004.jpg

Споживачі природного газу Сумщини можуть передавати дані лічильника за допомогою sms.

 

Відправивши SMS на короткий номер 7104, споживачі відразу отримають автоматичну відповідь-підказку, чи вірним є формат надісланого повідомлення та чи потрапили дані до системи.

Номер 7104 є єдиним номером для всіх споживачів природного газу Сумщини та призначений лише для прийому SMS-повідомлень. Дані передані по SMS відображатимуться в особовому рахунку протягом трьох днів.

У SMS-повідомлені необхідно вказати - номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ ХХХХХ, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр розрахункового рахунку та ХХХХХ – дані лічильника (до п`яти цифр). Вартість SMS – згідно з тарифом мобільного оператора.

Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показники прийняті та оброблені. Дякуємо».

Відповідь «Неправильний формат» означає, що дані вказані з помилкою (наприклад, невірно введений особовий номер). У такому випадку необхідно повторити спробу або передати показання в інший спосіб (через Особистий кабінет на сайті 104.ua; зателефонувавши до Контакт-центру за номером (0542) 70-30-04; надіславши повідомлення з зазначенням адреси та номера особового рахунку на електронну адресу This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).

Аби уникнути непорозумінь із нарахуваннями та розбіжностей із реальними даними лічильника, показання потрібно фіксувати станом на 1 число. А передавати дані за попередній місяць споживач повинен самостійно протягом п’яти днів із 1 по 5 число.

Попри те, що 2 та 3 число квітня припадає на вихідні, сумчани можуть подавати показання лічильника у ці дні, адже Контакт-центр (0542) 70-30-04 працює без вихідних із 8:00 до 20:00.

Окрім того, відтепер споживачам не потрібно чекати відповіді оператора для подачі показань. Номер Контакт-центру обладнано системою голосового меню (IVR). Користуючись голосовими підказками автовідповідача споживач може самостійно ввести показання лічильника. Якщо ж стаціонарний телефон споживача не підтримує набору клавішами або є необхідність поспілкуватись з оператором безпосередньо – необхідно прослухати повідомлення повністю та дочекатись відповіді оператора.