002.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (8 – 15 червня 2020 року).

Бюджет

Станом на 11 червня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 773,9 млн грн. (38,5% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 121,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 77,4 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 27,6 млн грн., єдиного податку –9,3 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 3,7 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 84,5 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 40,2 млн грн.; єдиного податку – 13,9 млн грн., земельного податку та орендної плати – 27 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 3,5 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 23,6 млн грн. (29,3% до плану на рік) та на 15,7 млн грн. (або на 40%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 3,5 млн грн. (кошти від відчуження майна – 2 млн грн., від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 0,4 млн грн.).

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 249,9 млн грн., що становить 87% до плану на січень-червень за розписом, до Спеціального фонду ¬– 40 млн. грн., що становить 81,8% до плану на січень-червень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом червня надійшло: від оренди комунального майна – 160 тис. грн., що становить 8,6% планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 306,6 тис. грн., що становить 111,5% від планового завдання на місяць; плати за землю – 1,4 млн грн., що становить 9% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 9,6 млн грн. (84,6% від планового завдання на шість місяців); від відчуження комунального майна – 1,7 млн грн. (128,5% від планового завдання на шість місяців); плати за землю – 58 млн грн. (61% від планового завдання на шість місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (в 5,3 раза перевищує планове завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, з початку червня три роботодавці міста виплатили понад 8 млн грн. заборгованої заробітної плати: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» (849,4 тис. грн.), АТ «Сумське НВО» ( 6,1 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (2,9 млн грн.).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 35 дітей: хлопчиків – 19, дівчаток – 16.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 509 проти 370.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 238, вуличних травм – 229, виробничих – чотири, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – п’ять, інших – 32.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 219570 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110670, КНП «ЦПМД № 2» – 108900), що становить 82,6% приписного населення міста.

Освіта

Протягом тижня відбувались заходи з підготовки випускників до зовнішнього незалежного оцінювання в умовах карантину з дотриманням протиепідемічних заходів. В онлайн-режимі здійснювалась підготовка випускників до участі у пробному ЗНО. Проводились підготовчі протиепідемічні заходи в школах № 1, № 10, № 17, № 22, які будуть безпосередньо задіяні як пункти тестування.

Відбулась онлайн-нарада з керівниками закладів дошкільної освіти та сестрами медичними старшими щодо стану діяльності закладів дошкільної освіти Сумської міської об’єднаної територіальної громади після послаблення протиепідемічних заходів (дошкільні заклади відвідує 1732 дитини).

Під час проведення засідання координаційної ради з питань модернізації мережі закладів освіти, яка відбулась за участі заступника міського голови Віри МОТРЕЧКО, були вирішені важливі питання функціонування галузі.

У закладах загальної середньої, дошкільної освіти тривали звіти керівників перед громадськістю про підсумки навчального року. Матеріали звітів та повідомлення про дату і час їх проведення оприлюднені на вебсайтах закладів.

Продовжувався капітальний ремонт приміщень ДНЗ № 23 та міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді, будівлі ЗОШ № 8 та ДНЗ № 14, ремонт харчоблоків ЗОШ № 26 та ДНЗ № 20, № 30, № 35.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.

Опрацьовано справи одержувачів житлової субсидії по яким надійшла інформація про наявність простроченої понад три місяці заборгованості по сплаті за житлово – комунальні послуги (в сумі понад 340 гривень). Таким домогосподарствам, а їх 740, не призначено в автоматичному режимі житлову субсидію на неопалювальний період. Представники всіх даних домогосподарств повідомлені в телефонному режимі або листами про можливість визначення права на призначення житлової субсидії з травня 2020 року у разі документального підтвердження погашення заборгованості протягом двох місяців з моменту повідомлення: на сьогодні тільки по 79 домогосподарствам поновлено надання житлової субсидії: протягом тижня – 67.

Опрацьовано інформацію АТ «Укрпошти» щодо 984 субсидіантів, які вчасно не отримали кошти субсидії за квітень на відділеннях зв’язку (в загальній кількості отримувачів субсидії в зазначеному місяці через відділення зв’язку це 16% домогосподарств).

У повному обсязі забезпечено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за червень 15545 мешканцям Сумської ОТГ на 23,5 млн гривень.
Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категорії (1733 особи) перераховано щомісячну компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування за травень на 458,3 тис. гривень.

КП «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 540,7 тис. гривень.

У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» надано одноразову матеріальної допомогу батькам на виготовлення, встановлення намогильної споруди та елементів благоустрою на могилі сина-загиблого захисника України (42,4 тис. грн.).

У режимі відеозв’язку проведено планове засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, для розгляду на якій підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог восьми внутрішньо переміщеним особам, та по яких комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Ринок праці

З 5 по 11 червня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 135 осіб

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 12 червня перебували на обліку, становила 4773 особи, з яких 3995 (84%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1478 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1004 осіб. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 135 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще дев’ять осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 12 червня розірвано 155 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 12 червня налічувала 482 одиниці: для робітників – 250, службовців – 170, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 62. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило 10 осіб.

За допомогою по частковому безробіттю на період карантину звернулись 298 роботодавців для виплати допомоги 1969 працівникам. Вже прийняті рішення про надання такої допомоги 244 роботодавцям міста.