003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (21-28 березня 2016 року).

Бюджет

Станом на 25 березня до Загального фонду міського бюджету надійшло 192,1 млн грн. (22,9 % до плану на рік). Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 1,8 млн грн., зокрема: податок на доходи фізичних осіб – 6,5 млн грн., акцизний податок – 2,4 млн грн.

Сума перевиконання за розписом – 15,2 млн грн., зокрема: єдиний податок – 6,7 млн грн., податок на доходи фізичних осіб – 3,7 млн грн., земельний податок та орендна плата – 2,1 млн грн., плата за оренду комунального майна – 1,7 млн грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшилися на 61,1 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 9,8 млн грн. (16,3 % до плану на рік), що на 2,3 млн грн.більше надходжень за відповідний період

2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 1,3 млн грн. (122,7 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 1,2 млн грн. – кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим, та майна, що перебуває в комунальній власності; 132,4 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 6,7 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 234,9 млн грн. (78,6 % до плану на січень-березень за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Надходження від плати за встановлення особистого строкового сервітуту за тимчасове користування місцями для розташування тимчасової споруди за 16 робочих днів березня склали 60 тис грн.

За тимчасове користування місцями, що знаходяться в комунальній власності, для розташування рекламних засобів, отримано 140,2 тис. грн.

Плати за землю за 17 робочих днів березня надійшло 3,9 млн грн.

З початку року – 25,5 млн грн. (орендна плата – 17,8 млн грн., земельний податок – 7,7 млн грн.).

Станом на 28 березня до міського бюджету перерахували 4,5 млн грн. від оренди та 1,2 млн грн. від відчуження комунального майна.

Заборгованість із заробітної плати

Упродовж тижня ( з 21 по 28 березня) заборгованість із заробітної плати зменшилась на 88,1 тис. грн., зокрема: ДП «Сумигеодезкартографія» (56 тис. грн.), ТОВ «Фрунзе - Сервіс» (25,7 тис. грн.), ТОВ «Сумиспортінвест» (6,4 тис. грн.).

Станом на 28 березня сума загального боргу складає 64,6 млн грн. Заборгованість накопичили 36 підприємств: 12 – економічно активні (25,3 млн грн.), 13 – підприємства-банкрути (37,9 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 58,7 % – належить підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» –37,4 % та ПАТ «Центролит» – 15,5 %), 39,2 % – економічно активним підприємствам, 2,1 % – неактивним.

Серед економічно активних підприємств найбільше боргів має ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 22,4 млн грн. (в лютому відшкодовано Держбюджетом 14,8 млн грн. ПДВ, з початку березня погашення ПДВ не проводилось і залишається борг 30,3 млн грн.), ТОВ «Фрунзе-Сервіс» – 438,3 тис. грн. (ненадходження коштів від ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» за прибирання промислових об’єктів та обслуговування об’єктів соцкультпобуту), ДП «Сумський облавтодор» та його філія «Сумська дорожньо-експлуатаційна дільниця» і «Сумський райавтодор» – 507,9 тис. грн. (несвоєчасне фінансування Службою автомобільних доріг України виконаних робіт по ремонту доріг державного значення); серед підприємств-банкрутів – ВАТ «Selmi» – 24,2 млн грн., ПАТ «Центролит» – 10 млн грн.

Охорона здоров`я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з`явилось на світ 35 дітей (за попередній тиждень – 27): дівчаток – 14, хлопчиків – 21.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась на 12 %: 285 осіб проти 324.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 179 (переломи – 48, травми зв’язок – 44, рани – 40, вивихи – дев`ять, інше – 38).

Вуличних травм – 89 (переломи – 14, травми зв’язок – вісім, рани – п`ять, вивихи – чотири, інше – 58), виробничих – дві, спортивних – дві, інших – 13.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись дев`ятеро переселенців з Донецької та Луганської областей: восьмеро дорослих (шестеро з приводу лікування, двоє – за медоглядом), та одна дитина (щодо лікування).

Медичної допомоги потребували й семеро військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО. Зареєстрували одне звернення та чотири телефонні дзвінки до психолога Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни.

За даними щотижневого моніторингу, за останній тиждень у місті зареєстрували 1285 випадків захворювань на ГРВІ, що на 52 випадки менше, ніж за попередній тиждень. Серед тих, хто занедужали, 57,2 % (735 осіб) – діти до 18 років. Показник захворюваності становить 47,5 на 10 тис. населення, що на 62,6 % нижче порогового рівня.

Освіта

Під час весняних канікул у закладах освіти були організовані заходи виховного спрямування: вікторини, флешмоби, конкурси, а також екскурсійні поїздки. До заходів були залучені діти пільгових категорій та діти, які потребують посиленої уваги.

Розпочався ІV етап Всеукраїнських учнівських олімпіад. За перемогу на всеукраїнському рівні змагатиметься команда міста з 30 щколярів.

В управлінні освіти і науки атестували 60 керівників та заступників керівників закладів освіти міста на відповідність займаній посаді.

У школі № 10 відбувся міський географічний конкурс «Еверест». Перемогла Олександрівська гімназія. Іще дев`ять закладів освіти посіли призові місця.

Визначено лідерів ІІ (міського) етапу олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів. Ними стали школярі учні школи № 30. Другі і треті місця за середніми навчальними закладами № 1, № 9, № 10, № 12, № 15, № 17, № 18, № 21, № 25, № 30, НВК № 41.

У міському етапі природничо-математичного конкурсу «Совенятко» І місце вибороли талановиті та обдаровані учні школи №15; ІІ місце – школи № 30; ІІІ місце – шкіл № 1, № 7, № 10.

Відбувся огляд музеїв шкіл у рамках міського огляду-конкурсу музеїв при навчальних закладах. Всього у місті 39 музеїв. Підсумки підіб`ють наприкінці квітня.

Для ознайомлення із сучасними технологіями навчання провели школу педагогічних ініціатив для учителів міста.

Навчальні заклади розпочали проведення загальноміського місячника з благоустрою. До належного стану приведена територія більшості навчальних закладів.

Розпочато капітальний ремонт каналізаційної системи у школі № 30 по вулиці Рибалко.

З бухгалтерами навчально-виховних закладів продовжується робота щодо внесенню даних до веб-порталу E-Data. Провели семінар-нараду стосовно електронних закупівель через систему PROZORRO.

Представники закладів освіти взяли участь у заході з питання моніторингу прав дітей-переселенців (із числа внутрішньо переміщених осіб зі Сходу України та АР Крим), організованому обласною громадською організацією «Центр підтримки та розвитку родини «Калинове гроно».

Відбулось 12 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів з міського бюджету виділили 2,1 млн грн.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 18 по 24 березня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 141 особа.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 25 березня перебували на обліку, складала 3009 осіб, із них 2483 особи (83 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 226 одиниць: для робітників – 142, службовців – 65, осіб, які не мають професії або займали місця, що не

потребують спеціальної підготовки, – 19.

З початку року розірвали 293 трудові договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1115 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 548.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 64 особи.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 197 осіб з числа зареєстрованих безробітних: 72 працювали у КП «Зелене будівництво» та 125– в управління соціального захисту населення (станом на 25 березня працювали 40 осіб).