007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (27 липня – 3 серпня 2020 року).

Бюджет

Станом на 30 липня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1 млрд грн. (50,8% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 137,1 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 85,4 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 22,8 млн грн., єдиного податку – 219,4 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 4,5 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 97,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 56,4 млн грн., єдиного податку – 18,1 млн грн., земельного податку та орендної плати – 18,1 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 4,2 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 29,7 млн грн. (36,4% до плану на рік) та на 37,8 млн грн. (або на 56%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 6,7 млн грн.: кошти від відчуження майна – 3,9 млн грн., від продажу земельних ділянок – 1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1,8 млн гривень.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 305,2 млн грн., що становить 99,8% до плану на січень-липень за розписом, до Спеціального фонду – 56,3 млн. грн., що становить 98,5% до плану на січень-липень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом липня надійшло: від оренди комунального майна – 1,9 млн грн., що становить 102,7% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 1,1 млн грн., що становить 180,9% від планового завдання на місяць; плати за землю – 11,6 млн грн., що становить 68,6% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 13,4 млн грн. (101,3% від планового завдання на сім місяців); від відчуження комунального майна – 3,9 млн грн. (197,4% від планового завдання на сім місяців); плати за землю – 87,8 млн грн. (78,3% від планового завдання на сім місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (100% від планового завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплатили три підприємства міста на загальну суму 33,7 млн грн.: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» (26,8 млн грн.), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (6,8 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (7 тис грн.).

Усього з початку липня цього року шість роботодавців міста погасили 107,5 млн грн. заборгованої заробітної плати: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» (82,5 млн грн.), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (19,3 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (5,5 млн грн.); Автомобільна школа Сумської обласної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів (62,7 тис. грн., заборгованість погашено в повному обсязі), КП «Сумижитло» (133,1 тис. грн., заборгованість погашено у повному обсязі), ПАТ «Сумиоблагротехсервіс» (7,6 тис. грн., списано заборгованість підприємства-банкрута у зв’язку з припиненням юридичної особи).

Інспектори праці управління з питань праці продовжували відвідування роботодавців із метою інформування їх та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин. Протягом липня проінформували 43 роботодавців і 65 найманих працівників.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 38 дітей: хлопчиків – 20, дівчаток – 18.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 519 осіб проти 515.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 254, вуличних травм – 222, дорожньо-транспортних – дві, спортивних – вісім, інших – 33.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 221204 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 109244, КНП «ЦПМД № 2» – 111960), що становить 83,7% приписного населення міста.

Освіта

Спеціалісти управління освіти і науки здійснювали огляд закладів освіти міста щодо готовності до нового навчального року та створення безпечного освітнього середовища для учнів початкової школи.

У закладах дошкільної освіти функціонували чергові групи для дітей, батьки яких працюють. Всього у садочках нараховувалось 1938 дітей, 463 педагогічних працівників. Випадків захворювання та поширення короновірусної хвороби серед дітей та працівників закладів дошкільної освіти на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади станом на 30 липня не зафіксовано.

Відбулась онлайн-нарада для заступників директорів школи з питання організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час адаптаційного періоду.

Тривали ремонтні роботи у 18 закладах освіти: капітальний ремонт туалетних кімнат в ЗЗСО № 19; капітальний ремонт їдальні ЗОШ № 23; капітальний ремонт підсобних приміщень харчоблоку в ССШ № 25; капітальний ремонт теплового пункту в ССШ № 29; капітальний ремонт приміщень їдальні у ЗОШ № 26; капітальний ремонт приміщень харчоблоку в ЗДО № 12; капітальний ремонт фізіотерапевтичного кабінету ЗДО № 40; утеплення цоколю з відновленням відмостки у ЗДО № 14; капітальний ремонт коридору ЗОШ № 5; капітальний ремонт приміщення НВК № 9; капітальний ремонт харчоблоку у ЗДО № 32; капітальний ремонт приміщення ССШ № 10; капітальний ремонт фойє та стелі у класних кімнатах у Спеціальній школі; капітальний ремонт теплового пункту ЗОШ № 18; капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації» у ССШ № 17; капітальний ремонт дитячо-юнацького клубу у ЦНТТМ; капітальний ремонт коридору другого поверху у ЗОШ № 13; капітальний ремонт музичної зали в ЗДО № 33.

Розпочали ремонтні роботи в ЗДО № 39, НВК № 34, ССШ № 25, ЗДО № 8, ЗОШ № 15, ЗДО № 22.

Соціальний захист

Проведено нарахування житлової субсидії та пільг на оплату за житлово-комунальні послуги за липень. Субсидію готівкою через відділення АТ «Укрпошта» отримають 2989 представників домогосподарств (892,1 тис. грн.), через банківські установи – 11244 домогосподарств (3,7 млн грн.). Пільги готівкою – 3753 пільговики на суму 1,8 млн гривень. У безготівковій формі субсидія буде перерахована 108 домогосподарствам (75,4 тис. грн.), пільги – 9366 громадянам (2,9 млн грн.).

За рахунок коштів Сумської міської ОТГ надавачам послуг та об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків проведено відшкодування витрат за червень за надані пільги на оплату житлово-комунальних послуг окремим громадянам, пільги яким встановлені рішенням міської ради, на загальну суму 120,1 тис. грн. а також за надані в звітному місяці пільги з оплати послуг зв’язку в сумі 96,8 тис. гривень.

У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» надано матеріальну допомогу трьом сім’ям захисників України, які опинилися в складних життєвих обставинах на суму 70 тис. гривень. З початку року допомогу отримали 36 сімей на суму 359,6 тис. гривень.

У режимі відеозв’язку проведено планові засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою було підготовлено подання по 317 справах одержувачів житлової субсидії. У підсумку комісією, враховуючи рішення виконавчого комітету від 7 липня 2020 року № 342, прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії на неопалювальний період 2020 року без врахування акту обстеження матеріально-побутових умов проживання.
Для розгляду на комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 33 внутрішньо переміщеним особам, та по яких комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Тривала робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом тижня укладено дев’ять відповідних договорів, а також по актах виконаних робіт перераховано виробникам 219,9 тис. гривень.

Ринок праці

З 24 по 30 липня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 146 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 31 липня перебували на обліку, становила 4468 осіб, із яких 3797 (85%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2010 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1485. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 150 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.
Ще 11 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 31 липня розірвано 197 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 31 липня налічувала 506 одиниць: робітників – 266 одиниць, службовців – 182, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 58.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дев’ять осіб.

По допомогу з часткового безробіття на період карантину звернулись 452 роботодавців щодо 2568 працівників. Ухвалено рішення про надання такої допомоги 460 роботодавцям міста.

Від фізичних осіб підприємців, які не мають найманих працівників, на виплату допомоги з часткового безробіття прийнято 3420 пакетів документів. Прийнято рішення про її надання допомоги 3384 підприємцям.