашено в повному обсязі), ТДВ «Будінмашсервіс» (23 тис грн.).

Усього з початку квітня чотирма роботодавцями міста було виплачено 7,8 млн грн. заборгованої заробітної плати: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (5,4 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (1,7 млн грн.), філія «Сумська дорожньо-експлуатаційна дільниця» (527 тис. грн., заборгованість погашено в повному обсязі), ТДВ «Будінмашсервіс» (83 тис. грн.).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 31 дитина: хлопчиків – 14, дівчаток – 17.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 250 осіб проти 226.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 174, вуличних травм – 65, виробничих – дві, дорожньо-транспортних – одна, інших – вісім.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 223439 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 115090, КНП «ЦПМД № 2» – 108349), що становить 84,2% приписного населення міста.

Освіта

Заклади освіти міста перебували в режимі карантину.

За участі заступника міського голови Віри МОТРЕЧКО провелиь дві онлайн-наради з керівниками закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти з питання функціонування закладів під час карантину.

Відбулась онлайн-нарада для заступників директорів школи ІІ-ІІІ ступеня з питань покращення технологій дистанційного навчання.

Здійснювались комплекс заходів і постійне інформування керівників закладів освіти щодо прийняття та внесення змін до нормативно-правових актів для недопущення поширення коронавірусної інфекції.

Керівники закладів освіти систематично проводили онлайн-наради з педагогами з метою контролю за впровадженням дистанційного навчання.

Управління освіти і науки здійснювало моніторинг наповнення рубрики «Дистанційне навчання» на веб-сайтах закладів освіти.

Освітяни систематично наповнювали розробками уроків для 1–11 класів розділ «Дистанційне навчання» на веб-сайті та YouTube-канал управління освіти і науки.

Спеціалісти управління освіти і науки пройшли базовий курс з отриманням сертифікату «Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі інструментів Google» на освітній платформі «Дія».

Освітяни брали участь у Всеукраїнських антикризових марафонах, підготовлених МОН України, на яких розглядались питання щодо використання програми ZOOM у дистанційному освітньому процесі, дотримання правил пожежної безпеки та цивільного захисту на підприємствах у період надзвичайної ситуації та карантину.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.

Минулого тижня 1740 громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категорії, перераховано щомісячну компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування за березень на суму 476,5 тис. гривень.

На виконання програми Сумської міської ОТГ «Милосердя» забезпечено виплату щомісячних соціальних гарантій для 58 мешканців Сумської міської ОТГ за квітень на 67,4 тис. грн., зокрема, виплачено грошову допомогу 31 особі з числа учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, яким виповнилося 95 і більше років (по 819 грн. або 50% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність), чотирьом ветеранам підпільно-партизанського руху та учаснику бойових дій, який захищав та визволяв місто Суми у період Другої світової війни (по 1638 грн. або 100 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність), а також шести особам з інвалідністю внаслідок війни І групи з числа учасників бойових дій в Афганістані (по 1200 грн. кожному) та 16 членам сімей загиблих в Афганістані воїнів-інтернаціоналістів (по 1000 грн.).

Проведено виплату одноразової матеріальної допомоги в розмірі 1100 грн. 19 «чорнобильцям», інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС (20,9 тис. грн.).

З нагоди Міжнародного дня пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф 32 особам з інвалідністю І групи з числа громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, надано матеріальну допомогу по 500 грн. кожному.

За рахунок коштів, передбачених у бюджеті міської ОТГ на виконання виборчих програм і доручень виборців, 41 сім’ї, яка опинилась в складних життєвих обставинах, надано матеріальну допомогу (565,5 тис. грн.).

У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» перераховано щомісячну грошову допомогу за поточний місяць п’яти особам з інвалідністю внаслідок війни І групи з числа захисників України (по 1200 грн.).

Продовжувалась виплата одноразової цільової матеріальної допомоги на придбання житла захисникам України, які були включені до списку, затвердженого рішенням Сумської міської ради в 2019 році – на минулому тижні кошти перераховано одній особі в розмірі 350 тис. гривень.

Чотирьом військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у Збройних Силах України, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 3 тис. гривень. 19 добровольцям-захисникам України виплачено одноразову грошову допомогу до 5 Травня по 1 390 гривень кожному.

За кошти Державного бюджету України забезпечено підготовку документів та виплату разової грошової допомоги до 5 травня 58 ветеранам війни на суму 63,7 тис. грн., а також 18,1 тис. грн. перераховано на спеціальні рахунки військових частин, установ та організації для виплати допомоги 43 особам за місцем їхньої служби.

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, на якому розглянуто пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 10 внутрішньо переміщеним особам, та по яких комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Ринок праці

З 10 по 16 квітня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 411 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 17 квітня перебували на обліку, становила 3450 осіб, з яких 2848 (83%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1043 особи, з них зареєстрованих безробітних – 586. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 124 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще вісім осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 17 квітня розірвано 103 трудові трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладені до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 17 квітня налічувала 373 одиниці: для робітників – 175, службовців – 144, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 54. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дев’ять осіб.