Print
Hits: 882

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (29 червня – 6 липня 2020 року).

Бюджет

Станом на 1 липня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 883,7 млн грн. (44% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 120,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 78 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 19,8 млн грн., єдиного податку – 19,3 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 4,1 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 77,5 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 45,9 млн грн.; єдиного податку – 14,2 млн грн., земельного податку та орендної плати – 18,9 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 3,9 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 25,4 млн грн. (31,5% до плану на рік) та на 16,7 млн грн. (або на 39,7%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 3,9 млн грн.: кошти від відчуження майна – 2,3 млн грн., від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 0,5 млн грн.).

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 286,6 млн грн., що становить 99,8% до плану на січень-червень за розписом, до Спеціального фонду – 48 млн. грн., що становить 98,2% до плану на січень-червень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом червня надійшло: від оренди комунального майна – 2 млн грн., що становить 109,7% планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 1,3 млн грн., що 4,9 раза перевищує планове завдання на місяць; плати за землю – 19,6 млн грн., що становить 125,8% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 11,5 млн грн. (205% від планового завдання на шість місяців); від відчуження комунального майна – 2,8 млн грн. (205% від планового завдання на шість місяців); плати за землю – 76,1 млн грн. (80,1 % від планового завдання на шість місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (в 5,3 раза перевищує планове завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплатили два підприємства міста на загальну суму 75,5 тис. грн.: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (50 тис. грн.); автомобільна школа Сумської обласної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів (25,5 тис. грн.).

Інспектори праці управління з питань праці проводили інформаційно-роз’яснювальну роботу серед фізичних осіб-підприємців та найманих працівників міста щодо недопущення до роботи працівників без оформлення з ними трудових відносин, необхідності безумовного додержання законодавства про працю та відповідальності, передбаченої за його порушення. Вказаними заходами було охоплено 18 фізичних осіб-підприємців та 28 найманих працівників. Крім того, протягом тижня відбулось два інспекційних відвідування.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 60 дітей: хлопчиків – 33, дівчаток – 27.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 526 осіб проти 605.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 262, вуличних травм – 214, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – дві, спортивних – п’ять, інших – 42.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 220043 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 111140, КНП «ЦПМД № 2» – 108903), що становить 82,9% приписного населення міста.

Освіта

Відбулось ЗНО з української мови, фізики, єдиний вступний іспит з іноземної мови та єдине фахове вступне випробування. ЗНО з української мови проведено на базі семи закладів освіти (ССШ № 1, № 2, № 10, № 17 ЗОШ №15, № 22, № 23).

Продовжувалось зарахування до перших та десятих класів. До перших класів подано 2426 заяв, до десятих – 1193.

Тривали огляди закладів освіти з метою моніторингу стану підготовки до нового навчального року. Оглянуто школи № 4, № 9, № 13, № 17, № 30, гімназія № 1.

Розпочато капітальний ремонт харчоблоку у ССШ № 9, продовжено поточний ремонт шкільних їдальнь у ЗЗСО № 4, № 13. В основному підготовлено приміщення харчоблоку до роботи у новому навчальному році ССШ № 30, гімназії № 1.

На веб-сайті управління освіти і науки за допомогою чат-бот форми розглянуті 19 звернень від громадян міста.

Тривали ремонтні роботи у 15 закладах освіти: капітальний ремонт приміщень ЦЕНТУМу; капітальний ремонт приміщень їдальні у ЗЗСО № 26; утеплення цоколю з відновленням відмостки у ДНЗ № 14; капітальний ремонт трубопроводу гарячого водопостачання та каналізації у ДНЗ № 25; капітальний ремонт харчоблоку в ДНЗ № 30; капітальний ремонт фізіотерапевтичного кабінету ДНЗ № 40; капітальний ремонт підсобних приміщень харчоблоку в ССШ №25; капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 8; капітальний ремонт теплового пункту в ССШ № 29; капітальний ремонт харчоблоку в ДНЗ № 35; капітальний ремонт туалетних кімнат в ЗЗСО № 19; капітальний ремонт приміщення в НВК № 11; капітальний ремонт підсобного приміщення харчоблоку ДНЗ № 15; капітальний ремонт їдальні ЗОШ № 23; капітальний ремонт приміщень харчоблоку в ДНЗ № 12.

Розпочато ремонтні роботи в ЗОШ № 5, ССШ № 7, НВК № 9, ДНЗ № 32.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.

Продовжувалось опрацювання справ одержувачів житлової субсидії, по яких надійшла інформація про наявність простроченої понад три місяці заборгованості по сплаті за житлово – комунальні послуги (в сумі понад 340 грн.). Таким домогосподарствам, а їх 740, не призначено в автоматичному режимі житлову субсидію на неопалювальний період. Представники всіх даних домогосподарств повідомлені в телефонному режимі або листами про можливість визначення права на призначення житлової субсидії з травня 2020 року у разі документального підтвердження погашення заборгованості протягом двох місяців з моменту повідомлення: протягом тижня поновлено надання житлової субсидії 17 домогосподарствам.

Перераховано субсидії та пільги за червень 14547 субсидіантам та 3612 пільговикам, які виявили бажання отримувати знижку на оплату житлово-комунальних послуг готівкою, на загальну суму 6,1 млн гривень. Вже з 2 липня мешканці Сумської ОТГ мали можливість отримати дані кошти.

Перераховано щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, по додатковим відомостям червня 20 внутрішньо переміщеним особам на загальну суму 12,3 тис. гривень.

У режимі відеозв’язку проведено планове засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, для розгляду на якій підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 16 внутрішньо переміщеним особам, та по яких комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Продовжено роботу з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом тижня укладено чотири відповідні договори.

Ринок праці

З 26 червня по 2 липня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 128 осіб

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 3 липня перебували на обліку, становила 4792 особи, з яких 4030 (84%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1699 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1214 осіб. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 141 особи.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще дев’ять осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 12 червня розірвано 173 трудові договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 3 липня налічувала 468 одиниць: для робітників – 243, службовців – 164, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 61. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило 10 осіб.

За допомогою по частковому безробіттю на період карантину звернулись 443 роботодавці для виплати допомоги 2447 працівникам. Вже прийняті рішення про надання такої допомоги 419 роботодавцям міста.